Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A4 B6 Quattro by Solskier

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 20 paź 2011, 20:00

Solskier, chłopie Ty żyjesz :mrgreen: Jak dobrze Cię znów tu widzieć ;-) Audi pierwsza klasa... Napisałeś w sumie ze trzy zdania na temat przeprowadzonych zmian, a ja nadal z podziwu wyjść nie mogę...
Pięknie się to wszystko prezentuje...
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive


Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 20 paź 2011, 22:22

Bastek pisze:Solskier, chłopie Ty żyjesz :mrgreen: Jak dobrze Cię znów tu widzieć ;-) Audi pierwsza klasa... Napisałeś w sumie ze trzy zdania na temat przeprowadzonych zmian, a ja nadal z podziwu wyjść nie mogę...
Pięknie się to wszystko prezentuje...
a ten jak zwykle nie zorientowany co się wkoło dzieje :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 21 paź 2011, 18:28

duo pisze:
Bastek pisze:Solskier, chłopie Ty żyjesz :mrgreen: Jak dobrze Cię znów tu widzieć ;-) Audi pierwsza klasa... Napisałeś w sumie ze trzy zdania na temat przeprowadzonych zmian, a ja nadal z podziwu wyjść nie mogę...
Pięknie się to wszystko prezentuje...
a ten jak zwykle nie zorientowany co się wkoło dzieje :mrgreen:
No jak mam wiedzieć...? Na zloty nie jeżdżę bo praca mi na to nie pozwala... Piotrek nie odzywał się na forum chyba z 2 lata... Nic nie widziałem, nic nie słyszałem <mikolaj>
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive


Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 23 paź 2011, 18:54

jestem pod wielkim wrażeniem! profi robota. tylko chwalić sobie takie mody, bardzo profesjonalny projekt:) jakby postawić Twoją starą b4 z nową b6 to miały by nieco wspólnego:)
1Z+
V6 look
Moje Audi 80 B4

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 paź 2011, 19:42

Może faktycznie :-P

Obrazek Obrazek

A tu mała akcja moje Audi od początku <mikolaj> początki były różne jak widać <ok>

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Co ciekawe wszystkie audiczki jeżdżą do dnia dzisiejszego, no może poza B6 w której w środę wybuchł silnik <lol>

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 23 paź 2011, 20:53

o cholera, to miałeś tych B-jeczke troszkę :) przez pewien czas, Twoja szara b4 była dla mnie ideałem, śmieszne jest to, że mam brata z Kłodzka. A co dokładnie z tym silnikiem? za dużo dmuchnąłeś? :-o ;-)
1Z+
V6 look
Moje Audi 80 B4

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 paź 2011, 20:58

grU pisze:A co dokładnie z tym silnikiem?
Mała awaria, jedn tłok pękniety, jedne zatarty, korba skrzywiona, wałek do wymiany, popychacze też, głowica popękana, jeden wtrysk uszkodzony, a wszystko to przez zacięty termostat i nowy program który jak widać był ponad granice tego motoru :-P

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 23 paź 2011, 21:02

szkoda że nowy właściciel nie pokazał się tu z twoją starą b4
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 23 paź 2011, 21:09

Solskier, w takim wypadku co będziesz robił z silnikiem? Nadaje się to do remontu?
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive


Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 23 paź 2011, 21:11

zaiste, bardzo mała ta awaria, ja bym się załamał... ;) a jakimi osiągami się legitymował Twój avant? i gdzie go stroiłeś?
1Z+
V6 look
Moje Audi 80 B4

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 paź 2011, 21:20

szkoda że nowy właściciel nie pokazał się tu z twoją starą b4
Może jest ale jej nie poznajecie bo jest w serii, a kolega może nawet nie wiedział i nie wie czym jeździ ;-)
Bastek pisze:Solskier, w takim wypadku co będziesz robił z silnikiem? Nadaje się to do remontu?
Zawsze da się naprawić, rozmysałem inny silnk ale napraw tego wejdzie w kolicy 4-5k wiec się nie opłaca kupować używany nieznanego pochodzenia, myslałem nad swapem na 3.0TDI albo 2.0 TFSI ale to inwestycja rzedu 10k i zwiazek z autem na długie lata, a mysle jeszcze troche polatac tym i szukac coś nowego do nowych modów.
grU pisze:a jakimi osiągami się legitymował Twój avant? i gdzie go stroiłeś?
Pytanie który? Auta tuninguje od początku do końca sam nawet ostatnio pomijam tokarza i sam rzeźbie :lol:


Tak na marginesie mam plany powrócić na forum tylko szukam auta, Audi B4 Coupe Quattro, może S2 w cupe albo avancie, ewentualnie competition, jak trafiła by się eSka to mody silnka 2.2T jak inne to swap. Z tym że to auto ma być w założeniu na maxa szybkie zwrotne i ma hamować. Oczywiście ma być też w idealnym stanie i tu myślę ze poszukiwania trochę potrwają :mrgreen: Dla czego padło na Audi 80, nie wiem... na pewno mam sentyment do tego modelu, można je kupić w dobrych pieniądzach i wg mnie to ostatnie prawdziwe Audi to którym ten koncern zdobył swoją renomę, nowe auta nie mają tego czegoś. Poza tym Audi 80 można dość "tanio" zmodzić i wychodzi to na prawdę zajefajnie.

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 23 paź 2011, 21:30

miałem na myśli avanta b6. nawet nie wiedziałem, że taki z Ciebie rezacz, myślałem, że chociaż dokręcenie ostatniej śrubki zostawiasz dla jakiegoś tunera, heheh. Rozumiem, że z tego żyjesz, sądząc po opisie? Fakt faktem, że b6 jest fajna ale nie ma tego czegoś co 80tki b4. Ja bym się nią bujał i czekał aż wypłynie jakaś s2 albo jakieś audi quattro b2 + 2.2t, teraz to ma duży potencjał na rynku zachodnim i można się pozbyć za przyzwoitą kasę, sprzedając dla jakiegoś Niemca. Ale chcąc nie chcąc, silnik w b6 chyba wymieniasz?
1Z+
V6 look
Moje Audi 80 B4

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 paź 2011, 21:37

grU pisze:Rozumiem, że z tego żyjesz, sądząc po opisie?
Tak prowadzę elektor mechanikę.
grU pisze:silnik w b6 chyba wymieniasz?
Nie, naprawiam, w zasadzie to zbuduje motor od nowa, tylko blok i miska zostanie stara być może głowica zależy jak bardzo jest uszkodzona... Części z ASO już jadą. Jedno jest pewne jak sie dotrze to na pewno mu nie popuszczę raczej dokręcę "mu śrubę" najwyzej wybuchnie raz jeszcze <mikolaj>

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 23 paź 2011, 21:47

No to ładnie ładnie, w dobre ręce audiczka trafiła:-), ale coś mi się wydaje, że już mogłeś iść w jakieś 2.0 tfsi i atakować bezpieczne 350 koni ;) kręcą mnie mocne diesle, ale jak widać, 230-240 koni to dla nich jednak dużo za dużo, żeby móc nim jeździć na co dzień w miarę bez awarii. :)
1Z+
V6 look
Moje Audi 80 B4

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 paź 2011, 22:18

Co by nie było zrobiłem tym autem w rok z kawałkiem 120tyś km bez awarii silnka. Więc myślę ze aż tak źle nie jest i raczej miało prawo się rozlecieć tym bardziej ze przyczyną główną był termostat. Może swap by przeszedł ale kolejne 10tyś nie moje i miesiąc pracy przy nim, wole wiec wyremontować pobujać się jeszcze i sprzedać na pewno auto jak będę sprzedawał to następny właściciel będzie zadowolony. A ja poszukam sobie coś nowego co da mi frajdę z rzeźbienia przy nim.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga