[All] Ile palą nasze autka ?
Na stacji zatankuje mu 10 l
Do domu mam 20 km
Na uczelnie mam 58 km
Do siostry która mieszka na miesjscu mam 6 km
przez następne 2 dni jeżdże na uczelnie i spowrotem to 24 km
Wracam do domu czyli będzie około 55 km
I z domu na stacje znowu 20
Czyli wychodzi 183 km (tam +/- te 3)
No i teraz liczymy
180 km -10l
100 km -xl
(100x10)/180=1000/180=100/18=5,5
Ale to wszystko to teoria
Chociaż przy 1020 kg i 88 KM
I po co komu Diesel XDD
Szkoda że liczniki naliczania kilometrów mi nie działa :cry:
Bo wszystkie odległości biorę z wykorzystaniem nawigacji i google-map
Więc pewnie te 6/6.5 weźmie
Do domu mam 20 km
Na uczelnie mam 58 km
Do siostry która mieszka na miesjscu mam 6 km
przez następne 2 dni jeżdże na uczelnie i spowrotem to 24 km
Wracam do domu czyli będzie około 55 km
I z domu na stacje znowu 20
Czyli wychodzi 183 km (tam +/- te 3)
No i teraz liczymy
180 km -10l
100 km -xl
(100x10)/180=1000/180=100/18=5,5
Ale to wszystko to teoria
Chociaż przy 1020 kg i 88 KM
I po co komu Diesel XDD
Szkoda że liczniki naliczania kilometrów mi nie działa :cry:
Bo wszystkie odległości biorę z wykorzystaniem nawigacji i google-map
Więc pewnie te 6/6.5 weźmie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
No ale jak zatankujesz za te 10l i zrobisz 184km to lejesz do pełna czy znowu dolewasz 10 i tak w kółko. Bo jak nie lejesz do pełna to nie możesz stwierdzić ile to pali bo wskażnik paliwa przekłamuje.
Tak mysląc to mam teraz 200km przejechane i teoretycznie 60l w baku bo miałem do pełna a trochę wskazówka się cofneła. Wiec dolewam 10l i wychodzi 10l:200km *100= 5l po miescie :lol:
A w praktyce to licznik kłamie, za kilka km cofnie sie do pierwszej kreski czyli bedzie z jakieś 17l mniej, do baku wejdzie pod korek żeby pistolet odbił z 18l i wyjdzie ze 9-10l.
Wszystkie takie pomiary spalania bez lania pod korek tylko takie dolewanie po 10-20l to nie są miarodajne bo tak licząc to własnie wychodza spalania po 7-9l po miescie czy 4 w trasie.
Tak mysląc to mam teraz 200km przejechane i teoretycznie 60l w baku bo miałem do pełna a trochę wskazówka się cofneła. Wiec dolewam 10l i wychodzi 10l:200km *100= 5l po miescie :lol:
A w praktyce to licznik kłamie, za kilka km cofnie sie do pierwszej kreski czyli bedzie z jakieś 17l mniej, do baku wejdzie pod korek żeby pistolet odbił z 18l i wyjdzie ze 9-10l.
Wszystkie takie pomiary spalania bez lania pod korek tylko takie dolewanie po 10-20l to nie są miarodajne bo tak licząc to własnie wychodza spalania po 7-9l po miescie czy 4 w trasie.
A moja trochę za duzo nawet sporo za dużo ale nie ma czasu regulować bo trzeba jeździć, przesiąde sie na 2 kółka jak zniknie śnieg to zaczną się gruntowne prace nad audi.
tankuje do pełna (GAZU) czyli jakieś 35l
i robię na tym 200 km jeżdżę tak 80-100km/h
no i czasem jakieś fikające BMW się odsadzi.
tankuje do pełna (GAZU) czyli jakieś 35l
i robię na tym 200 km jeżdżę tak 80-100km/h
no i czasem jakieś fikające BMW się odsadzi.
Nie do końca bo każdy pistolet inaczej odbije....poza tym zbiornik raz mniej a raz bardziej zapowietrzony w zależności jak "często" lejemy do pełna oczywiście mowa o bp. A tak ciekawostka że do b3 20v wejdzie 90 litrów paliwa przy umiejętnym tankowaniu :mrgreen: licząc lpg to mi zawsze wychodziło to samo tankując na tej samej stacji przy zbliżonej temperaturze czy "pusto\pełno" czy po 100 km
Kuba929rr, ale teraz w zimie? czy w lecie? jaką masz instalacje lpg? itp.. a po za tym to V-ka
a i przekonaliście mnie koledzy że V-ka jest droższa w naprawie i bardziej awaryjna ale o tym sam się przekonałem, jednak: widziałem 1 V-kę z przebiegiem ponad 400tys. na ori uszczelkach pod głowicą, jak rozrząd wymienią się w terminie to co ma tam strzelić? a OC to zależy kto ile ma zniżek
a i przekonaliście mnie koledzy że V-ka jest droższa w naprawie i bardziej awaryjna ale o tym sam się przekonałem, jednak: widziałem 1 V-kę z przebiegiem ponad 400tys. na ori uszczelkach pod głowicą, jak rozrząd wymienią się w terminie to co ma tam strzelić? a OC to zależy kto ile ma zniżek