Avancika mam z 95' roku, czyli na osprzęcie Pierburga, zatem nie powinno być żadnych problemów z RS'em. Dzięki za odpowiedźMUNIOR pisze:Po RS jest jeden problem ,bo nie można się połaczyć z tdi na starym osprżecie
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 paź 2015, 19:41
- Lokalizacja: Żory
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a niby jakrademenes91 pisze:Czy mimo to mogę wykorzystać to gniazdo jako COM podłączone do interfejsu przez jakąś przejściówkę (jeśli wogóle taka istnieje) ?
można próbować o ile takie istnieją,rademenes91 pisze:Może lepiej byłoby kupić adapter RS232 => USB ?
to chyba najlepsze wyjście w twoim przypadkurademenes91 pisze:a póki co sprzedawca chyba zgodziłby się na zamianę interfejsu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 paź 2015, 19:41
- Lokalizacja: Żory
chłopami możecie tu zerknąć teraz jak to wygląda bo chyba dalej coś nie tak ?
http://vaglog.pl/log_249183.html
http://vaglog.pl/log_249183.html
zrobiłem logi bez gruchy i wyglądają tak http://vaglog.pl/log_249431.html i po dokręceniu sztangi od gruchy http://vaglog.pl/log_249432.html
teraz już nw poradźcie co zrobić
albo jest gdzieś rura pęknięta albo sam cooler jest dziurawy w co wątpię no chyba że turbo tylko czy to jest możliwe ?
teraz już nw poradźcie co zrobić
albo jest gdzieś rura pęknięta albo sam cooler jest dziurawy w co wątpię no chyba że turbo tylko czy to jest możliwe ?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2016, 20:50 przez duczus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam
Proszę o analizę logów:
statyczne
001
003
004
011
dynamiczne
003
011
Błąd
Brak mocy powyżej 90-110 km/h
Proszę o analizę logów:
statyczne
001
003
004
011
dynamiczne
003
011
Błąd
Kod: Zaznacz cały
Tuesday, 09 February 2016, 16:30:04.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 028 906 021 AP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D41
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 5DCD1A77C429
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kiepsko :roll: z odpiętą gruchą ,zdrowe turbo ,przy szczelnym dolocie powinno ładować max ,czyli 1,5 -1,6 bara ,a u ciebie 1,35 bara ,małodupczal pisze:zrobiłem logi bez gruchy i wyglądają tak http://vaglog.pl/log_249431.html
nadal trochę brakuje doladowania ,podciąg jeszcze trochę ciągło gruszki ,bo ewidentenie albo turbina już nie daje rady ,albo gdzieś ucieka ...w zasadzie z odpiętą gruszką ,ładuje niewiele więcej niż żąda ECU ,i ja bym tak jezdził ,bo wiecej jest tylko o 0,15 bara ,niz w specyfikacjidupczal pisze: po dokręceniu sztangi od gruchy http://vaglog.pl/log_249432.html