[All] Zardzewiałe nakrętki
[All] Prosba o pomoc przy zerwanej srubie
Ostatnio wymieniałem króciec ten z tyłu głowicy i zerwałem srube wystaje moze z pół centymetra i mam dylemat jak sobie z tym poradzic moze podpowiecie jakieś sprawdzone skuteczne sposoby by ja wykrecic, miejsca prawie wcale obawiam sie ze bede musiał wyciagac silnik a dla mnie to juz sa koszty
Ostatnio zmieniony 25 cze 2012, 23:41 przez Ajron, łącznie zmieniany 2 razy.
Uważam że skoro wystaje to jest możliwość jej wykręcenia,złap jakimiś dobrymi kombinerkami za śrube i próbuj wykręcić.Możesz użyć troche jakiegoś penetratora żeby łatwiej wykręcić.Jeśli to nieposkutkuje to jest zawsze bardziej hardcorowa metoda,rozwiercić otwór wraz ze śróbą i nagwintować od nowa.Mam tak zrobione w gaźniku bo ojciec ma troche pary w łapie i za mocno dokręcił i zerwał śrube.Powodzenia.
myslałem już o spawarce ale cały ten zabieg jestem zmuszony zrobić u mechanika czy na jakimś warsztacie samochód niestety rozgrzebałem na działce i brak mi takich narzedzi jak spawarka kombinowałem kombinerkami i na rózne sposoby i niestety z niepowodzeniem do rozwiercania niestety nie ma miejsca niezła kicha sie zrobiła
- Organista18
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Jeżeli nie możesz przyspawać , to wkręć nakrętke ile się da a następnie sprubuj napunktować pozostałą część śruby , żeby się zakleszczyła w nakrętce . Co prawda nie ma tam miejsca żeby porządnie udeżyć ale kombinuj . Odkręcaj nie ciągnąc klucz bo tak najłatwiej ukręcić każdą śrubę tylko uderzaj w klucz młotkiem .
[All] Zardzewiałe nakrętki
Witam.
Od kilku godzin męczę się z odkręceniem dwóch nakrętek od takiej osłonki przy przedniej poduszce silnika. Dostęp do nakrętek jest ograniczony, a nakrętki przerdzewiałe. Potraktowałem je WD40, ale nic nie pomogło. Klucze już prawie zdarły naroża główek i jestem w czarnej d...pie. Nakrętki ani drgną. Co robić?! Jest na to jakaś sensowna rada?