[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
Sprawdzalem napiecie na kablach i jest prawidlowe tak jak napisaliscie.Jak tez sprawdzalem kable voltomierzem funkcja brzeczka(jak jest kabel przerwany to nie piszczy i wszystkie sa ok)Jak nie ma mocy odpiolem wtyczke i wsadzilem spowrotem i juz bylo ok.Tak jakby ECU swirowal czasem jak jest podlaczony przeplywomierz.Na odlaczonym pokazuje mi dobre napiecie na kablach ale jak podlacze przeplywke to moze ECU swiruje.
jeżeli przewód jest przełamany to czasem łączy a czasem nie i jak podłączysz miernik to może łączyć a jak nim ruszysz to może przestać łączyć, z tego co piszesz (czyli że ponowne włożenie wtyczki czasem pomaga) świadczy o tym że albo masz przełamany któryś przewód w okolicy wtyczki albo blaszki w kostce pokryły się nalotem lub są rozgięte i raz łączy a raz nie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 169
- Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40
według mnie to nie jest kwestia ceny,ani w jaki sposób i z czego zbudowany został interfejs.....ja przed zakupem swojego ,bardzo długo zastanawiałem się jaki kupić i za ile....jak później okazało się najważniejszą rzeczą jest oprogramowanie...jeżeli nie masz dobrego,to najlepszy i najdroższy interfejs nie pomoże Ci w diagnozie.....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa
Koledzy zamienilem sterownik i jest to samo (wstawilem taki sam o takim samym numerze)
Przeplywomierz 100% sprawny
co mam teraz zrobic?
Czy jest mozliwosc ze wina lezy w kablach?Ale dziwne by bylo zeby po 3200obr/min odchodzil problem zeby to byla wina kabla :cry:
Macie jakies jeszcze pomysly co by tu sprawdzic?
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam!
Przeplywomierz 100% sprawny
co mam teraz zrobic?
Czy jest mozliwosc ze wina lezy w kablach?Ale dziwne by bylo zeby po 3200obr/min odchodzil problem zeby to byla wina kabla :cry:
Macie jakies jeszcze pomysly co by tu sprawdzic?
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam!
Kolega pisząc to miał pewnie na myśli jakiś program do diagnostyki......niestety ja mam podobny problem,kupiłem interfejs z programem ale jest to wersja demonstracyjna i nie da się z tym nic zrobić....przykrość....ikswezsutram pisze:Witam,
mam prośbę do osób które mają Vaga czy mógł by mi ktoś przesłać na maila?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa
Miałes racje! <ok> Dzis sprawdzilem zawor EGR.I jak sie okazalo po odpaleniu auta wogole nie zamykalo go.Byl ciagle otwarty.A przyczyna tego jak stwierdzilem jest zaworek od EGR ten umieszczony na pokrywie filtra powietrza.Od pompy VAC idzie wezyk ktorym jest zasysane powietrze z tego zaworka by zamykal EGR.A u mnie z tego wezyka zasysa dobrze tylko do 3200obr/min (czasami) nie otwieral sie zaworek w/w i EGR byl ciagle otwarty.Po przygazowaniu do 3200obr/min sie otwieral i bylo dobrze az do ponownego uruchomienia.UKI_XX pisze:sprawdź dobrze wiązkę od przepływki bo skoro na drugim ECU i przepływomierzu dzieje się to samo to jest już wina instalacji albo jeszcze najpierw zaślep EGR bo jak będzie na full otwarty i się nie zamknie to też mogą być różne cyrki
Dzis sprawdze czy da sie go jakos naprawic czy tez bedzie trzeba kupic nowy.
Dzieki wielkie za pomoc UKI_XX
Wiec problem z głowy!! <ok>
Dziekuje wszystkim za pomoc!!Pozdrawiam!
Wczoraj rozebralem N18 i czyscilem go WD40 ale efekt byl na krotko.Po pewnym czasie znowu szwankowal.Wiec zostaje mi kupic nowy albo zaslepic EGRa.przemik pisze:Jak to poprawisz to zrob logi dynamiczne... chce zobaczyc te poprawe.
Pozdrawiam
Logi pewnie zbytnio sie nie zmienia od tych co zrobilem jak ma moc.Ale jak bede mial chwilke czasu to zrobie.