Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Przekładka elektryki B3 PM na B4 NG-nie działa k

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zukowaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 02 lut 2011, 16:25
Lokalizacja: Poznań/Łódź

[B3 2.3 NG] Przekładka elektryki B3 PM na B4 NG-nie działa k

Post autor: Zukowaty » 04 paź 2014, 17:20

Witam!
Pacjentem jest B3 przełożone z 1.8 PM na 2.2 KV wraz ze wszystkimi wiązkami-kabina,światła,silnik i osprzęt od NG

Problem nr1. Centralny zamek działał normalnie ale musiałem wszystko porospinać żeby poukładać i teraz chodzi tylko z zapłonem-czego nie podłączyłem lub podłączyłem źle? Jakieś pomysły?

nr2. Elektryczna regulacja świateł-w B3 miałem osobną wiązkę a tutaj w wiązce świateł regulacja jest ale w kabinie nie widzę kostek do wpięcia wiązki z guzikiem w konsoli. B4 ma jakoś inaczej to połączone?

Wskazówka z mojej strony co do pkt 1 to chwilowy brak przekaźnika 229 od wycieraczek (zapodział się :) ) ale czy on ma coś wspólnego z centralnym zamkiem?

Pomóżcie bo te kable mi się już śnią po nocach.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 04 paź 2014, 19:45

Zukowaty pisze:Problem nr1. Centralny zamek działał normalnie ale musiałem wszystko porospinać żeby poukładać i teraz chodzi tylko z zapłonem-czego nie podłączyłem lub podłączyłem źle? Jakieś pomysły?
Podpiąłeś się pod + po zapłonie. Musisz podpiąć się pod M30ag.

Masz tu schemat skrzynki:
Obrazek
Zukowaty pisze:nr2. Elektryczna regulacja świateł-w B3 miałem osobną wiązkę a tutaj w wiązce świateł regulacja jest ale w kabinie nie widzę kostek do wpięcia wiązki z guzikiem w konsoli. B4 ma jakoś inaczej to połączone?

W B4 wiązka spod deski jest w całości, potrzebujesz wyprutą instalacje od regulacji spod deski bądź całą wiązkę z B4. Wiązka w B3 działa na tej samej zasadzie ale jest zupełnie inaczej rozplanowana.
Zukowaty pisze:Wskazówka z mojej strony co do pkt 1 to chwilowy brak przekaźnika 229 od wycieraczek (zapodział się :) ) ale czy on ma coś wspólnego z centralnym zamkiem?
Ten przekaźnik jest od czasowej pracy wycieraczek, polecam zmianę na nr. 99. Posiada możliwość ustawienia dowolnego czasu pracy.

Awatar użytkownika
Zukowaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 02 lut 2011, 16:25
Lokalizacja: Poznań/Łódź

Post autor: Zukowaty » 04 paź 2014, 20:32

Audi Sport pisze:W B4 wiązka spod deski jest w całości, potrzebujesz wyprutą instalacje od regulacji spod deski bądź całą wiązkę z B4. Wiązka w B3 działa na tej samej zasadzie ale jest zupełnie inaczej rozplanowana.
Mam część kabinową od B3 to ją wpasuję.Do czerwonej kostki (panel pod kierą) chyba idzie zasilanie, podświetlanie gdzieś powinno być zbiorcze tak jak masy a skąd w B4 wychodzi sterowanie silniczków lamp do komory silnika? Ja w swojej od B4 nie znalazłem nawet częsci tej wiązki (możliwę że trafiła mi się bez regulacji)
Podpiąłeś się pod + po zapłonie. Musisz podpiąć się pod M30ag.
Podziękował :) Brązowy wtyk na 30ag :) Mam tam chyba ładnie namieszane... :(

Poza tym cały czas szukam ładnej foty od spodu fabrycznie złożonej skrzynki (nie grzebanej)...

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 04 paź 2014, 23:31

Zukowaty pisze:Mam część kabinową od B3 to ją wpasuję.Do czerwonej kostki (panel pod kierą) chyba idzie zasilanie, podświetlanie gdzieś powinno być zbiorcze tak jak masy a skąd w B4 wychodzi sterowanie silniczków lamp do komory silnika? Ja w swojej od B4 nie znalazłem nawet częsci tej wiązki (możliwę że trafiła mi się bez regulacji)
Do wiązki idzie + po zapłonie na podświetlanie przełacznika, drugi żółty przewód to sygnał włączonych świateł mijania. Sterowanie silniczkami w B4 przechodzi przez żółtą szeroką wtyczkę łącząc się z wiązką spod maski.

Awatar użytkownika
Zukowaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 02 lut 2011, 16:25
Lokalizacja: Poznań/Łódź

Post autor: Zukowaty » 06 paź 2014, 17:18

Powiedz mi jeszcze skąd wychodzą z kabiny zasilania na silniczki świateł (kable żółto/zielony i żółto/brązowy) bo w żółtej kostce ich nie ma a nie mogę ich zlokalizować. Zasilanie wiem żeby wziąć od razu z brązowej kostki w skrzynce bezpieczników ale gdzie puścić je dalej żeby miało to ręce i nogi... Z centralnym miałeś rację, zamieniłem miejscami wtyki brązowy i żółty.

[ Dodano: 2014-10-07, 23:09 ]
Poszedłem dziś po kablach (choć ciasno tam)... Wygląda na to że trafiła mi się wiązka przygotowana pod kontrole żarówek. Gniazdo w które wchodzą przewody kolorami odpowiadające tym przy silniczkach idealnie pasuje pinami pod przekaznik 281 (do kontroli żarówek). Wchodzą tam przewody żółty, 2 od świateł mijania, 2 od zasilania silniczków (nie wiem po co), masa i szary. Kojaży ktoś taki układ? zasilanie silników regulacji będzie przez ten przekaźnik?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl