
Pięknie się to wszystko prezentuje...
a ten jak zwykle nie zorientowany co się wkoło dzieje :mrgreen:Bastek pisze:Solskier, chłopie Ty żyjesz :mrgreen: Jak dobrze Cię znów tu widziećAudi pierwsza klasa... Napisałeś w sumie ze trzy zdania na temat przeprowadzonych zmian, a ja nadal z podziwu wyjść nie mogę...
Pięknie się to wszystko prezentuje...
No jak mam wiedzieć...? Na zloty nie jeżdżę bo praca mi na to nie pozwala... Piotrek nie odzywał się na forum chyba z 2 lata... Nic nie widziałem, nic nie słyszałem <mikolaj>duo pisze:a ten jak zwykle nie zorientowany co się wkoło dzieje :mrgreen:Bastek pisze:Solskier, chłopie Ty żyjesz :mrgreen: Jak dobrze Cię znów tu widziećAudi pierwsza klasa... Napisałeś w sumie ze trzy zdania na temat przeprowadzonych zmian, a ja nadal z podziwu wyjść nie mogę...
Pięknie się to wszystko prezentuje...
Może jest ale jej nie poznajecie bo jest w serii, a kolega może nawet nie wiedział i nie wie czym jeździszkoda że nowy właściciel nie pokazał się tu z twoją starą b4
Zawsze da się naprawić, rozmysałem inny silnk ale napraw tego wejdzie w kolicy 4-5k wiec się nie opłaca kupować używany nieznanego pochodzenia, myslałem nad swapem na 3.0TDI albo 2.0 TFSI ale to inwestycja rzedu 10k i zwiazek z autem na długie lata, a mysle jeszcze troche polatac tym i szukac coś nowego do nowych modów.Bastek pisze:Solskier, w takim wypadku co będziesz robił z silnikiem? Nadaje się to do remontu?
Pytanie który? Auta tuninguje od początku do końca sam nawet ostatnio pomijam tokarza i sam rzeźbie :lol:grU pisze:a jakimi osiągami się legitymował Twój avant? i gdzie go stroiłeś?
Tak prowadzę elektor mechanikę.grU pisze:Rozumiem, że z tego żyjesz, sądząc po opisie?
Nie, naprawiam, w zasadzie to zbuduje motor od nowa, tylko blok i miska zostanie stara być może głowica zależy jak bardzo jest uszkodzona... Części z ASO już jadą. Jedno jest pewne jak sie dotrze to na pewno mu nie popuszczę raczej dokręcę "mu śrubę" najwyzej wybuchnie raz jeszcze <mikolaj>grU pisze:silnik w b6 chyba wymieniasz?