Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI Avant] Sprzęgło do 1Z po lekkich modach

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[B4 TDI Avant] Sprzęgło do 1Z po lekkich modach

Post autor: klekocix » 28 lip 2010, 19:00

Jako, że moje sprzęgło zaczyna mówić "pa pa" zastanawiam się nad zakupem nowego.

Czytając Wasze posty znalazłem informację, że zamiast kupować sprzęgło od 1Z należy kupić od ACE (a może to to samo sprzęgło?).

W każdym razie znalazłem takie:

http://allegro.pl/item1166263995_sachs_ ... 0_1_8.html

Brać, czy lepiej kupić seryjne od 1Z?

Mój setup nie jest mocny na chwilę obecną: wtryski 216 (190/300) + komputer od Audi (z Pierburgiem) z chipem.
Moc nieznana - w każdym razie przy czymś takim na 1 ciężko ruszyć bez piszczenia, 2 jak za mocno wcisnę gaz to zaczyna piszczeć oponami, 3 czasami też zapiszczy. 4 i 5 jak się za mocno wciśnie gaz to zaczyna się ślizgać sprzęgło. Niedawno zaczęło się też ślizganie na 3.

Co poradzicie zakupić?

Tu jest aukcja do seryjnego sprzęgła 1Z
http://allegro.pl/item1139428123_sprzeg ... _wawa.html

Spójrzcie, jako ciekawostka zwróćcie uwagę, że pasuje do 1.9 TDI oraz do silnika 2.3 z S2 Quattro. Prawda to? Bo może to lepszy zakup niż te z silnika ACE.
Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 20:03 przez klekocix, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 28 lip 2010, 20:05

W tym temacie powinieneś znaleźć interesujące Cię informacje: https://audi80.pl/b4-1z-podrzebne-mo ... t43117.htm

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 28 lip 2010, 20:51

grze pisze:W tym temacie powinieneś znaleźć interesujące Cię informacje: https://audi80.pl/b4-1z-podrzebne-mo ... t43117.htm
Kolego, oczywiście temat podany przez Ciebie przestudiowałem zanim napisałem powyższy temat.

Z tym, że ja nie planuję osiągać moc rzędu 180KM bo po 1 szkoda mi samochodu a po 2 jest to mój rodzinny "dupowóz" który na pierwszym miejscu ma jeździć a dopiero na drugim zap... :)

Tu więc pytanie czy warto kupować te sprzęgło z ACE czy może zwykłe seryjne z 1Z.

I pytanie ilu z nas jeździ na tym sprzęgle z ACE (moc silnika ACE jest napewno większa niż w 1Z ale czy to sprzęgło wytrzyma moment obrotowy rzędu 300Nm? Zapewne ACE ma mniejszy moment obrotowy, a z tego co mi wiadomo to nie moc a Nm pali sprzęgło).

Z tamtego tematu nie zrozumiałem tylko jednego, te sprzęgło do ACE ma być seryjne czy wzmocnione?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 28 lip 2010, 21:15

Kupuj seryjne. Jeżeli to auto rodzinne to wystarczy w zupełności.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lip 2010, 22:48

kokolino1 pisze:Kupuj seryjne.
Też tak myslę ,seryjne powinno spokojnie wytrzymać ok.120 koników.Stare ci się ślizga bo pewnie już zmęczone i swoje już przejechało a że zapewne na tych gratach masz grubo powyżej 100koników to po prostu nie wyrabia

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 28 lip 2010, 22:56

Zakładaj seryjne Luk'a lub Sachs'a bez problemu przenosi moce rzędu 125ps i 348nm bynajmniej u mnie wytrzymało 50tyś.km z takim NM, po zmianach mechanicznych turbo od AFN+216+IC od astry g150ps z przed miesiąca,dalej nie ślizga się a sprzęgło jeszcze fabryczne z przebiegem 320tyś.tak więc o ile nie bedziesz strzelał z sprzęgła to na pewno wytrzyma ;-)
ps. Sachs 410pln ;-) a luk droższy 566 :-/ ,Luk jest ładowany na pierwszy montaż tak jak i sachs ,w ASO kupując sprzęgło czy 2mas też jest Luk,a i nie raz kupowałem sachsa bo luk'a nie było chwilowo to opakowanie Sachs a w środku Luk ;-) to tak poza tematem :-P
Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 09:42 przez endriu210, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 29 lip 2010, 08:42

U mnie wymieniałem sprzęgło na dniach. Mechanik 3 (trzy) razy wyciągał skrzynie bo coś było nie tak ze sprzęgłem, a poszły: LUK, Delphi i Sachs, został Sachs. Na dzień dzisiejszy ciesze się że nie musiałem kupować go sam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl