Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Opinie - silniki 2.8 v6 12v

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

Opinie - silniki 2.8 v6 12v

Post autor: jacus-87 » 17 kwie 2008, 13:34

mam mozliwosc zamiany sie za swoja b4 AbK z lpg za coupe z takim wlasnie silnikiem. mozecie mi doradzic??
Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 00:26 przez jacus-87, łącznie zmieniany 1 raz.

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 17 kwie 2008, 16:05

duza kultura pracy,czesci drogie,gaz sekwencja,do 10/100km moze zejdziesz na trasie,174 ps ale nie jedzie na ta moc :(

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 kwie 2008, 16:10

i tak pewnie zagazujesz, bo koszty paliwa w porównaniu do abk Cię zjedzą... więc nie warto Ci mówić co sądzimy o tych silnikach, bo i tak to nie będzie adekwatne

Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: jacus-87 » 17 kwie 2008, 17:26

aha, dzieki za rade... fajnie na kogos liczyc...

rafi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 560
Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafi » 17 kwie 2008, 17:54

moze ja tez dodam swoje 5 groszy
najpierw musisz sobie odpowiedziec na podst. pytanie: czy potrzebujesz auta z takim silnikiem????
koszty utrzymania auta z silinikiem V6 sa o wiele drozsze od kosztow utrzymania obecego twojego samochodu!!!!

a wiadomo ze koszta w obecnych czasach sa najwazniejsze!!!

ale za to z drugiej strony bedziesz mial wielka frajde z jazdy, wieksza moc, i jak koledzy wyzej powiedzieli lepsza kultra pracy,

ogolnie siliniki 2,8 V6 sa bardzo powazane!!!!
<ok> jedna z lepszych jednostek napedowych jaka wyszla w audi!!!!!!!!
wybor nalezy do Ciebie!! pamietaj ze
kazdy z nas oczekuje czegos innego od auta. jedni jezdza wolnossacym dislem i sa wniebowzieci (oczywiscie nie obrazam tu uzytkownikow diesel )
a inni oczekuja czegos innego ---> poszukuja lepszych osiagow, zrywnosci mocy, itp....

Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: jacus-87 » 17 kwie 2008, 18:33

prosilbym o opinie osoby ktore jezdza takim silnikiem, bardzo wiele by mi pomogly... <ok>

[ Dodano: 2008-04-17, 18:37 ]
dzieki rafi, z tymi kosztami dales mi troche do myslenia...

[ Dodano: 2008-04-17, 22:33 ]
co z tego ze czlowiek prosi, jak i tak nie uzyskuje odpowiedzi...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 kwie 2008, 00:05

jeździłem 2.6 , to podobny silnik. Napisz lepiej dlaczego chcesz zamienić i czego oczekujesz po tej zamianie, bo jeśli "bo tak" to na nic nasze mówienie. Z tego co widzę, masz jakieś zdanie i bardziej interesuje CIę jego potwierdzenie niż rzetelna opinia...

YAMATO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 25 lis 2006, 14:27
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: YAMATO » 18 kwie 2008, 08:33

Co do 2,8 to motorek raczej na długie trasy kultura jazdy i elastyczność w trasie bardzo zadowalające prędkości osiągalne na autostradzie też (245 poszło :oops:),spalanie w trasie delikatnie jadąc można zejść poniżej 10 , przeważnie bierze pow. 12 przy normalnej jeździe
W mieście pali ok 15 - (mowa o gazie) , co do przyspieszeń nie rewelacja , ale passata B6 TDI (czerwone) można odjechać ,i bemki 735 :evil: też się zdarzało
Co do utrzymania i eksploatacji to wszystko zależy jak trafisz , części droższe np. rozrząd do rzędowej 4 ok 200 zł do V6 - 1000 zł tarcze przód do 2,8 (dobre) 800 zł , tulejka wahacza do V6 - 60 zł , i cała masa czujników (ja już wymieniłem 3 albo 4 w sumie za ok 1000zł)
A poza tym spoko <ok> lać i cieszyć się z jazdy :arrow: że już prawie pełnoletnie autko tyle potrafi :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 00:29 przez YAMATO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Darek 80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Darek 80b3 » 19 kwie 2008, 18:16

Kolega Yamato mówi chyba o cenie rozrządu w serwisie,bo u mnie w mieścinie gdzie mieszkam,powiedzieli około 500 zł za komplet łącznie z pompą wody oczywiście.
Nie wiem które tulejki wachacza ale jeżeli przód to cena też mocno przesadzona.
1000 zł za rozrząd to razem z wymianą spokojnie się zmieści.
Silniki trwałe i odporne na wariacje,najlepiej czują się i sprawdzają w trasach,ale zdobyc zdrową V-ke to też niezły wyczyn,bo inaczej można sporo dołożyć.
Co do osiągów można być zadowolonym a w porównaniu do ABT czy ABK jest naprawdę spora różnica.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 21 kwie 2008, 17:29

Do tej pory jeździłem coupe 2.3NG ośka LPG+blos, od tygodnia posiadam 100 2.8 V6 <quattro> sekwencja. Spalanie dokładnie tak jak powiedział yamato. Kultura pracy piękna to nie jest 4 czy 5 cylindrów, w ogóle się nie umywa.

Jak dla mnie trochę za słaby dół ACK 30V podobno są dużo lepsze na dole a spalanie podobne.

Po mieście trochę nie bardzo, czegoś mi brakuje, na wyższych obrotach troszkę się budzi do życia, ale jak dla mnie zawsze będzie mało.

Na trasie jest już zdecydowanie dużo lepiej, nawet nieźle radzi sobie przy wyższych prędkościach z przyspieszeniem i wyprzedzaniem.

Robin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 21 kwie 2008, 00:17

Post autor: Robin » 22 kwie 2008, 01:05

moja niunia ma taki piecyk 2.8 v30 i jestem z niej zadowolony przepięknie wchodzi na obroty v6 na pełnym ogniu to jest toooo no i do 230 spoko jedzie hehe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga