Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 tdi 1Z] Problemy z elektryką po wymianie nagrzewnicy

ODPOWIEDZ
Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

[B4 1.9 tdi 1Z] Problemy z elektryką po wymianie nagrzewnicy

Post autor: Blakuś » 21 sty 2017, 20:50

Witam !!! Zaznaczam że podobnego dziwnego przypadku nie znalazłem na forum więc się zwracam z prośba i pomocą :-) :-) :-)

Oddałem autko do serwisu ponieważ zaczęły mi parować szyby a mnie to wkurzało :)
Okazało się że do wymiany nagrzewnica i tu się zaczęły problemy ( a zaznaczam przed wymianą wszystko działało ) a teraz po :

-nie działały mi kierunkowskazy i awaryjne paliło cały czas bezpiecznik któryś zrobili że działa.
Podobno ominęli opornik w włączniku awaryjnych

- następnie nie mogą sobie poradzić jak podłączyć przednie przeciwmgielne ( do włącznika nie ma kostki tylko pojedyncze kable, targali deskę i nie wiedzą do czego co jest)

- zrobili zwarcie bo wcześniej nie odłączyli klemy w zapalniczce i od tego czasu cały czas pali bezpiecznik nr 4 bodajże 15A

-nie działa w ogóle zegarek w obrotomierzu oraz kontrolki w minichecku (od płynu chłodniczego,hamulcowego i oleju )



Masakra !!! Taki jestem wku..... co za partacze a nie mechanicy, jeszcze mnie wysłali do elektryka żeby na to popatrzył :)

Zaznaczyłem że po wymianie nagrzewnicy jak się przejechałem ledwie co poprawiło się ogrzewanie, wymienili też termostat na ori.

I jakieś sugestie co do podłączenia włącznika przeciwmgielnych i te kontrolki, zegarek.
Nie chciałbym jechać znowu do jakiegoś partacza z tym :-) :-)
boisie boisie boisie
Obecne autko Audi 80
Nowy nabytek 2.6 ABC 95rok Avant CZARNA
2.0 ABK 95rok Avant LZ6P

Nie ma lipy :) <ok> <ok> <ok>

Było Audi 80 1.9 Tdi 94rok na Pierburgu --> Poszło w ręce ojca

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 sty 2017, 11:01

Zegarek jest zasilany z tego samego bezpiecznika co zapalniczka i radio. Może wiązkę radia zepsuli i stąd to zwarcie.

To że nie działa minicheck to dziwne. Bo z tego co pamiętam to na nim powinny się pojawić kontrolki płynu i hamulca nawet jak się jego kostki nie podłączy. Warunkiem jest aby kontrolka ładowania działała. Jedynie kontrolka ciśnienia oleju się nie pojawi, gdy się go nie podłączy.
Jeszcze możesz poszukać pod półką pod kierownicą czy nie jest rozłączona jakaś kostka obok kolumny.



W załączniku masz opis pinów i kolorów włączników przeciwmgielnych. Jeśli masz oryginalną instalacje to trafisz z kolorem we właściwe miejsce.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 22 sty 2017, 14:48

No jest bodajże zasilany z nr.4 bezpiecznika i jest 15A. Za każdym razem co włoże i włącze zapłon to wywala tylko się zastanawiam co mogli spieprzyć. W liczniku to raczej nie bo nie rozkręcali, z radia to tylko wiązkę wypięli a jak próbował wymontować popielniczke to z nią zwarcie zrobił to wtedy bezpiecznik pyknął. Ale teraz pytanie dlaczego za każdym razem jak włoże bezpiecznik to go pali?

A jeśli chodzi o włącznik to jest gdzieś ten załącznik tutaj bo nie mogę go znaleźć ???
Niby jakieś kolory w grafice są, ale nw czy dojdę do tego co które:)
Obecne autko Audi 80
Nowy nabytek 2.6 ABC 95rok Avant CZARNA
2.0 ABK 95rok Avant LZ6P

Nie ma lipy :) <ok> <ok> <ok>

Było Audi 80 1.9 Tdi 94rok na Pierburgu --> Poszło w ręce ojca

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 sty 2017, 18:00

Blakuś pisze: Ale teraz pytanie dlaczego za każdym razem jak włoże bezpiecznik to go pali?
jest gdzieś zwarcie nie ciężko się domyśleć a gdzie to trzeba szukać teraz
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 sty 2017, 19:02

Zapomniałem dodać ten załącznik.

Co do bezpiecznika 4 to obsługuje on kilka rzeczy i do tego jego obwód wychodzi ze skrzynki dwoma przewodami i dopiero rozgałęzia się głęboko we wiązce. Trzeba by odłączać rzeczy z jego obwodu a jak dalej nic to nie da to chyba już prościej będzie puścić osobnymi kablami zasilanie na jego podzespoły.

[ Dodano: 2017-01-22, 19:02 ]
Jak będziesz szukał to możesz w miejsce bezpiecznika wpiąć żarówkę 21W albo 55W i jak będziesz miał zwarcie to po prostu żarówka zaświeci pełnym światłem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 23 sty 2017, 14:26

Blakuś pisze:W liczniku to raczej nie bo nie rozkręcali,
Piszesz o wymianie nagrzewnicy w pierwszym poście , to raczej licznik tez ruszali , jak i całą deskę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga