[B4 2.3 NG] temperatura cieczy
[B4 2.3 NG] temperatura cieczy
Witam.mam problem ze wskaznikiem temleratury coeszy.wskaznik nie dziala. Pogrzebalem na forum,wyczytalem ze w pierwszej kolejnosci trzeba rozebrac zegar,poczyscic styki,sprawdzic zimne luty i wymienic stabilizator napiecia.to tez zrobilem.kupilem org uzywany stabilizator,poczyscilem styki itd. Wskaznik od poziomu paliwa zaczal gdzialac poprawnie i dziala do tej pory. Natomiast wskaznik temp ani drgnie. Mam ddruga taka audi tylko ze w 1.9 tdi. Rozebralem rowniez w niej licznik ,przelozylem stanilizatory ,dalej nic (w tej 1.9 tdi dziala) ,nastepnie przelozylem sam licznik temp (ten malutki) . w drugim aucie dziala jak nalezy. Wiec idac dalej za forum wyczytalem jak sprawdzic czujnik cieczy chlodzacej. Odkrecilem go, przylozylem jednym kabelkiem do brazowego przewodu,drugim do masy i.. nic. Wskazowka ani drgnie. Czyli albo czujnik jest sprawny albo zle go sprawdzam. Pierwsze pytanie - jak dokladnie sprawdzic czujnik?? Drugie pytanie - co moze byc przyczyna ze nie dziala wskaznik temp?? Na pewno nie stabilizator,styki poczyscilem,zimnych lutow nie ma,sam cznik w drugim aucoe dziala poprawnie. Trzecie pytanie - wszedzie gdzie czytalen pisali ze do mojego auta czujnik powinien byc trzypinowy. Ja mam dwupinowy, w sklepie tez mi taki pokazali jak podalem silnik. 2.3 B4 cabrio. To jaki w koncua byc??
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Powinien być 3 albo 4 piny, albo nie ten czujnik sprawdzasz. Powinien być wkręcony w kolektorek wodny od strony kierowcy pod świecami.
[ Dodano: 2016-10-27, 15:49 ]
PS. ETKA prawdę Ci powie...
[ Dodano: 2016-10-27, 15:49 ]
PS. ETKA prawdę Ci powie...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
https://zapodaj.net/a265e50cd17d4.jpg.html
https://zapodaj.net/d65701926319e.jpg.html
Ten czujnik sprawdzalem.
https://zapodaj.net/d65701926319e.jpg.html
Ten czujnik sprawdzalem.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
od kiedy to sklepy na czymkolwiek się znają? Korzystaj z etki, to będziesz wiedział co i jak i gdzie siedzi.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Sprawdź jeszcze z drugiej strony , od dołu tego króćca bo wg etki tam są dwa czujniki, 2 i 4 (ew. 3) pinowy, oba są naprzeciw siebie na tym króćcu zamontowane. Może nie dojrzałeś tam tego ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Witam,
W Etce jest błąd,-źle są czujniki opisane/powinno być odwrotnie. To górny ma 2 piny a nie 4,- a dolny ma własnie 4 lub 3 ,-a nie 2.
Sprawdzasz nie ten czujnik co potrzeba. Za wskazania temp. na liczniku odpowiada czujnik dolny 3 lub 4 pin. Na schemacie nr. 1 i jest on na tym samym krućcu co ten który mylnie sprawdzasz..,ale pod spodem.
Ten który sprawdzałeś na schemacie nr.2 jak jest uszkodzony to auto cieżko odpala jak jest silnik/płyn chłodniczy ciepły.
Zła wiadomośc jest taka ,że te czujniki są bardzo ważne w NG ,-i działają dobrze tylko jeśli są oryginalne lub Boscha,-żadne zamienniki się nie sprawdzają i wszystkie przekłamują. Górny 2 pin Boscha kosztuje około 110-150zł ,-dolny 3 lub 4 pin ,który masz uszkodzony to tylko oryginał i kosztuje powyżej 300zł.
Pozdrawiam.
W Etce jest błąd,-źle są czujniki opisane/powinno być odwrotnie. To górny ma 2 piny a nie 4,- a dolny ma własnie 4 lub 3 ,-a nie 2.
Sprawdzasz nie ten czujnik co potrzeba. Za wskazania temp. na liczniku odpowiada czujnik dolny 3 lub 4 pin. Na schemacie nr. 1 i jest on na tym samym krućcu co ten który mylnie sprawdzasz..,ale pod spodem.
Ten który sprawdzałeś na schemacie nr.2 jak jest uszkodzony to auto cieżko odpala jak jest silnik/płyn chłodniczy ciepły.
Zła wiadomośc jest taka ,że te czujniki są bardzo ważne w NG ,-i działają dobrze tylko jeśli są oryginalne lub Boscha,-żadne zamienniki się nie sprawdzają i wszystkie przekłamują. Górny 2 pin Boscha kosztuje około 110-150zł ,-dolny 3 lub 4 pin ,który masz uszkodzony to tylko oryginał i kosztuje powyżej 300zł.
Pozdrawiam.
HM
To inaczej..,-w NG 1993 rok Cabriolet (jeśli to ma jakieś znaczenie) jest taki króciec jak na fotcce poniżej z wkręconymi czujnikami nawet...Tak to dokładnie wygląda bo sam to zdjęcie robiłem.
To znaczy,-u góry jest czujnik 2 pin odpowiedzialny za "odpalanie auta jak jest ciepłe" i dolny 3 lub 4 pin odpowiedzialny za podawanie temp na zegary i ten masz najprawdopodobniej uszkodzony.
Króciec jest przykręcony do silnika w takiej pozycji jak na zdjęciu.
Pozdrawiam.
To znaczy,-u góry jest czujnik 2 pin odpowiedzialny za "odpalanie auta jak jest ciepłe" i dolny 3 lub 4 pin odpowiedzialny za podawanie temp na zegary i ten masz najprawdopodobniej uszkodzony.
Króciec jest przykręcony do silnika w takiej pozycji jak na zdjęciu.
Pozdrawiam.
HM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga