Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B2 2.2 100KW] Czy ma złącze diagnostyczne?

ODPOWIEDZ
piotremis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:47

[90 B2 2.2 100KW] Czy ma złącze diagnostyczne?

Post autor: piotremis » 29 lip 2008, 17:59

Witam!

Posiadam Audi 90 B2 85r. 135KM, zauważyłem że posiada ona w bagażniku ECU Bosh'a, i teraz natchnęło mnie czy przypadkiem to Audi niema gdzieś złącza diagnostycznego (tak jak w B3 OBDII) ?

Pytam, bo moja Audica pali ciut za dużo... i często "czuć w niej benzynę" po ostrzejszej jeździe i na wolnych obrotach silnik nie chodzi równo...jakby nie palił na którymś cylindrze co jakiś czas... stad to pytanie...może ECU wykryło jakieś błędy jeśli takowe jest na tyle inteligentne ;)

ps. swoją drogą...zna ktoś jakiś serwis który założyłby do tego Audi Gaz LPG? I w jakiej cenie mniej więcej?

ps2. Czy ktoś ma pomysł na niedochodzące napięcie do silnika pompki spryskiwacza? (dochodzi do niego ze 3V i ledwo co daje na szyby...a właściwie wcale)

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 29 lip 2008, 19:07

Najpierw się przywitaj a potem pyta.
Nierówna praca to raczej objawy nieszczelności dolotu(tak mi sie wydaje i od tego bym zaczął).

piotremis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:47

Post autor: piotremis » 29 lip 2008, 19:11

Witam,

dolot...to Audi jest z 85r. i wcale nie zdziwiłbym się gdyby nie miało wymienianego filtra powietrza od nowości...ale jak patrzyłem jak dobrać się do niego...to wycofałem się...trzeba rozebrać pół osprzętu silnika żeby się do niego dostać :( więc pod chmurką tego nie zrobię...

a co z tym złączem ECU?

ps. przecież witam się z każdym postem - "Witam" na początku :)

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 29 lip 2008, 22:20

Do powitań służy dział powitań.Ja mam motor NG (podobny jak KV) i silnika NG nie diagnozuje się poprzez podłączenie do kompa tylko przez kody błyskowe.U ciebie raczej może być tak samo w końcu to "prawie" ten sam silnik.

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 29 lip 2008, 22:35

- Na próbniku z diodą świecącą lub na lampce kontrolnej silnika na tablicy rozdzielczej pojawi się migający kod. -opis z programu-ma takie dwie kostki dwu pinowe-B4 przy bezpiecznikach,B3 w półce pod nogami kierowcy.Czyli coś tam się da odczytać-pod warunkiem,że ta lampka sprawna w tablicy rozdzielczej

piotremis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:47

Post autor: piotremis » 30 lip 2008, 09:56

Witam,

rozumiem, ale gdzie i jak podłączyć próbnik? lub też jak wywołać wyświetlenie poprzez miganie kontrolką przez ECU? bo w polonezie trzeba np. złączyć 2 styki w gnieździe ODBII a tutaj może coś w bezpiecznikach? jak to zrobić?

ps. wczoraj się uparłem na zbadanie tego filtra powietrza...okazało się że prawie nówka sztuka...jak na razie wykręciłem 2 świece (ciemno się już zrobiło...wiec dalszych nie wykręcałem) i widać po nich że spalanie mają dobre...czyli mieszanka też dobra (ceglasty kolor) świece są "3 punktowe", a i niezależnie jak się okazało od obrotów (czy będzie 500rpm czy 3500rpm) któryś gar przerywa ;-(

aha...jeszcze jedno...jak podniosłem maskę i zapaliłem silnik...słychać nieprzyjemny klekot...czegoś...jak w dieslu prawie ;( co to może być?

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 30 lip 2008, 16:59

Do sprawdzenia kopułka,palec rozdzielacza,kable WN.Dolot to nie tylko filtr powietrza.

piotremis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:47

Post autor: piotremis » 30 lip 2008, 18:17

dolot...wszystko pięknie siedzi...zamocowane na obejmy itp. wszystko skręcone...więc chyba to nie w tym problem, zobaczę te świece może któraś niezbyt czysta się okaże...

a z tym klekotem? wygląda że coś przy zaworach...luz czy coś...

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 30 lip 2008, 19:38

A czy w KV jest cos takiego jak vacumpompa?To tak może klekotać.Świece najlepiej wymienić na nowe.

piotremis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:47

Post autor: piotremis » 30 lip 2008, 21:08

nowy200 pisze:vacumpompa
żebym wiedział co to jest i jak to wygląda...to bym Ci powiedział...jednak poczytałem trochę o tej pompie podciśnienia i podobnież jak się na chodzącym silniku kilka razy mocno hamulec wciśnie to przestaje klekotać jeśli to właśnie ta pompka...niestety u mnie nie przestaje...więc coś z zaworami, swoją drogą...nie zawsze klekocze...jak jest rozgrzany zazwyczaj klekocze ale zdarza się też że po przygazowaniu przestaje...

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 31 lip 2008, 16:11

Sprawdzałem,nie ma u ciebie tej pompy a wiec popychacze zaworów raczej.Jak ktoś już kiedyś pisał to koszt sztuki w serwisie to około 90 plnów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl