Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1Z] trzęsie kierownicą

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
mariusz.m1975
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 19 mar 2008, 23:27
Lokalizacja: Lidzbark Warminski

[B4 1.9 1Z] Stukajace zawieszenie

Post autor: mariusz.m1975 » 19 mar 2008, 23:39

mam problem z zawieszeniem, stuka. mechanicy mówią, że nic mu nie jest a w audi 80 to normalne. pomocy bo zwariuję.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2008, 08:36 przez mariusz.m1975, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dzwonek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2008, 19:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Dzwonek_gda » 19 mar 2008, 23:56

ale gdzie stuka z tyłu z przodu jak skrecasz jak wpadniesz w dziure czy co????
Sprzedam:

Aulu felgi 14"
3x drzwi Audi B3 Kompletne (kremowe)
Spojler na tylna klape (ciemno zielony)
klape tylną jak nówka (kremowa)

Wiecej info na PW:)

noorbi

Re: B4 1.9 Z1 stukajace zawieszenie

Post autor: noorbi » 19 mar 2008, 23:59

mariusz.m1975 pisze:[B4 1.9 1Z] mam problem z zawieszeniem, stuka. mechanicy mówią,że nic mu nie jest a w audi 80 to normalne. pomocy bo zwarjuję[/b]
sprecyzuj pytanie, tak Ci nie pomożemy

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 mar 2008, 00:05

mariusz.m1975, więcej konkretów to po pierwsze.

Po drugie umieść model i typ silnika w nawiasie kwadratowym tak jak zwykliśmy to robić na tym forum.

Po trzecie użyj opcji szukaj bo było mase tematów na ten temat.

Po czwarte mechanik głupoty ci gada. Jak wszystko będzie wymienione i wstanie takim jakim powinno być to nie ma prawa stukać. Czasem stuka też coś innego niż zawieszenie a daje taki efekty. Ja mam B3 z 90 roku, wymieniłem parę pierdołów w zawieszeniu i nic nie stuka, cisza jak makiem zasiał, więc gadanie że w Audi stuka i tak ma być jest nieprawdą.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 20 mar 2008, 08:37

<bylo> Proszę użyć opcji "szukaj". Wątek zamykam.

kumari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 19 lut 2007, 22:14

[80b3] kapitalny remont zwieszenia

Post autor: kumari » 10 kwie 2008, 21:39

Witam
Jezdze na taxi zawiecha jest do remontu. Stuki, puki, tyl, przod. Szuranie z hamulcow. Zgrzyt przy skrecaniu. Podczas jazdy slychac piszczenie z tylnego lewego kola. Panie i Panowie ile na to trzeba wydac aby to wszystko zlozyc. Kompletne zawieszenie czesci i robocizna. Pytanie troche naiwne jednak prosze o przspuszczalna odpowiedz. Oczywiscie tylko zmaienniki. 80 b3 1,8 i 91 rok zwykle standardowe zawieszenie. Hamulce przo tarcza, tyl beben

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 kwie 2008, 21:47

jak pozakladasz zamienniki to bedzie pewnie jeszcze gozej, jeszcze powiedz troche dokladnej jakie czesci chcesz zmieniac?? amortyzatory tez? z amrami sprezyny tarcze i bebny i wszystkie czesci gumowo metalowe to z robocizna sadze ze ponad tysiac tak do 1500

kumari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 19 lut 2007, 22:14

Post autor: kumari » 10 kwie 2008, 22:10

wszystko procz drazkow kierowniczych w przodzie

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 11 kwie 2008, 00:18

To jak chcesz wszystko to lepiej proponuje wziąsc kumpla zgrzewke piwa jakiś garaż z imadłem i zrobic to samemu bo za roboe to dasz tyle co za czesci , a tak zostanie ci kasa w kieszemi i bedziesz mógł wydac na lepsze czesci wysokiej jakosci ;-)

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 11 kwie 2008, 00:55

wilu8, tylko tak i nie inaczej.

Zostanie Ci kasa na geometrię i jakiś drobiazg dla panny.

19Pablo88

Post autor: 19Pablo88 » 11 kwie 2008, 15:14

od siebie mogę powiedzieć, że mój rachunek z warsztatu za zawieszenie (tył) wyglądał tak: tuleje belki tylnej 200 zł, po 50 zł za stronę przy wymianie odbojów i osłon... (zapomniało się o nich przy wymianie amortyzatorów w maju... straciłem stówę :-P ) + łożysko 40zł... w sumie wyniosło mnie 340 zł + części 150 zł...

Morgoth
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 28 maja 2007, 11:09

Post autor: Morgoth » 12 kwie 2008, 17:20

W NORAUTO za wymianę 2x łącznik stabilizatora, dwie poduszki w przednich amortyzatorach, 2x łożyska skośne w tylnych kołach, zapłaciłem (robocizna + części) 808PLN (sic!). W małym warsztacie za wymianę tarcz tylnych z klockami, z przodu tylko klocki, zapłaciłem już nie pamiętam dokładnie, ale coś około 300PLN (zamienniki).

Awatar użytkownika
djbeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 22 cze 2007, 16:37
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: djbeat » 13 kwie 2008, 10:11

przód na oryginalnych częściach idących na pierwszy montaż (sworznie, końcówki drążka kierowniczego, gumy na drążek reakcyjny, silentblocki) 217 PLN + przyjemność z możliwości zrobienia tego w garażu w ciągu jednego popołudnia :-)
Tata - A4 1.9 TDI 1Z, kuzyn - B3 1.8s gaźnik, wujek - B3 1.8S wielopunkt, drugi wujek - B3 2.0E wielopunkt, przyjaciel - A3 1,9 TDI.
Czy to przypadek że mam B3 1.8S na gaźniku?

Awatar użytkownika
Selfish
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 27 cze 2007, 17:46
Lokalizacja: Nowhere

Post autor: Selfish » 13 kwie 2008, 16:05

Ja ostatnio wymieniałem łożyska z tyłu bo już czas najwyższy był :-)

Koszt to niecałe 100 zł za częsci czyli 2x zestaw naprawczy ori niemcy (tutaj mała zagadka bo na prowadnicach do kulek łożysk miałem made in germany a na łożyskach made in italy ?! ?!). Robocizna to 2-3h z Ojcem w garażu. Jeśli planujesz kapitalke zawieszenia to moim zdaniem tylko własnoręcznie i na ori cześciach. Audi jak to solidny niemiecki samochód jest prosty w budowie i 90% rzeczy zrobisz sam. Cen w tej chwili nie pamiętam ale np. tuleje na przód to koszt okolo 20zł (Febi) za obie strony :mrgreen: Wymiana oczywiście samemu.

Najlepiej to zapytaj o ceny w tych sklepach u siebie gdzie masz znizki na taxi. Robocizna to wyrzucenie pieniędzy, uwierz że jestes to wszystko w stanie zrobić sam.

Powodzenia

mysza134
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 mar 2008, 17:12

Post autor: mysza134 » 13 kwie 2008, 17:10

zserty,
witam mam pytanie odnosnie wachacza czy monyujac go w sankach powinien wchodzic z oporem czy powinien miec jakis luz , moje po wymianie tulei wachacza na nowe wchodza luzno :-) :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga