Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Czy każde 1.6 TD i 2.0 TD ma IC?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 25 paź 2009, 00:22

O jakie samochody pytasz? Bo w audi b3/b4 nie było silnika 2,0TD.
Diesle były:
1,6d - jk 54KM
1,6td - ra/sb 80KM
1,9d - 1y 68KM
1,9td - aaz 75KM
1,9tdi - 1Z 90KM

W każdym silniku 1Z był ic. W aaz chyba nie zawsze. Co do ra/sb to nie jestem pewny, ale też chyba w każdym był.

Popraw temat
Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 01:06 przez spiczi, łącznie zmieniany 1 raz.
Kody lakierów Audi 80
Ps:
Nie spamuj, używaj opcji szukaj.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 25 paź 2009, 00:24

W AAZ nie było nigdy! Reszta jak wyżej

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 27 paź 2009, 18:29

SB ma IC B3
1Z ma IC B4

AAZ nie ma B4
Jk nie ma B3
JY nie ma B3

Co do RA to nie jestem pewnien ale chyba nie ma (wiem że były silniki 1.6TD) w B3 bez IC

[ Dodano: 2009-10-27, 18:31 ]
Nie jestem pewnien czy dobrze pamiętam ale chyba pierwszy TDI jaki został zastosowany w 100 to chyba właśnie był 2.0 TDi ale nie dam sobie ręki obciąć.
Na 100% były 2.0 TD
jest VW Golf 4 1.9 TDi
jest Audi B4 1.9TDi
było audi a4 1.9 tdi
był Golf 2 1.6 TD 1V+LDA+FMIC
było Audi b3 1.6 TD+ic
https://audi80.pl/moja-audi-80-by-bi ... ieniek1984 moje Audi

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 paź 2009, 19:43

RA ma IC, mój jest tego przykładem. RA to SB ale z innym filtrem paliwa, praktycznie niczym innym się nie różnią.
W b3 każde 1.6td ma chłodnicę oleju, IC oraz natrysk oleju na denka tłoków. Jeśli tego nie posiada samochód to znaczy, że był robiony. No chyba, że na samym początku w roku 1987 wychodziły jakieś "wybrakowane" 1.6td. Moje RA jest z końca 88r i posiada wszystkie wymienione wcześniej elementy a że nigdy nie był poważnie bity... wszystko jest ori :-P


Diesle w "setkach":
- 2.0 D
- 2.0 TD (bardzo żadki)
- 2.4 D
- 2.5 TDI

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 28 paź 2009, 12:37

pierwsze tdi to był silnik 2.5 tdi r5 120km z ic i bezpośrednim wtryskiem z 90 roku co do silników r5 2.0td i 2.0td z ic to były one montowane w audi 100 od 83r., od 83 do 89r występował 2.0 td bez ic i miał 84km od 87 roku były także w ofercie 2.0td z ic i miały 100km zakończono ich produkcje w 90r wraz z końcem 100 c3
Masz mój chips wpisz się : http://tiny.pl/hshgn
diagnostyka i chip-sowanie tdi info na PW, gg8537504, t. 507085019
sprzedam ster. z chipem do tdi
np. ster. 16bit - 360zł; bosch401B -270zł, chip edc15-300zł; edc16-320/350zł


tuning silników tdi , dzwoń 507085019

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga