Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lis 2016, 12:17

edek100 pisze:Problem się zaczął po zatankowaniu na Gagarina w Mysłowicach , u Syna w Audi A4
ukręciło tłokorozdzielacz po zatarciu a u Mnie szarpanie i trochę czasu minęło zanim te fakty powiązałem
No to raczej wszysko jasne ...ropa "ochrzczona " zbyt dużą iloscią jakiegoś suchego "czegoś "np.nafty , narobiła spustoszenia ...pompa po takiej ropie raczej nie nadaje się już do niczego ,bo nawet jak się nie zatarła ,to "poszły "gładzie i bedzie bardzo szybko produkować opiłki i zawalać nimi nastawnik.Po zalaniu takiego paliwa można sie tez spodziewać tego czego doświadczasz ,czyli róznego rodzaju rewelacji w postaci szarpań ,spowodowanych zacieraniem się zaworkow występujących w pompie

[ Dodano: 2016-11-02, 12:17 ]
edek100 pisze:założyłem od Syna pompę do mojego (po złożeniu przez ze Mnie -nie wiedząc nic o pompach tego typu ) i i ciężko pali ta pompa ale nie szarpała co mogłem żle zrobić albo ustawić . Kąt ustawiam na 51 a dawkę na 3
Początek wtrysku ustawiamy w nastawach podstawowych ,czyli tryb basic seting ...jak przy takiej dawce i pocżatku wtrysku jak ustawiłeś ,nadal kiepsko pali ,to wina pompy i trzeba ją wymienić

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 17 lis 2016, 19:10

Witam mam dziwne parametry logów przepływomierza mam zaslepiony egr brak mocy http://vaglog.com/log-003_011_010_6zr5C5.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lis 2016, 19:22

marek58235 pisze:mam dziwne parametry logów przepływomierza mam zaslepiony egr brak mocy http://vaglog.com/log-003_011_010_6zr5C5.html
Z tego co widze ,to masz padniety czujnik ATM ,czyli pomiaru cisnienia atmosferycznego ,o czym swiadczą jego nierealne wskazania 445...sprawny wskazuje cisnienie atmosferyczne ,a ono zwykle oscyluje w okolicy 990.Przy padnietym czujniku ATM ,cuda się dzieją z doładowaniem ,nic nie działa jak powinno i nie ma mocy ,co widać w twoich logach.ECU 021E jest z automatu ,i czujnik ATM znajduje sie poza ECU w prawym słupku pod plastikową osloną
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, 19:40 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 17 lis 2016, 19:39

jak ten czujnik wyglada
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, 19:42 przez marek58235, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lis 2016, 19:42

marek58235 pisze:zrobiłem tylko ze trzy bloki na raz i nie jest dokładnie czy to nie ma znaczenia i jakie blogi zrobic
Czujnik ATM sobie wymień ,albo odepnij wtyczke od niego ,wtedy ECU awaryjnie przyjmie wartosc ok.1000 i wszystko bedzie działać prawidlowo
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, 19:51 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 17 lis 2016, 19:48

aha wiem bo ja jezdziłem bardzo długo bez atm po przekłace i dla tego przepływomierz ma takie dziwne parametry

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lis 2016, 19:57

marek58235 pisze:wiem bo ja jezdziłem bardzo długo bez atm po przekłace i dla tego przepływomierz ma takie dziwne parametry
Jak czujnik ATM pokazuje głupoty ,czyli cisnienie ponizej 800 ,to go odpinamy i jeżdzi się normalnie .Czujnik ATM zewnętrzny jest tylko w sterownikach z jedną literką na końcu numeru ,czyli 021 D ,E ,Q . O21D z auta ze skrzynia manulaną ,E i Q z automatów.Wszystkie pozostałe ECU mają ten czujnik na płycie ECU.ECU z automatów ,nie za bardzo się nadają do jezdzenia ze skrzynią manulaną ,i nie da się ich przekodować na soft do manulnej ,wiec lepiej poszukać 021D i sobie wymienić . Nie ma immo ,wiec podpinamy i smiga
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, 20:09 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 17 lis 2016, 20:09

ok odepnę ten atm i jutro zrobie logi tylko jakie bloki
zrobic

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lis 2016, 20:12

marek58235 pisze:odepnę ten atm i jutro zrobie logi tylko jakie bloki
zrobic
Pierwszy to 010 z cisnieniem atmosferycznym ,nawet nie musisz jechac ,wystaraczy przy wlaczonym zaplonie zobaczyć .Jak odepniesz wtyczkę od niego ,ma być wartość ok.1025 tu gdzie teraz masz 445 .Jak tyle bedzie ,to robisz w czasie jazdy 003 ,011 ...trzeci bieg i gaz w podłoge do 3,5 -4 tys.

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 18 lis 2016, 19:52


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lis 2016, 20:24

marek58235 pisze:O to logi po odłączeniu atm
Powinien teraz jechać wyrażnie lepiej ,niż wczesniej z podlaczonym niesprawnym ATM ...ale nadal masz jakieś dziwne wskazania z przepływomierza ...albo gdzieś nieszczelność ,albo coś mu dolega

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 18 lis 2016, 20:33

jest zaslepiony egr ale lepiej teraz jedzie ale dopiero od 2 tys ma kopa

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lis 2016, 22:23

marek58235 pisze:jest zaslepiony egr ale lepiej teraz jedzie ale dopiero od 2 tys ma kopa
Masz coś jescze nie halo z doladowaniem ,albo z przeplywką ...choć przepływka bedzie zanizać ,jak turbo nie bedzie odpowiednio zasysać ...ogarnął bym to wszystko w 5 minut ,robiac proste testy ,ale na odleglość sie nie da ,więc musisz walczyć z tym sam

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 19 lis 2016, 06:29

turbina jest po regeneracji mam szukać nieszczelnasci i jaki testy
[/u]

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2016, 13:01

marek58235 pisze: jaki testy
Doładowanie bez n75 ,dioda zamiast przepływki ,szczelność weża pomiedzy przepływką a wejsciem do turbiny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl