Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Podczas hamowania nie działa lewy kierunkowskaz

ODPOWIEDZ
sebtul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 11 gru 2007, 18:16
Lokalizacja: Mrągowo

[B4 2.0 ABK] Podczas hamowania nie działa lewy kierunkowskaz

Post autor: sebtul » 01 paź 2018, 01:25

Podczas hamowania nie działa lewy kierunkowskaz. Znalazłem, że mam przeczyścić styk masowy w lampie i karoserii. Gdzie mam tego szukać? Proszę o proste wytłumaczenie, jak dla debila samochodowego. W ogóle nie znam się na samochodach. Wiem jak sprawdzić olej, potrafię wymienić żarówkę, potrafię zatankować, wiem gdzie wlać płyn do spryskiwaczy i na tym kończy się moja znajomość samochodu.

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Podczas hamowania nie działa lewy kierunkowskaz

Post autor: jarowlkp » 01 paź 2018, 06:53

sebtul pisze:Podczas hamowania nie działa lewy kierunkowskaz. Znalazłem, że mam przeczyścić styk masowy w lampie i karoserii. Gdzie mam tego szukać? Proszę o proste wytłumaczenie, jak dla debila samochodowego. W ogóle nie znam się na samochodach. Wiem jak sprawdzić olej, potrafię wymienić żarówkę, potrafię zatankować, wiem gdzie wlać płyn do spryskiwaczy i na tym kończy się moja znajomość samochodu.

szukasz gdzie jest podpięta masa i czyścisz to połączenie np. papierem ściernym prościej się nie da , jak nie pomoże czyszczenie styku masowego w lampie to
zacznij poszukiwania od sprawdzenia przelotki w tylnej klapie, zazwyczaj jak dzieją się dziwne rzeczy z elektryką winne są przełamane przewody łączące nadwozie z tylną klapą .
jarowlkp

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 paź 2018, 07:55