Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ibizablue
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 29 lip 2009, 17:47
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: ibizablue » 16 lis 2009, 11:40

Sprawdzalem napiecie na kablach i jest prawidlowe tak jak napisaliscie.Jak tez sprawdzalem kable voltomierzem funkcja brzeczka(jak jest kabel przerwany to nie piszczy i wszystkie sa ok)Jak nie ma mocy odpiolem wtyczke i wsadzilem spowrotem i juz bylo ok.Tak jakby ECU swirowal czasem jak jest podlaczony przeplywomierz.Na odlaczonym pokazuje mi dobre napiecie na kablach ale jak podlacze przeplywke to moze ECU swiruje.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 lis 2009, 14:16

jeżeli przewód jest przełamany to czasem łączy a czasem nie i jak podłączysz miernik to może łączyć a jak nim ruszysz to może przestać łączyć, z tego co piszesz (czyli że ponowne włożenie wtyczki czasem pomaga) świadczy o tym że albo masz przełamany któryś przewód w okolicy wtyczki albo blaszki w kostce pokryły się nalotem lub są rozgięte i raz łączy a raz nie

Audi 80 b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40

Post autor: Audi 80 b4 » 17 lis 2009, 20:35

mam pytanie czy ktoś ma vaga takigo z allegro za 100-150 zł i czy nadaje się on wogle do diagnozy 1Z

czym się różni vag z kablem i jakimś konwenterem(nie wiem co to dokładnie jest) od vaga który ma tylko kablek i płytke który jest lepszy konwenter w kablem czy kabel z płytką

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 18 lis 2009, 08:22

według mnie to nie jest kwestia ceny,ani w jaki sposób i z czego zbudowany został interfejs.....ja przed zakupem swojego ,bardzo długo zastanawiałem się jaki kupić i za ile....jak później okazało się najważniejszą rzeczą jest oprogramowanie...jeżeli nie masz dobrego,to najlepszy i najdroższy interfejs nie pomoże Ci w diagnozie.....

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 19 lis 2009, 17:06

Witam,
mam prośbę do osób które mają Vaga czy mógł by mi ktoś przesłać na maila?

Awatar użytkownika
ibizablue
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 29 lip 2009, 17:47
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: ibizablue » 20 lis 2009, 21:51

Koledzy zamienilem sterownik i jest to samo (wstawilem taki sam o takim samym numerze)
Przeplywomierz 100% sprawny
co mam teraz zrobic?
Czy jest mozliwosc ze wina lezy w kablach?Ale dziwne by bylo zeby po 3200obr/min odchodzil problem zeby to byla wina kabla :cry:
Macie jakies jeszcze pomysly co by tu sprawdzic?
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam!

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 lis 2009, 21:44

sprawdź dobrze wiązkę od przepływki bo skoro na drugim ECU i przepływomierzu dzieje się to samo to jest już wina instalacji albo jeszcze najpierw zaślep EGR bo jak będzie na full otwarty i się nie zamknie to też mogą być różne cyrki

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 25 lis 2009, 09:22

ikswezsutram pisze:Witam,
mam prośbę do osób które mają Vaga czy mógł by mi ktoś przesłać na maila?
Kolega pisząc to miał pewnie na myśli jakiś program do diagnostyki......niestety ja mam podobny problem,kupiłem interfejs z programem ale jest to wersja demonstracyjna i nie da się z tym nic zrobić....przykrość....

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 25 lis 2009, 14:55

kolego januszbin ja już skombinowałem program więc ci mogę przesłać jeżeli chcesz!

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 25 lis 2009, 15:02

Jak kolega ikswezsutram, taki miły to ja też chcę ;-)

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 25 lis 2009, 15:22

to podajcie emaile to wam wyślę

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 26 lis 2009, 09:30

napisałem wczoraj na pw.....podałem swój e-mailbędę bardzo wdzięczny za ten programik..

Awatar użytkownika
ibizablue
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 29 lip 2009, 17:47
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: ibizablue » 26 lis 2009, 17:29

UKI_XX pisze:sprawdź dobrze wiązkę od przepływki bo skoro na drugim ECU i przepływomierzu dzieje się to samo to jest już wina instalacji albo jeszcze najpierw zaślep EGR bo jak będzie na full otwarty i się nie zamknie to też mogą być różne cyrki
Miałes racje! <ok> Dzis sprawdzilem zawor EGR.I jak sie okazalo po odpaleniu auta wogole nie zamykalo go.Byl ciagle otwarty.A przyczyna tego jak stwierdzilem jest zaworek od EGR ten umieszczony na pokrywie filtra powietrza.Od pompy VAC idzie wezyk ktorym jest zasysane powietrze z tego zaworka by zamykal EGR.A u mnie z tego wezyka zasysa dobrze tylko do 3200obr/min (czasami) nie otwieral sie zaworek w/w i EGR byl ciagle otwarty.Po przygazowaniu do 3200obr/min sie otwieral i bylo dobrze az do ponownego uruchomienia.
Dzis sprawdze czy da sie go jakos naprawic czy tez bedzie trzeba kupic nowy.
Dzieki wielkie za pomoc UKI_XX <piwo>

Wiec problem z głowy!! <ok>

Dziekuje wszystkim za pomoc!!Pozdrawiam!

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 26 lis 2009, 22:16

Jak to poprawisz to zrob logi dynamiczne... chce zobaczyc te poprawe.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ibizablue
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 29 lip 2009, 17:47
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: ibizablue » 27 lis 2009, 06:57

przemik pisze:Jak to poprawisz to zrob logi dynamiczne... chce zobaczyc te poprawe.

Pozdrawiam
Wczoraj rozebralem N18 i czyscilem go WD40 ale efekt byl na krotko.Po pewnym czasie znowu szwankowal.Wiec zostaje mi kupic nowy albo zaslepic EGRa.
Logi pewnie zbytnio sie nie zmienia od tych co zrobilem jak ma moc.Ale jak bede mial chwilke czasu to zrobie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl