No teraz to pojechałeś :roll: ...różnią się i to zasadniczo charakterystyką pracy i budową ...pierwszy jest ciśnieniowy ,drugi podcisnieniowy ...podepnij sobie jeden zamiast drugiego ,u nas choćby zawór EGR zamiast n75 ,bo jest praktycznei taki sam jak N75 w zmiennej geometri ,to się przekonasz że się grubo mylisz 8-) Nigdy nie będzie prawidłowo pracował jako n75 na WG .Co do zaworka z obiegu zewnętrznego klimy ,to niestety lipa i się nie nadaje ...inna charakterystyka pracy ,zaniża ciśnienie i to nie mało , co widać w logach i czuć podczas jazdy że auto jest wyrażnie słabsze ...wszystko przetestowne w praktyce 8-) Tylko ori zaworek zapewnia odpowiednie sterownie i lepiej żeby delkatnie zawyżał, niż zaniżał doładowanie...dzialnie ori ,jest dokładnie zgrane z impusami sterujacymi z ECU ...wystarczy inna spręzynka w takim zaworku ,lub trochę oleju w środku i po zgraniu ...ECU żąda tyle ,zaworek mówi ,nie dam radyFrancis1982 pisze:
Same zaworki niemal się zapewne nie różnią i zaworek nie wpływa znacząco na to czy jest on od T15 czy VNT....
