[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dlatego przód chce jeszcze trochę obniżyć. Inna sprawa że Audi stoi na nie równym podjeździe więc wyszło trochę inaczej niż jest w realu.MarcinC pisze:przód trochę za wysoko
Dołożyć oczywiście musiałem, ale i tak myślę że interes jest niezły. Felgi są naprawdę w super stanie. Przednie właściwie bez żadnych rys i otarć z prawie nowymi oponami Michelina. Tylne mają kilka odprysków związanych z normalną eksploatacją i nieco gorsze opony ale naprawdę to drobne kwestie. Za same felgi na allegro krzyczą sobie po 600-700 zł i to zazwyczaj niezłe parchliny, nie mówiąc już o oponach. Ja za komplet dałem 840zł gdzie swoje felgi + opony podrzędnej firmy z 1,5mm bieżnika do ogranicznika sprzedałem za 700zł. Więc myślę że dołożenie 140zł jest niczym za felgi o 1cal większe z oponami markowej firmy w o wiele lepszym stanie.MarcinC pisze:nie wiem czy zarobiłeś na tym interesie czy musiałeś dołożyć
E tam pitolisz. Różnica w wyglądzie między 15takami a tymi 16takami jest sporo na plus dla 16tek. Może na fotkach nie wyszło to najlepiej ale wyglądają o niebo lepiej niż tamte 15tki. Krystyny A4 prezentuje się na nich zajebiście a różnica w tym momencie jest tylko taka że jego jest bardziej zglebiona no i czysta czego nie można powiedzieć o mojej :mrgreen:MarcinC pisze:ale jest słabo :->
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Szczerze ci powiem że zdjęcia są nieco kijowe. Teraz jak tak patrzę to wyszła na nich gorzej niż jest w realu. Niedługo może będzie jakaś konkretna sesja.WOJTEK26 pisze:generalnie źle nie wyglada na tych aluskach
Natomiast co do tej tylnej ściany grodziowej pytam, ponieważ wkurza mnie trochę praca karoserii z tyłu. Szczególnie po obniżeniu, no i teraz na większych lakach. Przy większych wertepach, lub zjeżdżaniu z krawężnika idzie usłyszeć trzeszczenie tylnej klapy, czasem szybra. Związane jest to pewnie z tylnymi kielichami które u mnie łączą się jedynie za pośrednictwem blachy pod tylną półką. Zastanawiam się więc jak jest u was i ewentualnie w wersji z tą ścianą grodziową. Myślę sobie nad jakąś rozpórką do tylnych kielichów. Co myślicie?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Fotostory nr 19
Wybicie monolitu z katalizatora - 25.08.2010[/center]
Dziś byłem zmuszony pozbyć się kata Coś ostatnio drżało mi w wydechu, myślałem że poszła któraś gumka na której zawieszone są tłumiki. Wchodzę do kanału a tam wszystko ok. Trzęsę całym wydechem a tu odzywa się katalizator :shock: Aż nie chciało mi się wierzyć żeby ceramika w nim popękała, bo jakiś czas temu zaglądałem do niego i wyglądał idealnie. Odkręciłem go żeby zajrzeć do środka a tam monolit jest cały, z tym że odkleił się od obudowy i opadł na dno. Spotkał się ktoś z przypadkiem aby monolit w całości leżał na dnie kata?
[center] [/center]
Chcąc nie chcąc mimo całego monolitu (trochę żal było, ale co zrobić ) musiałem zająć się tą sprawą, bo jeżdżąc tak dalej na dziurach monolit mógłby walić o ściany kata łamiąc się i zatykając układ wydechowy a tego oczywiście nie chciałem. Z braku odpowiednich narzędzi jedyne co byłem w stanie zrobić to wybić cały monolit i zamontować pustego kata - rozwiązanie tymczasowe.
Aby wyjąć monolit trzeba było go rozbić na mniejsze kawałki. Użyłem do tego odpowiedniego przecinaka. Ostatecznie puszka po katalizatorze została pusta, a monolit idzie na sprzedaż.
[center] [/center]
W przyszłości wspawa się w środek rurkę. Co do pracy silnika na pustym kacie to do 3,5-4 tyś jest tylko minimalnie głośniejszy. Powyżej 4tyś jest już trochę bardziej głośny, ale za to bardziej basowy, nawet dość fajnie to brzmi Ale pewnie za jakiś czas zacznie mnie to denerwować. O dziwo nie zauważyłem efektu "pierdzenia" tak jak to w niektórych przypadkach bywa.
[center][/center]
EDIT
Ostatecznie cała pucha po kacie poleciała do kosza a zamiast tego wpadł tłumik przelotowy. Niestety fotek brak.
Wybicie monolitu z katalizatora - 25.08.2010[/center]
Dziś byłem zmuszony pozbyć się kata Coś ostatnio drżało mi w wydechu, myślałem że poszła któraś gumka na której zawieszone są tłumiki. Wchodzę do kanału a tam wszystko ok. Trzęsę całym wydechem a tu odzywa się katalizator :shock: Aż nie chciało mi się wierzyć żeby ceramika w nim popękała, bo jakiś czas temu zaglądałem do niego i wyglądał idealnie. Odkręciłem go żeby zajrzeć do środka a tam monolit jest cały, z tym że odkleił się od obudowy i opadł na dno. Spotkał się ktoś z przypadkiem aby monolit w całości leżał na dnie kata?
[center] [/center]
Chcąc nie chcąc mimo całego monolitu (trochę żal było, ale co zrobić ) musiałem zająć się tą sprawą, bo jeżdżąc tak dalej na dziurach monolit mógłby walić o ściany kata łamiąc się i zatykając układ wydechowy a tego oczywiście nie chciałem. Z braku odpowiednich narzędzi jedyne co byłem w stanie zrobić to wybić cały monolit i zamontować pustego kata - rozwiązanie tymczasowe.
Aby wyjąć monolit trzeba było go rozbić na mniejsze kawałki. Użyłem do tego odpowiedniego przecinaka. Ostatecznie puszka po katalizatorze została pusta, a monolit idzie na sprzedaż.
[center] [/center]
W przyszłości wspawa się w środek rurkę. Co do pracy silnika na pustym kacie to do 3,5-4 tyś jest tylko minimalnie głośniejszy. Powyżej 4tyś jest już trochę bardziej głośny, ale za to bardziej basowy, nawet dość fajnie to brzmi Ale pewnie za jakiś czas zacznie mnie to denerwować. O dziwo nie zauważyłem efektu "pierdzenia" tak jak to w niektórych przypadkach bywa.
[center][/center]
EDIT
Ostatecznie cała pucha po kacie poleciała do kosza a zamiast tego wpadł tłumik przelotowy. Niestety fotek brak.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 13:08 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: