Jako, że moje sprzęgło zaczyna mówić "pa pa" zastanawiam się nad zakupem nowego.
Czytając Wasze posty znalazłem informację, że zamiast kupować sprzęgło od 1Z należy kupić od ACE (a może to to samo sprzęgło?).
W każdym razie znalazłem takie:
http://allegro.pl/item1166263995_sachs_ ... 0_1_8.html
Brać, czy lepiej kupić seryjne od 1Z?
Mój setup nie jest mocny na chwilę obecną: wtryski 216 (190/300) + komputer od Audi (z Pierburgiem) z chipem.
Moc nieznana - w każdym razie przy czymś takim na 1 ciężko ruszyć bez piszczenia, 2 jak za mocno wcisnę gaz to zaczyna piszczeć oponami, 3 czasami też zapiszczy. 4 i 5 jak się za mocno wciśnie gaz to zaczyna się ślizgać sprzęgło. Niedawno zaczęło się też ślizganie na 3.
Co poradzicie zakupić?
Tu jest aukcja do seryjnego sprzęgła 1Z
http://allegro.pl/item1139428123_sprzeg ... _wawa.html
Spójrzcie, jako ciekawostka zwróćcie uwagę, że pasuje do 1.9 TDI oraz do silnika 2.3 z S2 Quattro. Prawda to? Bo może to lepszy zakup niż te z silnika ACE.
[B4 TDI Avant] Sprzęgło do 1Z po lekkich modach
[B4 TDI Avant] Sprzęgło do 1Z po lekkich modach
Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 20:03 przez klekocix, łącznie zmieniany 1 raz.
W tym temacie powinieneś znaleźć interesujące Cię informacje: https://audi80.pl/b4-1z-podrzebne-mo ... t43117.htm
Kolego, oczywiście temat podany przez Ciebie przestudiowałem zanim napisałem powyższy temat.grze pisze:W tym temacie powinieneś znaleźć interesujące Cię informacje: https://audi80.pl/b4-1z-podrzebne-mo ... t43117.htm
Z tym, że ja nie planuję osiągać moc rzędu 180KM bo po 1 szkoda mi samochodu a po 2 jest to mój rodzinny "dupowóz" który na pierwszym miejscu ma jeździć a dopiero na drugim zap...
Tu więc pytanie czy warto kupować te sprzęgło z ACE czy może zwykłe seryjne z 1Z.
I pytanie ilu z nas jeździ na tym sprzęgle z ACE (moc silnika ACE jest napewno większa niż w 1Z ale czy to sprzęgło wytrzyma moment obrotowy rzędu 300Nm? Zapewne ACE ma mniejszy moment obrotowy, a z tego co mi wiadomo to nie moc a Nm pali sprzęgło).
Z tamtego tematu nie zrozumiałem tylko jednego, te sprzęgło do ACE ma być seryjne czy wzmocnione?
Zakładaj seryjne Luk'a lub Sachs'a bez problemu przenosi moce rzędu 125ps i 348nm bynajmniej u mnie wytrzymało 50tyś.km z takim NM, po zmianach mechanicznych turbo od AFN+216+IC od astry g150ps z przed miesiąca,dalej nie ślizga się a sprzęgło jeszcze fabryczne z przebiegem 320tyś.tak więc o ile nie bedziesz strzelał z sprzęgła to na pewno wytrzyma
ps. Sachs 410pln a luk droższy 566 ,Luk jest ładowany na pierwszy montaż tak jak i sachs ,w ASO kupując sprzęgło czy 2mas też jest Luk,a i nie raz kupowałem sachsa bo luk'a nie było chwilowo to opakowanie Sachs a w środku Luk to tak poza tematem
ps. Sachs 410pln a luk droższy 566 ,Luk jest ładowany na pierwszy montaż tak jak i sachs ,w ASO kupując sprzęgło czy 2mas też jest Luk,a i nie raz kupowałem sachsa bo luk'a nie było chwilowo to opakowanie Sachs a w środku Luk to tak poza tematem
Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 09:42 przez endriu210, łącznie zmieniany 3 razy.