Witam,
Wczoraj chciałem podłączyć się VAGim do kompa w moim 2.0 16V.
Najpierw okazało sie że w czarnej wtyczce diagnostycznej brak jest zasilania dodatniego (przewód czerwono czarny na kostce oznaczony nr 2).
Przy głębszych oględzinach okazało się że biały przewód z kostki białej idzie do śruby w której łączy się pod jedną nakrętką z przewodem biało czerwonym. Niestety biało czerwony jest urwany (lub przecięty).
Potem okazało się że urwany jest również przewód zielono czarny.
Moje pytania to:
Do czego są te przewody?
W jakim celu ktoś je urwał?
Czy lutowanie tych przewodów może spowodować jakieś problemy?
[2.0 16V] przerwane przewody diagnostyczne
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie mam pojęcia, ale raczej nie.
Oba odcięte przewody są w jednej lini z przewodami od przyłącza diagnostycznego.
Biała kostka -> biały przewód (prubnik łącza danych)-> śrubka -> białoczerwony (ten odcięty).
Biała kostka -> zielony przewód (łącze danych) -> Sruba -> zielonoczarny (jeden z kilku zielonych).
Oba odcięte przewody są w jednej lini z przewodami od przyłącza diagnostycznego.
Biała kostka -> biały przewód (prubnik łącza danych)-> śrubka -> białoczerwony (ten odcięty).
Biała kostka -> zielony przewód (łącze danych) -> Sruba -> zielonoczarny (jeden z kilku zielonych).
Nie wiem, raczej nadal mi to na GND wygląda, bo kabli logicznych od połączeń nie podłącza się pod jakieś śrubki itp. To są często kable nisko prądowe, układy elektroniczne są delikatne. Chyba że jest to napięcie (chociaż tak na śrubce to bez sensu) do zasilania układu VAG'a w co też jednak wątpię dziwnie to wygląda.