Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Ceramizer Auto-Repair

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 18 sty 2008, 20:28

ja tylko wstawiłem link :oops: , nie ma się co obrażać :lol:

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 18 sty 2008, 21:02

O rany ale oni farmazony tam piszą normalnie jak kretyni gadają :shock:
Zero jakiegokolwiek pojęcia o zasadzie dzialania :roll:

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 18 sty 2008, 21:10

Widzę , że jestem jednym z pierwszych testerów ceramizera firmy Xeramiks . W marcu 07 zakupiłem miernik ciśnienia oraz preparat , a teraz troche danych : zawsze robiłem po 3 pomiary na tym samym cylindrze kręcąć 20 obrotów
23.03.2007 - przebieg 271550 wlany preparat
1. cylinder 13,7 ; 14,0 ; 14,2
2. cylinder 14,3 ; 14,3 ; 14,0
3. cylinder 13,9 ; 13,9 ; 13,9
4. cylinder 13,4 ; 13,5 ; 13,6
12.04.2007 - przebieg 272096
1. cylinder 14,3 ; 14,3 ; 14,2
2. cylinder 14,3 ; 14,3 ; 14,3
3. cylinder 13,8 ; 14,0 ; 14,1
4. cylinder 14,3 ; 14,4 ; 14,3
11.07.2007 - przebieg 277574
1. cylinder 13,5 ; 13,5 ; 13,7
2. cylinder 13,8 ; 13,8 ; 13,8
3. cylinder 13,8 ; 13,9 ; 14,0
4. cylinder 14,3 ; 14,1 ; 14,2
25.08.2007 - przebieg 280673
1. cylinder 14,2 ; 14,2 ; 14,2
2. cylinder 13,7 ; 13,7 ; 13,7
3. cylinder 14,2 ; 14,0 ; 14,2
4. cylinder 14,3 ; 14,3 ; 14,5
Zastanawiałem się , czy zamieścić wyniki mojego eksperymentu ( pomiary nie były robione miernikiem o określonej klasie tylko wskaźnikiem kupionym na allegro ) ale ponieważ były wykonane tym samym przyżądem więc zamieściłem . Może komuś pomoże podjąć decyzje . Zmniejszenia spalania nie widzę , po zalaniu łatwiejszy rozruch i krutsze klekotanie zaworów . Brak aktualnego pomiaru ciśnienia , postaram się uzupełnić .
Ostatnio zmieniony 20 sty 2008, 22:50 przez marko, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 18 sty 2008, 22:39

marko, czyli cisnienie generalnie nie uległo zmianie. Dzieki za test jest bardzo wartosciowy.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 sty 2008, 13:58

A ja jednak widzę spory wzrost ciśnienia na czwartym cylindrze :-) . Dzięki za wyniki testu <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 sty 2008, 14:38

Faktycznie na czwartym cilindrze ciśnienie wzrosło, bo na początku średni wynik to 13,5 a potem 14,33 ale zastanawia mnie sytuacja na cylindrze drugim bo na nim na początku niby jest 14,2 a po zastosowaniu ceramizera spadło do 13,7 :-/ Błąd pomiaru :?:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 sty 2008, 21:20

no tak ale u kolegi marko wzrost jest lekko zauważalny a na stronie ceramizera w teście wzrost na cylindrach był olbrzymi bo 13% , 53% , 136% , 50% ... także dla mnie to bardzo dziwne...

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 sty 2008, 11:42

hudy pisze:no tak ale u kolegi marko wzrost jest lekko zauważalny a na stronie ceramizera...
Myślę, że to kwestia tego iż silniczek Marko jest po prostu w dobrym stanie i ceramizer nie ma za wiele do roboty. Poza tym rzeczywiście może to być błąd pomiaru.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 sty 2008, 16:19

ja tez zamiezam sobie to cudo zakupic <ok> po zastosowaniu napisze co i jak :lol: jak sie nie spróbuje to sie nie bedzie wiedzialo :roll:

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 25 sty 2008, 12:10

Zrobiłem obiecane pomiary i doznałem lekkiego szoku :
1 cylinder 13,0
2 cylinder 12,6
więcej pomiarów nie robiłem ze względu na znacznie wolniejsze kręcenie rozrusznika niż latem ( spadek pojemności akumulatora) . Obawiam się , że pomiar ciśnienia może zostać wypaczony przy słabszym akumulatorze , dlatego kolejne podejście zrobie dopiero na wiosne .

Awatar użytkownika
helmut23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 sty 2007, 13:42
Lokalizacja: Sławno

Post autor: helmut23 » 25 sty 2008, 13:39

Uogalniając, osobiście bałbym się wszystkich tych dodatków. nadają się one do super starych diesli np MB W123, a nie do aut z turbiną itp. takie jest moje skromne zdanie.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 25 sty 2008, 15:57

Z tego co piszą producenci tych specyfików wynika , że mają one za zadanie zachowanie obecnych parametrów silnika ( możliwa jest również ich poprawa w rozsądnych granicach) przez najbliższe 50tys. a nie reanimowanie trupa nadającego się na złom .

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 01 lut 2008, 20:02

Przejechane na ceramizerze około 2260km, pomiar zrobiony tym samym przyrządem na rozgrzanym silniku po przejechaniu ok 25km. I tak:

1- 12,4
2- 12,9
3- 13
4- 12
5- 12

Pomiar jest opatrzony napewno jakimś błędem, na niektórych cylindrach ciśnienie nieznacznie spadło ale na 4 jak było 9,1 teraz jest 12. Więc nie wiem jak to do końca interpretować, czyżby ceramizer naprawdę działał :roll: :?:

Fotke wykresu umieszczę trochę później.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 lut 2008, 20:14

KorNoLio pisze:czyżby ceramizer naprawdę działał
tylko czemu tylko na jednym masz wzrost a na większości spadek??

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 01 lut 2008, 20:45

Myślę, że to jest tak, jeśli ciśnienie sprężania czyli stopień przylegania pierścieni do ścian cylindra i jego gładkość jest bliskie maksimum to pomiar ciśnienia nie wykazuje żadnych wyraźnych wzrostów, a różnice in plus i minus spowodowane są drobnymi błędami pomiaru czy innym ułożeniem się pierścieni. W momencie kiedy przed zastosowaniem ceramizera ciśnienie było wyraźnie niższe z powodu mniejszej szczelności to ceramizer spowodował "nadbudowanie" mikropowłoki i poprawienie szczelności co owocuje wzrostem ciśnienia. To taka moja teoria :-) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga