Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 20 lis 2016, 13:50


duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 21 lis 2016, 22:51

chłopie zrób logowania każdego osobno i dość długie a nie tylko parę linijek daj grupe 3 ,4,8,10,11
ale długie logowania ! i wtedy będziemy wnioskować co dalej bo po tym co dodałeś to auto ledwo w parametry wchodzi :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 lis 2016, 12:08

Witam:
Logi dzisiejsze , zmieniony zaworek powrotny na nastawniku , ale dynamiczny kąt wtrysku nie nadąża za tym co żąda ecu:

4 i 8 grupa , robione na czwartym biegu

A tutaj zrobiona 4 i 11 grupa:
Do momentu gdzie jest Time STAMP 28.91 - 4851obr log jest na czwartym biegu , potem już wbiłem 5 bieg.

4 i 11 dynamicznie

Statyczny Basic Setings grupa 4

Measuring Block 4 grupa statyczny

Fazziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 paź 2016, 19:40
Lokalizacja: K-Koźle

Post autor: Fazziu » 22 lis 2016, 17:17

a ja mam takie pytanie wczoraj bawiłem się VAGiem i po maksymalnym wciśnięciu pedału przyspieszenia pokazuje tylko 82 %, co może być tego powodem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 lis 2016, 17:20

Krzysiek 84 pisze:Logi dzisiejsze , zmieniony zaworek powrotny na nastawniku , ale dynamiczny kąt wtrysku nie nadąża za tym co żąda ecu
Krzysiu ,skoro po wymianie zaworka nic się nie zmieniło ,to w twoim przypadku pozostaje tylko dwie możliwosci .Albo zabrudzone sitko na n108 ,albo dolny oring na zaworku cisnienia wewnetrznego ...stawiam na oring ,bo 2 razy mialem dokladnie taki sam przypadek jak twój i winny był właśnie stwardniały i przepuszczający oring

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 22 lis 2016, 19:32

marek58235 pisze:turbina jest po regeneracji mam szukać nieszczelnasci i jaki testy
[/u]
ciekawe jaka to była regeneracja bo widziałem przypadki gdzie po regeneracji turbo było w gorszym stanie jak moja stara w aucie po 850 tys km. Lepiej używki sprawna założyć niż jakieś pseudo regeneracje a potem o auto nie jedzie itp

[ Dodano: 2016-11-22, 19:32 ]
duczus pisze:chłopie zrób logowania każdego osobno i dość długie a nie tylko parę linijek daj grupe 3 ,4,8,10,11
ale długie logowania ! i wtedy będziemy wnioskować co dalej bo po tym co dodałeś to auto ledwo w parametry wchodzi :)
+1

marek58235
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
Lokalizacja: Sanok

Post autor: marek58235 » 26 lis 2016, 16:22


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lis 2016, 21:09

marek58235 pisze:Zrobiłem logi dynamiczne prosze o analizę
Gaz był wcisniety w podlogę przez kilka sekund na 3 ,4 biegu ? ...bo coś mi się nie wydaje mysli_ i logi mają być pojedynczo robione ...blok 003 ,potem 008 i 011...a w zasadzie wystarczy 003 i 011

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 30 lis 2016, 02:08

szczerze powiedziawszy wszystko masz oko jak i pompa tak i doladowanie dziwnie pompa steruje kątem bo az na ujemne wartosci dziwne . zaloguj jeszcze temperatury czujnikiw to tylko zrob zdjecia i potem jak bedzie cieply . temp cisnienia doladowania .paliwa cieczy po pozostawieniu na dworze auta wszystkie pominny byc zblizone do sb .

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 gru 2016, 21:54

Może jutro jak zdążejeszcze przed pracą , to wykręce zaworek i sprawdzę oring czy w miarę elastyczny jest. piwoa80 piwoa80

Zaworek zmieniony na drugi , dziś udało zrobić mi sie logi

http://vaglog.pl/log-004_011_5F3Svb.html
do momentu Time STAMP :22,80 / 4473 obr jest zrobione na 4 biegu , dalej już nic nie ma ciekawego

Nadal brakuje wysterowania, pewnie bez wyjęcia i rozbiórki pompy nie obędzie się.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 gru 2016, 23:49

Krzysiek 84 pisze:Zaworek zmieniony na drugi , dziś udało zrobić mi sie logi
No niestety jest dobrze tak jak mówisz do ok.3200 obr ,puzniej dynamiczny kat już nie wyrabia i zostaje poniżej specyfikacji . Dolny mały oring na zaworku wymieniłeś ? ,bo to zwykle on jak stwardnieje przepuszcza cisnienie . Skoro zmieniłeś to w zasadzie wszystkie potencjalne przyczyny ,które mozna sprawdzić z zewnątrz zostały wyczerpane ...teraz pozostaje tylko szukać przyczyny wewnątrz pompy .W sumie to jak nie jest zatkane sitko na n108 ,to nie ma zbytnio sensu dalej szukac i najlepiej bylo by wymienic cały dół pompy ,bo winna jest albo pompka wstępna ,albo przepuszcza tloczek timingu ...pompkę wstępną mozna jeszcze wymienić ,ale tłoczka raczej się nie wymienia ,bo pracuje i zuzywa się razem z aluminiowym korpusem pompy ,więc lepiej wymienic cały korpus.Zdaje mi się ze masz dobry korpus z AFN -a ,wiec tu nie ma się co zastanawiać ,tylko trzeba przełozyć twój tłokorozdzielacz 11mm i nastawnik i powinno przestawianie kąta hulać jak należy

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 gru 2016, 09:56

MUNIOR pisze:Zdaje mi się ze masz dobry korpus z AFN -a
Mam właśnie w zapasie i z niej ten zaworek przełożyłem , a wczoraj wolny dzień był i dobre warunki na drodze by zrobić logi.

Może znów będzie okazja Mariusz by spotkać się, jak sytuacja na drodze będzie w miarę odpowiednia piwoa80

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

bartek

Post autor: duczus » 25 gru 2016, 22:20

ja mam pytanie do pana mistrza Muniora mam od pana pompę , program od pana kostrza i mam taki obaw, że w granicy 4 tys obrotów auto jakby się przycina traci moc i zaczyna dymić na czarno i jak na razie nikt sb z tym nie poradził . Dodam pompa sprawdzona wsio jak się da , pompa afn czysta , wtryski 216, turbo t2 i najbardziej dzieje się tak jak jest zimno ale jak się zagrzeje też to wystepuje i zawsze przy granicy 4 tys obr .

kąt wyrabia tylko jakby tnie dawkę i teraz trzeba dowiedzieć się dlaczego , jedynie co zauważyłem to około 4 tys obr spada mi doładowanie byc moze turbo ma jużądość i teraz nasuwa się pytanie jest to możliwe że komputer obcina dawkę i auto tak jakby ma odcięcie ? wtryski wymieniane nic to nie dało :p


logi :

http://vaglog.pl/log-008_011_rZywbf.html
http://vaglog.pl/log-004_P24G87.html
http://vaglog.pl/log-004_FI2232.html
http://vaglog.pl/log-004_68hYEV.html



jak widać kąt wrabia a tnie dawke dodam że testy były robione nawet bezpośrednio z karnistra i objaw dalej ten sam



może ktoś się wypowie na ten temat i nakieruje mnie proszę pytać bo generalnie pompy ogarniam i resztę tez ale już nie wiem dlaczego tak jest jeżdże już tak jakiś czas i dodam , że przed zmianą pompy objaw był ten sam :P
Ostatnio zmieniony 25 gru 2016, 22:27 przez duczus, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 gru 2016, 23:42

duczus pisze:jak widać kąt wrabia a tnie dawke
Dawkę zwykle tnie większość przepływomierzy już ok.3,5 tys obr , a że mało kto jezdząc na codzień kręci silnik tak wysoko to i mało kto to zauważy . Zrób loga 003 to będzie widać jak przy ok.3 ,5 tys wartości z przepływki zaczynają spadać .Zapnij sobie na próbę diodę zamiast przepływki ,wtedy wartość z przeplywki jest max na stałe i wskazania z przepływki nie ograniczają osiągów...doładowanie też ci lekko nie "dobija" do wartości żądanej

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 26 gru 2016, 08:33

panie mariuszu dodam teraz loga 003 i nie widać tutaj żeby coś drastycznie cieło

http://vaglog.pl/log-003_gtcE2U.html

co dalej szukać no jak nie dobija jak w momencie przeładowuje i potem ustawia się na właściwie a potem już jakby nie domaga
niby święta są ale mogę zrobić jeszcze dziś logi co i jak pisać co chcecie zobaczyć ew gruchę podciągnąć 1 obrót ale nie chcę za bardzo bo przeładuje za bardzo . bardzo dziwna sytuacja u mnie .

nawet widać w grupie 11 co dodałem wcześniej jak drastycznie spadnie w granicy 4 tys obr doładowanie i widać to i wtedy było coś przycięte .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga