Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 11 sie 2010, 14:22

tył w miarę OK, ale przód trochę za wysoko ;-)

jeżeli chodzi o felgę to myślałem, że będzie lepiej to wyglądało... nie wiem czy zarobiłeś na tym interesie czy musiałeś dołożyć, ale jest słabo :->

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 sie 2010, 17:29

MarcinC pisze:przód trochę za wysoko ;-)
Dlatego przód chce jeszcze trochę obniżyć. Inna sprawa że Audi stoi na nie równym podjeździe więc wyszło trochę inaczej niż jest w realu.
MarcinC pisze:nie wiem czy zarobiłeś na tym interesie czy musiałeś dołożyć
Dołożyć oczywiście musiałem, ale i tak myślę że interes jest niezły. Felgi są naprawdę w super stanie. Przednie właściwie bez żadnych rys i otarć z prawie nowymi oponami Michelina. Tylne mają kilka odprysków związanych z normalną eksploatacją i nieco gorsze opony ale naprawdę to drobne kwestie. Za same felgi na allegro krzyczą sobie po 600-700 zł i to zazwyczaj niezłe parchliny, nie mówiąc już o oponach. Ja za komplet dałem 840zł gdzie swoje felgi + opony podrzędnej firmy z 1,5mm bieżnika do ogranicznika sprzedałem za 700zł. Więc myślę że dołożenie 140zł jest niczym za felgi o 1cal większe z oponami markowej firmy w o wiele lepszym stanie.
MarcinC pisze:ale jest słabo :->
E tam pitolisz. Różnica w wyglądzie między 15takami a tymi 16takami jest sporo na plus dla 16tek. Może na fotkach nie wyszło to najlepiej ale wyglądają o niebo lepiej niż tamte 15tki. Krystyny A4 prezentuje się na nich zajebiście a różnica w tym momencie jest tylko taka że jego jest bardziej zglebiona no i czysta czego nie można powiedzieć o mojej :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 11 sie 2010, 17:50

No kurde jakbym moją widział, ciut niżej i będzie wporządku.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sie 2010, 10:41

AUDI_A6 pisze:ciut niżej i będzie wporządku.
Taki mam zamiar, ale to dopiero za jakiś czas.

AUDI_A6, ty masz u siebie tą gródź między bagażnikiem a kabiną czy nie? Ja ostatnio widziałem taką A4 - myślałem że tylko w B3 gdzie zbiornik był w bagażniku takie cyrki występują.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 sie 2010, 11:15

Nie wszystkie A4 miały składane oparcia co jest troche smieszne :-P generalnie źle nie wyglada na tych aluskach ja chyba na przyszły sezon bede sie rozgladał za 16 i klapa USA

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sie 2010, 11:26

WOJTEK26 pisze:generalnie źle nie wyglada na tych aluskach
Szczerze ci powiem że zdjęcia są nieco kijowe. Teraz jak tak patrzę to wyszła na nich gorzej niż jest w realu. Niedługo może będzie jakaś konkretna sesja.

Natomiast co do tej tylnej ściany grodziowej pytam, ponieważ wkurza mnie trochę praca karoserii z tyłu. Szczególnie po obniżeniu, no i teraz na większych lakach. Przy większych wertepach, lub zjeżdżaniu z krawężnika idzie usłyszeć trzeszczenie tylnej klapy, czasem szybra. Związane jest to pewnie z tylnymi kielichami które u mnie łączą się jedynie za pośrednictwem blachy pod tylną półką. Zastanawiam się więc jak jest u was i ewentualnie w wersji z tą ścianą grodziową. Myślę sobie nad jakąś rozpórką do tylnych kielichów. Co myślicie?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 sie 2010, 11:33

Ja nie mam grodzi, ale fakt faktem że były takie z blachą za tylnym siedzeniem co według mnie mnie jest nieporozumieniem.

Tylna rozpórka dobry pomysł, też będę myślał. Do Quattro ciężko dostać to sam se uspawam.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sie 2010, 11:44

AUDI_A6 pisze:Tylna rozpórka dobry pomysł, też będę myślał. Do Quattro ciężko dostać to sam se uspawam.
Myślę że projekt nie jest zbyt skomplikowany. Coś będę za jakiś czas działał w tym temacie. Na pewno się pochwalę.

Masz może jakieś foto jak to jest tam mocowane?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 sie 2010, 11:51


Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sie 2010, 11:55

Ok, czyli proste rozwiązanie. Rozumiem że ten większy element idzie do góry między kielichy. Ale ten mniejszy bardziej łamany?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 sie 2010, 12:41

Nie wiem, ale to chyba nie jest do kompletu.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sie 2010, 12:47

Być może, bo nie mam pomysłu gdzie to niby miałoby być montowane.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 sie 2010, 22:42

[center]Fotostory nr 19

Wybicie monolitu z katalizatora - 25.08.2010
[/center]

Dziś byłem zmuszony pozbyć się kata :-( Coś ostatnio drżało mi w wydechu, myślałem że poszła któraś gumka na której zawieszone są tłumiki. Wchodzę do kanału a tam wszystko ok. Trzęsę całym wydechem a tu odzywa się katalizator :shock: Aż nie chciało mi się wierzyć żeby ceramika w nim popękała, bo jakiś czas temu zaglądałem do niego i wyglądał idealnie. Odkręciłem go żeby zajrzeć do środka a tam monolit jest cały, z tym że odkleił się od obudowy i opadł na dno. Spotkał się ktoś z przypadkiem aby monolit w całości leżał na dnie kata?

[center]Obrazek Obrazek[/center]

Chcąc nie chcąc mimo całego monolitu (trochę żal było, ale co zrobić :-/ ) musiałem zająć się tą sprawą, bo jeżdżąc tak dalej na dziurach monolit mógłby walić o ściany kata łamiąc się i zatykając układ wydechowy a tego oczywiście nie chciałem. Z braku odpowiednich narzędzi jedyne co byłem w stanie zrobić to wybić cały monolit i zamontować pustego kata - rozwiązanie tymczasowe.

Aby wyjąć monolit trzeba było go rozbić na mniejsze kawałki. Użyłem do tego odpowiedniego przecinaka. Ostatecznie puszka po katalizatorze została pusta, a monolit idzie na sprzedaż.

[center]Obrazek Obrazek[/center]

W przyszłości wspawa się w środek rurkę. Co do pracy silnika na pustym kacie to do 3,5-4 tyś jest tylko minimalnie głośniejszy. Powyżej 4tyś jest już trochę bardziej głośny, ale za to bardziej basowy, nawet dość fajnie to brzmi :-P Ale pewnie za jakiś czas zacznie mnie to denerwować. O dziwo nie zauważyłem efektu "pierdzenia" tak jak to w niektórych przypadkach bywa.

[center]Obrazek[/center]

EDIT

Ostatecznie cała pucha po kacie poleciała do kosza a zamiast tego wpadł tłumik przelotowy. Niestety fotek brak.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 13:08 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 wrz 2010, 22:03

[center]Sesja 7 – 04.09.2010[/center]

[center]Mała sesja przy okazji wyprawy na grzyby.[/center]

[center]Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek[/center]

noorbi

Post autor: noorbi » 14 wrz 2010, 20:04

Jak to mówi Gelo ładny rabarbar ;-)
Labiel, łap się za szlifierkę i zmieniaj reflektory na zespolone.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl