[All] Audi Avant - porównanie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
1993 r wiec na starszym osprzecie ten silnik, jedyna wadą jest to ,ze moze kiedys skonczyc swój zywot nastawnik potencjometryczny pompy wtryskowej, nie oplaca sie go regenerowac, uzywka pewnie gdzies od 350 zl i tez nie wiesz jak dlugo pochodzi na nim, nowy nastawnik to koszt z 1500zl, jedno rozwiazanie tylko wchodzi w gre- przekładka na nowszy osprzet Pierburg'a gdzie eliminuje to ten problem raz na zawsze i zyskasz dodatkowo pełną diagnostyke auta poprzez złącze diagnostycze i program vag-com.
Koszt takiej przekładki z wszystkimi potrzebnymi czesciami tj: nastawnik indukcyjny, komp z wtyczka (i zeby troche kabli było przy tej wtyczce), obudowa filtra powietrza z przepływomierzem pierburg i tez z wtyczką. Wiec z 1000 trzeba liczyc by moć cieszyc sie bezproblemowa jazda. Lepiej poszukaj mlodszego z drugiej polowy 1994r <ok>
Tu masz opinie osób ktore robiły przekładke na pierburga
https://audi80.pl/uslu...ior-vt56818.htm
A tu różnice miedzy tymi dwoma osprzetami
https://audi80.pl/b4-1z-bosch-a-pierburg-vt30777.htm
https://audi80.pl/b4-1z-bosh-pierbur ... t67424.htm
Koszt takiej przekładki z wszystkimi potrzebnymi czesciami tj: nastawnik indukcyjny, komp z wtyczka (i zeby troche kabli było przy tej wtyczce), obudowa filtra powietrza z przepływomierzem pierburg i tez z wtyczką. Wiec z 1000 trzeba liczyc by moć cieszyc sie bezproblemowa jazda. Lepiej poszukaj mlodszego z drugiej polowy 1994r <ok>
Tu masz opinie osób ktore robiły przekładke na pierburga
https://audi80.pl/uslu...ior-vt56818.htm
A tu różnice miedzy tymi dwoma osprzetami
https://audi80.pl/b4-1z-bosch-a-pierburg-vt30777.htm
https://audi80.pl/b4-1z-bosh-pierbur ... t67424.htm
Ok
Będę szukał
Dzięki za wypowiedź
[ Dodano: 2012-10-27, 11:36 ]
http://otomoto.pl/audi-80-C26450553.html
?
Będę szukał
Dzięki za wypowiedź
[ Dodano: 2012-10-27, 11:36 ]
http://otomoto.pl/audi-80-C26450553.html
?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zwróć szczególną uwagę jak silnik pracuje, jak jedzie, aby nie było żadnych szarpnięć aby obroty nie falowały albo aby silnik po wrzuceniu na luz nie gasł. Głównie ma ty wyeliminować problemy z osprzętem bo silniki mechanicznie rzadko kiedy sprawiają kłopoty. Obejrzyj czy niema jakiś chałupniczo dorabianej instalacji elektrycznej czy węże nie są naprawiane przy użyciu taśmy.
ja mam avanciora 1.6 z gazem ponad 100 kucyków miał w fabryce demon prędkości to może nie jest ale uważam że radzi sobie całkiem nieźle
auto od 12 jeździ na gazie i przejechało na nim około 130tys nie robiłem żadnego kapitalnego remontu nic przez te 12 lat nie robiłem przy silniku oprócz zmiany oleju i filtrów wiec to nie jest prawda że auto na gazie ma zajechany silnik a tutaj jeśli nawet ten silnik padnie to nie opłaca sie robić kapitalnego remontu tylko kupuje głowice od anglika(one z reguły nie jeżdżą na gazie) za 500zł przekładam i kolejne tysiące można nabijać
pytasz o silniki 2.0, jeśli chcesz samą benzynę to ten 115 KM bym brał
auto od 12 jeździ na gazie i przejechało na nim około 130tys nie robiłem żadnego kapitalnego remontu nic przez te 12 lat nie robiłem przy silniku oprócz zmiany oleju i filtrów wiec to nie jest prawda że auto na gazie ma zajechany silnik a tutaj jeśli nawet ten silnik padnie to nie opłaca sie robić kapitalnego remontu tylko kupuje głowice od anglika(one z reguły nie jeżdżą na gazie) za 500zł przekładam i kolejne tysiące można nabijać
pytasz o silniki 2.0, jeśli chcesz samą benzynę to ten 115 KM bym brał