Siema
Blad 2114 to jest rozdzielacz czyli aparat zaplonowy z tego co rozumiem? Moze on byc dlatego ze aparat nie stoi na znakach? Blad 2112 jest interpretowany jako czujnik gornego martwego punktu lub czujnik hallotronowy. Rozumiem ze jest to jeden z czujnikow na skrzyni tylko ktory to bo sa tam dwa? Czy uszkodzenie tego czujnika mialo duzy wplyw na moc oraz spalanie? Mocy wg mnie jest malo a pali ponad 16 litrow. ?
[2.0 NM]bledziki-pomocy
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
2112 - czyli czujnik w skrzyni G4 przerwa lub zwarcie do masy, w dodatku ten błąd może jeszcze wystąpić jeśli czujniki są zamienione miejscami (g4 z g28) - wtyczki odwrotnie wpięte np. a także jeśli odległość od zębów na kole zamachowym lub też odległość od pręta na kole, jest zbyt duża.
2114 - przestawiony aparat zapłonowy - także występuje jeśli hall niewspółgra z czujnikiem w skrzyni.
Masz swoją przyczynę tego, że Ci nie chce jechać jak powinien...
[ Dodano: 2011-12-04, 19:48 ]
co do spalania - może komputer daje wtrysk 2x za często bo 2x częściej dostaje sygnał ? raz z halla a raz z czujnika w skrzyni?
no i jeszcze do sprawdzenia czy czasem zęby na kole zamachowym od rozrusznika nie są połamane.
2114 - przestawiony aparat zapłonowy - także występuje jeśli hall niewspółgra z czujnikiem w skrzyni.
Masz swoją przyczynę tego, że Ci nie chce jechać jak powinien...
[ Dodano: 2011-12-04, 19:48 ]
co do spalania - może komputer daje wtrysk 2x za często bo 2x częściej dostaje sygnał ? raz z halla a raz z czujnika w skrzyni?
no i jeszcze do sprawdzenia czy czasem zęby na kole zamachowym od rozrusznika nie są połamane.
Ok dzieki za info jutro zaczne dzialac, napisze co wyszlo
[ Dodano: 2011-12-05, 22:22 ]
Wyciagnelem oba halle, nie byly zamienione, Bylo na nich bardzo duzo opilkow, sciagnelem je, dalem dla kolegi, aby sprawdzil czy dzialaja - dzialaja, zamontowalem je spowrotem fakt faktem autko lepiej pali ale dalej nie jedzie.. Zauwazylem ze mam inna cewke niz jest w ksiazkach w (tych co Leo podsylal) jest cewka do ktorej podlacza sie kostke 2 pinowa i ma ona 4 miejsca na wsowki ''dziewczynki'' z gory. Ja mam na kostke 3 pinowa i jedyne co zwierzchu sie podlacza to przewod zaplonowy i nic wiecej. Bylby ktos uprzejmy, aby zrobic fotke lub znalezc na necie jakiego typu posiadasz cewke w swojej 20v? Mozliwe ze w roznych latach byly rozne cewki? Mysle ze to moze robic roznice bo modul zaplonowy jest przy cewce.
[ Dodano: 2011-12-05, 22:22 ]
Wyciagnelem oba halle, nie byly zamienione, Bylo na nich bardzo duzo opilkow, sciagnelem je, dalem dla kolegi, aby sprawdzil czy dzialaja - dzialaja, zamontowalem je spowrotem fakt faktem autko lepiej pali ale dalej nie jedzie.. Zauwazylem ze mam inna cewke niz jest w ksiazkach w (tych co Leo podsylal) jest cewka do ktorej podlacza sie kostke 2 pinowa i ma ona 4 miejsca na wsowki ''dziewczynki'' z gory. Ja mam na kostke 3 pinowa i jedyne co zwierzchu sie podlacza to przewod zaplonowy i nic wiecej. Bylby ktos uprzejmy, aby zrobic fotke lub znalezc na necie jakiego typu posiadasz cewke w swojej 20v? Mozliwe ze w roznych latach byly rozne cewki? Mysle ze to moze robic roznice bo modul zaplonowy jest przy cewce.