witam, mam pytanie, posiadam b3 quattro i problem jest tego typu ze gdy zapne diff locka to od razu po ruszeniu go odlacza..;/ czy ktos wie o co moze chodzic?
dodam ze od okolo roku mialem uciety kabel od rozpinania diffa przy danej predkosci:)
wszystko przez caly rok bylo ok, a przez pewien czas nei bawiłem sie quattro, w tym tygodniu wsiadam probuje zapiac dyfer wszystko jest jak najbardziej ok, slychac w dyfrze ze sie zapina, probuje ruszyc, przejezdzam dwa metry i dyfer znow rozpiety:(
czy ktos ma jakis pomysl?
[B3 Quattro] - problem z diff lock
[B3 Quattro] - problem z diff lock
Ostatnio zmieniony 16 paź 2014, 12:37 przez test2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Wrocław
Wydaje mi się że raczej leka przesada z tym psuciem auta, miałem dwie quattrówki z odpiętym czujnikiem prędkości i naprawdę dużo znosiły pod moją nogą nawet na suchym asfalcie i nigdy się nic nie uwaliło ani skończyło jedyne co to torsen się zużywa jak ktoś cały czas bąki kręciLeo pisze:można się bawić, ale psujesz auto, to chyba widać, co?
Rozbierz siłowniczek który jest przy moście, zobacz, czy zużył się bolec czy zapadka. Ale wydaje mi się, że łatwiej będzie dyfer wymienić. Kup dyfer, a na starym się baw. Najwyżej będziesz miał drugi na sprzedaż jak naprawisz.



dokladnie, tak jak kolega wyzej napisal:) nie wuazam ze to jakies znaczne psucie auta, poza tym w np B grupie wykorzystywano blokady caly czas:D i jakos jezdzilo sie ciekawiej...
(wiem ze nie ma co poownywac b grupy z b3... ale zawsze to jakies porownanie:D)
posluchalem rady Leo i zeby sie z tym nie meczyc wymienilem caly dyfer i jest juz ok:D
tak wiec... jezeli ktos chce mam uszkodzony dyfer z b3 na sprzedaż:D
pozdrawiam i dziekuje wszystkim za udzielenie odpowiedzi:)

posluchalem rady Leo i zeby sie z tym nie meczyc wymienilem caly dyfer i jest juz ok:D
tak wiec... jezeli ktos chce mam uszkodzony dyfer z b3 na sprzedaż:D
pozdrawiam i dziekuje wszystkim za udzielenie odpowiedzi:)