Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK]problem z instalacją ,zwarcie?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

[80 B4 2.0 ABK]problem z instalacją ,zwarcie?

Post autor: romeo » 22 lut 2008, 23:07

problem jest taki ze po włączeniu zapłonu swiecą sie wszystkie kirunkowskazy i swiatła pozycyjne, auto odpala i zaraz gasnie bo pompa nie ma zasilania
dodam, ze dzieje sie tak tez podczas jazdy,tylko wtedy jade na gazie i problem jest tylko z kirunkami które samoistnie sie zaswiecają i po chwili gasną
nie wiem czy cos z masą czy jakies zwarcie, od czego zacząc? <osohozi>
Ostatnio zmieniony 23 lut 2008, 09:52 przez romeo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 22 lut 2008, 23:36

Wybacz, być może jestem zbyt zmeczony lub za głupi by zrozumieć to co napisałeś, ale uwierz mi, naprawdę chciałem pomóc.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 lut 2008, 08:59

Kolego napisz to jeszcze raz wyraźnie powoli bez zbednych wyrazuów i uzywaj interpunkcje bo sam nie wiem gdzie zaczyna sie jedne problem a gdzie drugi. Z tego co zrozumiałem to masz problem z kierunkam i pompa paliwowa... ale o co chodzi kokładnie to juz nie wiem.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 23 lut 2008, 09:35

Napisałem to co sie dzieje z moim autem,ale napisze trochę krócej.
Po włączeniu zapłonu swiecą sie bladym światłem swiatła pozycyjne i kirunkowskazy oraz pompa paliwa nie ma zasilania.

sorry za mało obrazowe wyjasnienie na początku,ale chciałem podac jak najwięcej szczegułów

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 lut 2008, 19:18

Sprawdz bezpiecznik ten co jest pod dekielkiem z napisem "motor" to jest bezpiczniki od pompy paliwa... zobacz czy styki nie sa zaśniedziałe czy jest dobre przejecie pradu itp....Sprubuj ospalić auto nie włanczajac zadnego odbiornika energi być moze jest jakiś problem z regulatorem napiecia chociaż jesli masz na tyle energi aby uruchmić sinik to powinno to jakoś przynajmniej przez chwile chodzić.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 23 lut 2008, 20:17

bezpieczniki sa ok sprawdziłem odrazu,problem nie występuje regularnie dzis np było ok.
czasem podczas jazdy gdy wjade w jakis dołek lub ostro zachamuje wlączą sie kierumki i swiecą lekkim swiatłem a za 5 sek znowu wszystko ok a czasem wsiadam do auta przekrecam kluczyk i ten sam cyrk
chyba cos nie łączy tylko gdzie :?:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 23 lut 2008, 21:18

Ja bym zaczął od sprawdzenia "masy".

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 24 lut 2008, 11:08

jezeli chodzi o elektryke mojego avancika to wczesniej problemów raczej z nią nie miałem,wiec moje laickie pyt. gdzie szukac tej "masy" :?:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 24 lut 2008, 12:22

Najpierw główne podłączenia "masy" aku-> blok, karoseria, zegary. Potem to już trzeba dokładniej szukać podłączenia "masy" na deskę, przełączniki, skrzynkę bezpiecznikową itd. Szczegółów niestety nie podam bo nigdy nie musiałem tego robić ale objawy przypominają efekt zamykania obwodu przez inne odbiorniki przy braku podłączenia do "masy" danego elementu. Nie jestem pewien czy przypadkiem uszkodzony regulator napięcia przy alternatorze nie daje podobnych objawów.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 24 lut 2008, 12:25

kolego większość kabelków masowych ma kolor brązowy i są przykręcone do śrub zbiorczych do karoserii w różnych miejscach, odkręć osłonę nad nogami kierowcy i spójrz na słupek drzwi tam masz jedną taką śrubę i zobaczysz kilka brązowych kabelków podpiętych tam, to są masy, poszukaj innych i podokręcaj ( poluzuj obróć kabelkami i dociągnij)

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 24 lut 2008, 19:29

ok juz rozumiem prawde mówiac przecisciłem juz kilka takich miejsc myslałem ze w odpowiedzi bedzie jakies konkretne ale dzieki za pomoc tym którzy mnie zrozumieli dzis nie było zadnych problemów mam nadzieje ze przecisciłem juz własciwe podłaczenie "masy"co nie znaczy ze nie bede szukał dalej ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga