Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] dziwne zegary

ODPOWIEDZ
BiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2016, 12:48
Lokalizacja: Pomorskie

[B4 1.9 1Z] dziwne zegary

Post autor: BiQ » 23 maja 2017, 20:12

Witam ostatnio przechadzając się po szrocie w poszukiwaniu paru części do b4 w jednej z 80tek (cupe) znalazłem o takie zegarki były one wpięte w miejsce popielniczki i zapalniczki
https://snag.gy/PB3grb.jpg
https://snag.gy/asZmrq.jpg
czy to jest orginalne i nie przepłaciłem za to dajac 100 zł?

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 23 maja 2017, 20:23

Zegary z b4. Trzeba było brać z tunelem i popielniczką. I jeszcze czujniki powykręcać z wiązką. Byłby komplet

BiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2016, 12:48
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: BiQ » 23 maja 2017, 23:49

krzych900 pisze:Zegary z b4. Trzeba było brać z tunelem i popielniczką. I jeszcze czujniki powykręcać z wiązką. Byłby komplet
elektroniki w tym "złomku" prawie nie było pewnie była wypruta razem z silnikiem(bo chciałem sprawdzić jaki motor a tam pustka :D) a co do reszty tez nie, da się to jakoś połaczyć z normalną popielniczką itd. czy trzeba kompletowac?

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 24 maja 2017, 12:28

Zegary idą akurat tam gdzie popielniczka. Albo popielniczka od dodatkowych zegarów, albo żadna. Sam tunel raczej da się przerobić. Może warto wrócić na ten szrot i dokładnie przejrzeć co tam zostało. Wiązkę np od tej wtyczki co podpięta była do zegarów itd. W zasadzie takie kompletowanie pojedynczych elementów może wyjść drożej niż cały komplet na raz.

BiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2016, 12:48
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: BiQ » 24 maja 2017, 13:20

jedyna wiązką jaka była podpięta do tego była urąbana tuż za ścianką komory silnika wiec miał bym tylko kostę daje tyle co nic a reszta była w takim stanie ze nie warto było brać połamana w **** tak ze wyjąłem ten zegary bez większego problemu w ogole dziwne ze całe bo deska rozdzielcza wyglądała na potraktowaną siekierą albo czymś w tym stylu a szkoda, jedyne co "uratowałem" to wiązka el szyb i przełączniki oraz te zegary reszta szkoda gadać

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 maja 2017, 14:24

dlaczego dziwne zegary? Normalne B4rkowe dodatkowe... stówa to cena w sam raz.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

BiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2016, 12:48
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: BiQ » 24 maja 2017, 15:06

Leo pisze:dlaczego dziwne zegary? Normalne B4rkowe dodatkowe... stówa to cena w sam raz.
szczerze pierwszy raz widziałem je XD tak poprostu wiszące na kablu praktycznie myslałem ze to jakieś dokladane czy nie orginał wolałem spytać

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 maja 2017, 15:11

I tak chyba rzadziej od tych zegarów to można zobaczyć liczniki z board computerem czy tempomat.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

BiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 10 kwie 2016, 12:48
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: BiQ » 24 maja 2017, 15:57

jak juz jesteśmy przy licznikach itp to mam jeszcze jedno pytanie mam problem z wskaźnikiem temperatury wody prawie nonstop "leży" tylko w największe upały łaskawie się ruszy o 10 max 15 stopni ktoś moze wie czego moze być problem

ja obstawiam czujkę tylko gdzie ta pinda jest w 1z?


(robiłem już zupe z termostatu otwiera się przy 88.9c a silnik normalnie się nagrzewa)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 maja 2017, 17:54

Lepiej zacznij od licznika oczka łączące wskaźnik z płytą nie kontaktują albo oczko oderwało się od ścieżki i trzeba poprawić cyną.

A jeśli masz 1Z bez klimy to czujnik masz 3 pinowy szary na króćcu głowicy.
A w wersji z klimatronikiem (nie wiem czy też nie ze zwykła klimą) jest czujnik 6 pinowy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 maja 2017, 19:42

ja obstawiam czujkę tylko gdzie ta pinda jest w 1z?
Z tyłu głowicy .
Szary okrągły 3 pin , jak nie masz klimy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga