Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio] Przeciwwaga w bagażniku od dachu

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

[Cabrio] Przeciwwaga w bagażniku od dachu

Post autor: subratri » 27 sie 2010, 20:17

jak w temacie, podniosłem dzisiaj wykładzinę z prawej strony a tam jakiś kawał żelastwa buja się na gumach. Cóż to za cudo? po co mi to? czemu to się buja wzdłuż własnej osi?
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 00:37 przez subratri, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 27 sie 2010, 23:25

Jest to przeciwwaga do pompy od otwierania dachu. Wyważa tył auta. Ja mam to z lewej strony. A pompa jest z prawej, natomiast koło powinno być na środku podłogi.
Skoro u Ciebie jest po prawej to pewnie masz manualny dach, a po lewej stronie bagażnika masz koło zapasowe.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 sie 2010, 01:07

ATLAS, ja mam to ustrojstwo po obu stronach, ale nie mam hydrauliki ;p to sie jakos nazywalo, tylko nie pamietam... meir mi mowil, ale zapomnialem

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 28 sie 2010, 04:34

no dach manualny chociaż jak zaczyna padać to prawie jak automatyczny ;) znaczy że co? że wisi to żelastwo po prawej dlatego że po lewej siedzi koło zapasowe?? znaczy, że jak z jakiegoś powodu wyjmę zapas to auto będę miał niedociążone po lewej? Tak to rozumieć?

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 28 sie 2010, 10:09

subratri, cabrio jest niemalże puste z tyłu, ja w bagażniku oprócz tej pompy, wzmacniacza i apteczki nie mam nic ;) Musi być jakieś wyważenie.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 30 sie 2010, 14:30

jak puste jak tam w trzecim rzędzie siedzi 70 litrow paliwa?

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 30 sie 2010, 23:10

subratri pisze:jak puste jak tam w trzecim rzędzie siedzi 70 litrow paliwa?
ale ile by nie było paliwa to bak jest w kształcie litery C położonej na boczku :) więc wszystko rozlewa się równomiernie.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 02 wrz 2010, 00:27

a wcale że nie równomierine, bo po napisaniu tego postu postanowiłem zrobić test i okazało się, że przyczepność na rondach tracę tylko przy 3/4 zbiornika. Do tego jeszcze ten ciężarek jest z prawej strony. Dziwne to wyważenie... ale nie muszę wszystkiego rozumieć. Myślałem, że obejdzie się bez opuszczania auta ale wychodzi na to, że 225 i 4 cm w dół albo zmiana fury... tak czy siak lipa bo takiego bagażnika już chyba w żadnym cabrio nie znajdą a 4 centy w dół to znowu zostawianie zderzaka na krawężnikach :(

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 02 wrz 2010, 09:48

Więc pewnie ktoś dłubał w twoim cabrio zanim go kupiłeś. Ale wszystko jest do ogarnięcia. Ja na Twoim miejscu pojechałbym na jakiś spot na którym będzie cabrio 2.3 z tego samego rocznika i porównał bagażniki. Pewnie czegoś w Twoim brakuje.

Co do obcierania przy obniżeniu -4cm to zderzaki nie obcierają, nawet RS2, bo śmigałem na takim zawieszeniu rok czasu. Problem jest jak się zejdzie niżej, ale nadal nie chodzi o zderzaki, tylko o wzmocnienia pod karoserią. W cabrio środek auta jest sporo niższy od coupe/sedana/avanta.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 02 wrz 2010, 10:50

nikt nie dłubał ;) auto od pierwszego właściciela, cały czas jeździło w jednym mieście i siedziało w jednym warsztacie. A co do obcierania, to pewności nie mam co do tego co piszesz, bo galaxy też jest wysoko zawieszonym a po zejściu 4 centy zderzak musiałem śrubami z góry poprzykręcać, bo znudziło mi się wiązanie go na sznurki po każdym głębszym parkowaniu. No ale tam też mam zderzaki ze "spojlerami" i to ta dolna owiewka ma ochotę na krawężniku zostawać. No ale nic, zima za pasem, założę nowe buty na zimę, zobaczymy jak to będzie...

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 03 wrz 2010, 18:03

subratri to jak Ty jeździsz?chłopaki latają na -80 na lajcie,no prawie,ja tłokę kozę -40 i tam żadnych zderzaków nie obrywam


etka nic nie wie dokładniej na temat?może jest gdzieś budowa cabrio dokładniej łopatologicznie wytłumaczona?co?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 wrz 2010, 19:43

subratri, sluchaj nie prowonuj tu galaxa do audi bo ford... no ble ble ble ;]
przeweszystkim gleba glebie nie rowna to pierwsza prawda, druga to taka ze zderzaki s2/rs2 sa najnizszymi seryjnymi zderzakami z rodziny 80tek i ufaj mym slowom jak i poprzedniaka Atalas'a bo nie ma opcji ich obetrzec na glebie -40... ja dopiero jak wypadlem z ronda to leciutko machnalem do podkladu w paru rysach cabrio lifta...
to tak z jednej beczki bo to nie na temat, a jezeli chodzi o te ciezarki czy co to tam jest, to jak jeden znajduje sie po prawej stronie na dole to drugi z lewej "na gorze" to znaczy nad kierunkowskazem w glebi blotnika, jak nie masz to masz nie kompletne cabrio i zrozum ze poprzednim wlascicielom sie nie ufa, gdzie Ty zyjesz ja nie wiem... to przeciez Polska... tu kazdy ciula, nawet kumpel kumpla potrafi :/

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 03 wrz 2010, 20:45

w szwajcarii żyję ;D
będę szukał drugiego ciężarka, oj temat trza drążyć bo... Tak czy inaczej, coś jest mocno nie tak z tym zawieszeniem ale też może przesadzam bo to moje pierwsze auto nie na sportowej zawiesinie więc może... no kurde może to ja przeginam na tych rondach... A galaxy kolego to auto z grupy VAG i to jest jego największą wadą ale nie będę tu rozpędzał dyskusji o klątwie szmelcwagena ...

no ale pociągnijmy temat zawieszenia. Czy były jakieś firowe tuningi tego auta? jakiś wolf czy project zwo? jak najłatwiej ją opuścić? (bez cięcia sprężyn brzeszczotem oczywiście :D ) naprawdę wpienia mnie to zwalnianie w zakrętach a ze względu na bagażnik chyba nie będzie zmiany na nowszy model...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 03 wrz 2010, 23:43

na dobranoc odpisze Ci na tego posta...
subratri pisze:to moje pierwsze auto nie na sportowej zawiesinie więc może...
no ja innego wytlumaczenia nie widze, skoro jezdzisz tylko glebowozami to musisz odczuwac roznice jak siadasz za kierą serii...
subratri pisze:A galaxy kolego to auto z grupy VAG
yhym... no nie wiedzialem ze galaxy to vw... wiem pewnie napiszesz ze jest to twor kooperacji vw i forda, ale dla mnie to jest mimo wszystko ford czyli niszowa marka ktora kupuja ludzie ktorzy szukaja rocznika a nie samochodu, nikogo nie obrazajac bo kazdy jezdzi tym na co go stac, a ja jezdze starym audi...
subratri pisze:Czy były jakieś firowe tuningi tego auta?
rozumiem ze pytasz wylacznie o cabrio... ja sam nie slyszalem o zadnych firmowanych tuningach, zawieche kupilem uzywke z H&R, ale wiem ze sa dostepne takze dobre gwinty, ale masakrycznie drogie...
subratri pisze:naprawdę wpienia mnie to zwalnianie w zakrętach a ze względu na bagażnik chyba nie będzie zmiany na nowszy model...
tym akcenetem spowodowales usmiech na mej twrzy, szkoda sprzedawac cabrio ;p zaloz glebe "do klina"(przod nizej tyl wyzej), kup dobre firmowe drogie opony na niskim profilu i ciesz sie trakcja i wiatrem we wlosach
sayonara bo
jutro z rana...
cza myc auta ;]

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 04 wrz 2010, 08:48

dyskusja o markach mija się z celem... Twór kooperacji... no tak. skrzynia jest forda i design w środku też jest forda... ale to dyskusja nie prowadząca do niczego.


Kółka może wyrwę jakieś niedługo bo ma być jakaś super akcja i 2 za free cy cuś... tylko nie wiem z czego te fele :D
dobre gwinty. A jakich firm? Bo ze mną to jest tak, że moje auta już kupowałem posadzone albo z firmowym pakietem sport. (i tak gal jest na projectZwo, fiesta jest XR2i Mondeo było ST itd... Nie piszę żeby się chwalić tylko, żeby nie zostać posądzonym o jakiś bełkot albo o spam rozmarzonego 17 to latka) Chodzi o to że dorgie jest bardzo subiektywne. U mnie nie opłaca się naprawiać auta na nieoryginalnych częściach bo ceny tych podróbek są niewiele tańsze. Może więc te koszmarne ceny tutaj nie będą takie koszmarne.


A wracając do bagażnika... już to tu pisałem. Kupiłem to auto dla testu - żeby się przekonać czy lubię cabrio, w planie było volvo c70 ale ten bagażnik tutaj jest poprostu powalający. Wynika to z tego, że dach jest nieautomatyczny. Ten kufer jest duży nie tylko jak na cabrio.

Jak do tej pory ten samochód ma tylko jedną wadę (poza tą trakcją oczywiście) pali mało do 110, później już zaczyna połykać swoje. Przy otwrtym dachu to nie problem bo i tak powyżej 100 wieje w kark ale przy zamkniętym fajnie by było móc się rozpędzić, ale przy 130 spalanie już właściwie nie odbiega od gala (z silnikiem 2,8 znanym z audi :D ).
Jak mam więc wyłożyć kasę na jakieś nowe które będzie mniej praktyczne to może lepiej z tego zrobić coś co się drogi trzyma i nie wygląda jak 18 to letni sztrucel.


coś mi się wydaje, że ciężko się będie czytało tego posta :D

Dodano: 2010-09-04, 09:21
- Brock B1 17x10" ET20 215/40, 17x8,5" ET13 205/45 a weź mi jeszcze wyjaśnij skąd ten rozmiar się wziął bo ja mam 195/65/15 no i teraz idąc za ciosem powinno tam usiąść 225/45/17 albo 205/60/16 etc. czy może się mylę i powinienem założyć niższe (takie jak Ty) opony? Przy czym nie chcę zmieniać średnicy bo u mnie VAGiem licznika nie przeprogramuję.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl