[All] Ceramizer Auto-Repair
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie wiem czy zauważyłeś ale w żadnej ze swoich wypowiedzi nie zanegowałem używania tych cudownych środków Nie jestem chemikiem, ceramikiem ani innym jajogłowym ekspertem. Z tych mądrych reklam i opisów producenta nie jestem w stanie wyfiltrować niczego oprócz pseudointeligenckiego bełkotu który ma na zasadzie poczynić pewnego rodzaju otoczkę profesjonalizmu wokół produktu, dzięki czemu przeciętny kowalski to kupi. To coś jak wikipedia, się ludzie naczytają a później uważają się za specjalistów
Tak czy siak, bez zbędnego spamu. Ciekaw jestem rezultatów u Ciebie Rychu82, powiedz coś po kilku tys kilometrów. Bo ja wole psu kupić zabawek parę niż wydać na coś takiego
Tak czy siak, bez zbędnego spamu. Ciekaw jestem rezultatów u Ciebie Rychu82, powiedz coś po kilku tys kilometrów. Bo ja wole psu kupić zabawek parę niż wydać na coś takiego
Moze kogoś zainteresuje:
http://www.wrzuta.pl/szukaj/obrazow/xado/
http://www.wrzuta.pl/szukaj/obrazow/xado/
też tego chciałem uniknąć w sadzając kij w to mrowisko ale niestety zrobiła się polemika miedzy tymi co coś wyczytali, tymi co coś usłyszeli , albo tych co chcieli sobie po prostu coś napisać ale nie mieli gdzie jak np>:Mabrothrax pisze:o coś jak wikipedia, się ludzie naczytają a później uważają się za specjalistów
fajka1983 pisze:Kiedys czytałem ze jak zalejesz to silnik potem mozesz oddac na złom
to możemy zanotować,że działa....na początku ale co po 30-50tkm jak wygląda silnik? takie pytania mnie nurtują. ...może wiesz ile S6 na tym już latamisiek . pisze:U mnie na wioskach latają audice między innymi s6 na tym środeczku, i to po prostu działa bo jak wytłumaczyć wzrost kompresji na cylindrach ? cichszą i spokojniejszą pracę ? oraz mniejsze spalanie ?
może kogoś zainteresuje, ale to z gazety i tv to takie mało wiarygodne dla mnie...łatwo zmanipulować wynikGerB3 pisze:Moze kogoś zainteresuje:
http://www.wrzuta.pl/szukaj/obrazow/xado/
Lata już ponad 2 lata. Wszytko cacy, pacjent żyje i ma się super. Wzrost kompresji nie był jakiś ogromny ale był, silniki potem naprawdę się uciszają i mniej palą i co najważniejsze nie rozlatują się <ok> Jeśli ktoś się zastanawia czy to aby nie uszkodzi jego silnika to mogę potwierdzić że silniki na tym chodzą a i nawet odwdzięczają się za to.Rychu82 pisze:to możemy zanotować,że działa....na początku ale co po 30-50tkm jak wygląda silnik? takie pytania mnie nurtują. ...może wiesz ile S6 na tym już lata
Witam wszystkich.Posiadam audi 80 b4 z silnikiem 2.3ng.Przebieg oryginalny naprawde to 200000km. Od zmiany do zmiany czyli 10tys km bez dolewania oleju silnik ma zalozona inst.gazowa olej castrol magnatec 15w40 .Ale chce napisac o ceramizerze.Wczesniej mialem golfa II.mial przejechane ok 400tys km byl zalany olejem visco 5000 5w40.Wymiana co 15tys zuzycie oleju ok 1litr w tym czasie.Ale czasem zaczynal ten olej chlac a za chwile go nie zuzywl w cale co bylo oznaka zapiekania sie pierscieni na tlokach.Zastosowalem ceramizer.Efekt byl taki ze silnik przestal wariowac ze zuzyciem oleju ustabilizowal sie na poziomie 1litra nigdy wiecej.W ubieglym roku sprzedalem golfa z przebiegiem 620tys km i silnik byl tam wrecz nie do zajechania mozliwe ze byla to tez zasluga automatycznej skrzyni biegow.Ale wiem ze ceramizer to nie bubel przekonalem sie o tym na podstawie golfa.A poza tym po zastosowaniu ceramizera silnik zaczal tak jakby lzej pracowac i lepiej wkrecal sie na obroty a poza tym na pewno w niczym nie zaszkodzil wiec nie ma sie czego obawiac.
Witam.
W moim przypadku ceramizer nie pomógł. Auto zaczęło brac olej - więc poczytałem opinie i wlałem to to do silnika. Być może zbieg okoliczności ale skończyło się to tym że w głowicy wywwaliło mi gniazdo zaworowe. ( przejechane na ceramizerze ok 3000km) Skoro głowica była do roboty to wyjąłem silnik, rozebrałem go i i oto co zobaczyłem: ceramizer podobno zwiększa kompresję - w moim przypadku zapieczone pierscienie wiec kompresje raczej zmniejszył :mrgreen: Skończyło sie na szlifie wału, wymianie wszystkich panewek , remoncie głowicy. Po tych zabiegach moge powiedzieć że silnik chodzi równiej, przestał brać olej i jakby mocy trochę wiecej... :mrgreen: <ok>
W moim przypadku ceramizer nie pomógł. Auto zaczęło brac olej - więc poczytałem opinie i wlałem to to do silnika. Być może zbieg okoliczności ale skończyło się to tym że w głowicy wywwaliło mi gniazdo zaworowe. ( przejechane na ceramizerze ok 3000km) Skoro głowica była do roboty to wyjąłem silnik, rozebrałem go i i oto co zobaczyłem: ceramizer podobno zwiększa kompresję - w moim przypadku zapieczone pierscienie wiec kompresje raczej zmniejszył :mrgreen: Skończyło sie na szlifie wału, wymianie wszystkich panewek , remoncie głowicy. Po tych zabiegach moge powiedzieć że silnik chodzi równiej, przestał brać olej i jakby mocy trochę wiecej... :mrgreen: <ok>
Witam. Dzisiaj ja zamierzam wlać ceramizer do mojego 1zeta. Pierwsza opinia będzie wieczorem w tym poście;) Dodam że mam silnik po prawie kapitalnym remoncie(pierścienie głowica wał i panewki używane). Po remoncie 2,5 tysiąca KM przejechane.
Chyba za szybko spodziewałem się zmian a tym bardziej w silniku po remoncie. Na razie żadnych efektów. Jedynie mogę się podzielić efektami z aut takich jak
-golf 4 1.9TDI ALH- Zaczął ciszej pracować i wyrównały się obroty na biegu jałowym
-BMW E39 3.0D- Tak jak wyżej. W takim stopniu że aż głośniejsze były zużyte rolki niż silnik na jałowy.
Chyba za szybko spodziewałem się zmian a tym bardziej w silniku po remoncie. Na razie żadnych efektów. Jedynie mogę się podzielić efektami z aut takich jak
-golf 4 1.9TDI ALH- Zaczął ciszej pracować i wyrównały się obroty na biegu jałowym
-BMW E39 3.0D- Tak jak wyżej. W takim stopniu że aż głośniejsze były zużyte rolki niż silnik na jałowy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 cze 2017, 17:56
- Lokalizacja: Katowice