Audi A4 B6 Quattro by Solskier
a ten jak zwykle nie zorientowany co się wkoło dzieje :mrgreen:Bastek pisze:Solskier, chłopie Ty żyjesz :mrgreen: Jak dobrze Cię znów tu widzieć Audi pierwsza klasa... Napisałeś w sumie ze trzy zdania na temat przeprowadzonych zmian, a ja nadal z podziwu wyjść nie mogę...
Pięknie się to wszystko prezentuje...
No jak mam wiedzieć...? Na zloty nie jeżdżę bo praca mi na to nie pozwala... Piotrek nie odzywał się na forum chyba z 2 lata... Nic nie widziałem, nic nie słyszałem <mikolaj>duo pisze:a ten jak zwykle nie zorientowany co się wkoło dzieje :mrgreen:Bastek pisze:Solskier, chłopie Ty żyjesz :mrgreen: Jak dobrze Cię znów tu widzieć Audi pierwsza klasa... Napisałeś w sumie ze trzy zdania na temat przeprowadzonych zmian, a ja nadal z podziwu wyjść nie mogę...
Pięknie się to wszystko prezentuje...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Może jest ale jej nie poznajecie bo jest w serii, a kolega może nawet nie wiedział i nie wie czym jeździszkoda że nowy właściciel nie pokazał się tu z twoją starą b4
Zawsze da się naprawić, rozmysałem inny silnk ale napraw tego wejdzie w kolicy 4-5k wiec się nie opłaca kupować używany nieznanego pochodzenia, myslałem nad swapem na 3.0TDI albo 2.0 TFSI ale to inwestycja rzedu 10k i zwiazek z autem na długie lata, a mysle jeszcze troche polatac tym i szukac coś nowego do nowych modów.Bastek pisze:Solskier, w takim wypadku co będziesz robił z silnikiem? Nadaje się to do remontu?
Pytanie który? Auta tuninguje od początku do końca sam nawet ostatnio pomijam tokarza i sam rzeźbie :lol:grU pisze:a jakimi osiągami się legitymował Twój avant? i gdzie go stroiłeś?
Tak na marginesie mam plany powrócić na forum tylko szukam auta, Audi B4 Coupe Quattro, może S2 w cupe albo avancie, ewentualnie competition, jak trafiła by się eSka to mody silnka 2.2T jak inne to swap. Z tym że to auto ma być w założeniu na maxa szybkie zwrotne i ma hamować. Oczywiście ma być też w idealnym stanie i tu myślę ze poszukiwania trochę potrwają :mrgreen: Dla czego padło na Audi 80, nie wiem... na pewno mam sentyment do tego modelu, można je kupić w dobrych pieniądzach i wg mnie to ostatnie prawdziwe Audi to którym ten koncern zdobył swoją renomę, nowe auta nie mają tego czegoś. Poza tym Audi 80 można dość "tanio" zmodzić i wychodzi to na prawdę zajefajnie.
miałem na myśli avanta b6. nawet nie wiedziałem, że taki z Ciebie rezacz, myślałem, że chociaż dokręcenie ostatniej śrubki zostawiasz dla jakiegoś tunera, heheh. Rozumiem, że z tego żyjesz, sądząc po opisie? Fakt faktem, że b6 jest fajna ale nie ma tego czegoś co 80tki b4. Ja bym się nią bujał i czekał aż wypłynie jakaś s2 albo jakieś audi quattro b2 + 2.2t, teraz to ma duży potencjał na rynku zachodnim i można się pozbyć za przyzwoitą kasę, sprzedając dla jakiegoś Niemca. Ale chcąc nie chcąc, silnik w b6 chyba wymieniasz?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Tak prowadzę elektor mechanikę.grU pisze:Rozumiem, że z tego żyjesz, sądząc po opisie?
Nie, naprawiam, w zasadzie to zbuduje motor od nowa, tylko blok i miska zostanie stara być może głowica zależy jak bardzo jest uszkodzona... Części z ASO już jadą. Jedno jest pewne jak sie dotrze to na pewno mu nie popuszczę raczej dokręcę "mu śrubę" najwyzej wybuchnie raz jeszcze <mikolaj>grU pisze:silnik w b6 chyba wymieniasz?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Co by nie było zrobiłem tym autem w rok z kawałkiem 120tyś km bez awarii silnka. Więc myślę ze aż tak źle nie jest i raczej miało prawo się rozlecieć tym bardziej ze przyczyną główną był termostat. Może swap by przeszedł ale kolejne 10tyś nie moje i miesiąc pracy przy nim, wole wiec wyremontować pobujać się jeszcze i sprzedać na pewno auto jak będę sprzedawał to następny właściciel będzie zadowolony. A ja poszukam sobie coś nowego co da mi frajdę z rzeźbienia przy nim.