Audi Coupe w "zakupie kontrolowanym"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Obejrzałem, mówili że jest z 90r. czyli model/przód B3 silnik 8V na mechanicznym wtrysku więc zapewne AAD/3A.
We wnętrzu zwróciły moją uwagę parapety i prędkościomierz wyskalowany do 260km/h. Co do parapetów to w tym roku na pewno nie występowały seryjnie co do liczników nie mam pewności czy były takie przy tym silniku.
We wnętrzu zwróciły moją uwagę parapety i prędkościomierz wyskalowany do 260km/h. Co do parapetów to w tym roku na pewno nie występowały seryjnie co do liczników nie mam pewności czy były takie przy tym silniku.
Każde Coupe miało parapety, licznik chyba też do 260 km/h.aldi pisze:Obejrzałem, mówili że jest z 90r. czyli model/przód B3 silnik 8V na mechanicznym wtrysku więc zapewne AAD/3A.
We wnętrzu zwróciły moją uwagę parapety i prędkościomierz wyskalowany do 260km/h. Co do parapetów to w tym roku na pewno nie występowały seryjnie co do liczników nie mam pewności czy były takie przy tym silniku.
Ktoś nagrał :?:
Wogole namieszali troche z tymi silnikami, bo nie bylo wersji 90km z pojemnością 2.0 do 90 roku. Caly odcinek jak dla mnie zepsul ten lepek, ktory nic nie wie o samochodach i tylko potrafi wcisnac gaz do spodu, nic poza tym... Ale musze przyznac, ze pierwszy raz widzialem 80-tke w zakupie kontrolowanym i troszke sie lezka zakrecila, jak ja ogladalem...
Ostatnio zmieniony 22 cze 2010, 17:55 przez Afdi87, łącznie zmieniany 1 raz.
I ja w końcu obejrzałem ten odcinek (powtórki będą przez cały tydzień)- bardzo fajnie się oglądało, prezentowane były 3 kultowe auta z przełomu lat 80/90 (+ jakaś paskudna alfa:)
GTI 2 generacji, Peugeot 205 zrobiony pod kjs`a i oczywiście pięknie utrzymane Coupe B3.
Jeden z fajniejszych odcinków tylko sam kupujący trochę psuł klimat - widać, że kamera go nieźle peszyła więc w zasadzie odzywał się tylko Kornacki. Ale + dla młodego, że zamiast kupować tico czy inne srinkłeczento postanowił wydać pieniążki na coś ciekawego- zupełnie jak bym widział siebie:)
Coupe było bardzo ładnie utrzymane jeżeli chodzi o lakier czy wnętrze - boczki drzwi jak z nowego auta:O W komorze silnika też całkiem porządnie, widać że 4 gary na mechanicznym wtrysku były więc 90 KM chyba by się zgadzało, chociaż na czym innym niż NG się nie znam:). Jak młody szybciej spod świateł ruszył to zaraz zaczęła się rozmowa, że te 90 koni to jakieś inne niż w dzisiejszych autach:)
GTI 2 generacji, Peugeot 205 zrobiony pod kjs`a i oczywiście pięknie utrzymane Coupe B3.
Jeden z fajniejszych odcinków tylko sam kupujący trochę psuł klimat - widać, że kamera go nieźle peszyła więc w zasadzie odzywał się tylko Kornacki. Ale + dla młodego, że zamiast kupować tico czy inne srinkłeczento postanowił wydać pieniążki na coś ciekawego- zupełnie jak bym widział siebie:)
Coupe było bardzo ładnie utrzymane jeżeli chodzi o lakier czy wnętrze - boczki drzwi jak z nowego auta:O W komorze silnika też całkiem porządnie, widać że 4 gary na mechanicznym wtrysku były więc 90 KM chyba by się zgadzało, chociaż na czym innym niż NG się nie znam:). Jak młody szybciej spod świateł ruszył to zaraz zaczęła się rozmowa, że te 90 koni to jakieś inne niż w dzisiejszych autach:)
Ostatnio zmieniony 21 cze 2010, 10:43 przez Karto, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj przez przypadek trafiłem na ten odcinek. Rozumiem ze Kornacki czegoś nie wie, albo ten Łepek. Ale jak słyszałem tego eksperta od 7 boleści, to się nóż w kieszeni otwiera. Zaczął od słów ze jest to audi 80 coupe. A dobił mnie zdaniem: "Audi 80 było robione w 3 budach: Avant, Sedan I Coupe", i to ma być ekspert ?! No moje szczęście moja rodzina dość głośno gadała i nie usłyszałem połowy ale to chyba lepiej dla mnie <ok>
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
właśnie obejrzałem powtórkę
"ekspert" Pan Juliusz Szalek powiedział
" ...najfajniesze były 2 motory oba tak jak ten
4 cylindrowe jeden o pojemności 2 litrów mocy grubo przekraczającej 200 KM :evil: a drugi opojemności 2.2 litra turbo o mocy 315KM :evil: "
Skąd Oni biorą tych ,pożal się Boże, "ekspertów"
"ekspert" Pan Juliusz Szalek powiedział
" ...najfajniesze były 2 motory oba tak jak ten
4 cylindrowe jeden o pojemności 2 litrów mocy grubo przekraczającej 200 KM :evil: a drugi opojemności 2.2 litra turbo o mocy 315KM :evil: "
Skąd Oni biorą tych ,pożal się Boże, "ekspertów"