Witam kolegów, jeśli ktoś posiada takowe schematy, pin outy lub zna jakieś oprogramowanie czy strony gdzie to można sprawdzić to proszę o pomoc.
Przydały by sie najbardziej dokładne schematy całego ecu i opisy wszystkich pinów.
Audi 80 1.8 s PM 88r.
Dziękuję i pozdrawiam
[B3 1.8 PM] PIN OUT i Schematy poszukiwane do ECU 1.8 s PM
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
on powinien mieć chyba ten bo ja mam info że dopiero od czerwca 90 były inne, chyba że mam złe info. A skoro ma 88 to jeden z pierwszych.maciek889 pisze:Ile pinów ma twój sterownik bo chyba były ze dwie wersje.
Bo było faktycznie 2 wersje mono-jetronic i momo-motronic.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Tak w tej Audicy jest mono-jetronic. I tego schematu jeszcze nie widziałem... nie wiedziałem ze tam jest złącze diagnostyczne oprócz kodów błyskowych... cos więcej wiadomo o tym złączu? i kolejna dziwna sprawa to sonda jest jedno pinowa bez podgrzewania a wg. schematu jest z podgrzewaniem ciekawe...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Z tego złącza właśnie mozna odczytać kody błyskowe w wersjach z ostatnich lat produkcji gdzie nie dawali juz kontrolki na desce.czikson pisze: nie wiedziałem ze tam jest złącze diagnostyczne oprócz kodów błyskowych...
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
owszem złącze diagnostyczne ale tylko do kodów migowych w nowszym Pm można było vagiem błędy zczytaćczikson pisze:nie wiedziałem ze tam jest złącze diagnostyczne oprócz kodów błyskowych... cos więcej wiadomo o tym złączu?
Wiesz co czasem właśnie widzę pewnie rozbieżność w tych schematach. Zobacz drugi schemat może on będzie u ciebie bardziej jednak pasił.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga