Jeżeli masz po prostu guzik AC i REC to ori manual
jeżeli Electronic Climate Control
to stara ori (taka była w 90tkach na przykład)
a jeżeli masz taką z dwoma ekranami to nowszy ori klimatron.
NATOMIAST jeżeli masz taką gdzie na szerokim pomarańczowym ekranie masz po lewej temperaturę a po prawej ikonkę ludzika i kółko z bodaj 7dmioma pozycjami
Gratuluję, masz Lamborghini A tak naprawdę to dziadostwo to włoska DIAVIA, tak partacko dokładana ze klękajcie narody, swoją drogą
ZAWÓR ROZPRĘŻNY KLIMATYZACJI
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: ZAWÓR ROZPRĘŻNY KLIMATYZACJI
Jest jeszcze trzecia opcja - dokładany oryginał co wcale nie zdaje się być taką rzadkością jak by się mogło podejrzewać, z możliwą dokładaną jakąś rzeźbą.
U siebie w dołożonej klimatyzacji pierwotnie pod R12 też chyba mam zaworek, jakaś plastikowa nakrętka jest na przewodzie sztywnym parownika przy samej gumie grodzi, dostęp bardzo kiepski.
U siebie w dołożonej klimatyzacji pierwotnie pod R12 też chyba mam zaworek, jakaś plastikowa nakrętka jest na przewodzie sztywnym parownika przy samej gumie grodzi, dostęp bardzo kiepski.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: ZAWÓR ROZPRĘŻNY KLIMATYZACJI
Każdy ma czy to R12 czy R134a na parowniku znajdują się dwa przyłącza do czujników. Jeden jest zajęty przez czujnik niskiego ciśnienia a drugi wolny. I musi być zaślepiony plastikową nakrętką z oringami inaczej jak to olejecie bo jest zaworek to nie wyjdzie wam "próżnia"