[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
- Lokalizacja: Sanok
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam:
Logi dzisiejsze , zmieniony zaworek powrotny na nastawniku , ale dynamiczny kąt wtrysku nie nadąża za tym co żąda ecu:
4 i 8 grupa , robione na czwartym biegu
A tutaj zrobiona 4 i 11 grupa:
Do momentu gdzie jest Time STAMP 28.91 - 4851obr log jest na czwartym biegu , potem już wbiłem 5 bieg.
4 i 11 dynamicznie
Statyczny Basic Setings grupa 4
Measuring Block 4 grupa statyczny
Logi dzisiejsze , zmieniony zaworek powrotny na nastawniku , ale dynamiczny kąt wtrysku nie nadąża za tym co żąda ecu:
4 i 8 grupa , robione na czwartym biegu
A tutaj zrobiona 4 i 11 grupa:
Do momentu gdzie jest Time STAMP 28.91 - 4851obr log jest na czwartym biegu , potem już wbiłem 5 bieg.
4 i 11 dynamicznie
Statyczny Basic Setings grupa 4
Measuring Block 4 grupa statyczny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Krzysiu ,skoro po wymianie zaworka nic się nie zmieniło ,to w twoim przypadku pozostaje tylko dwie możliwosci .Albo zabrudzone sitko na n108 ,albo dolny oring na zaworku cisnienia wewnetrznego ...stawiam na oring ,bo 2 razy mialem dokladnie taki sam przypadek jak twój i winny był właśnie stwardniały i przepuszczający oringKrzysiek 84 pisze:Logi dzisiejsze , zmieniony zaworek powrotny na nastawniku , ale dynamiczny kąt wtrysku nie nadąża za tym co żąda ecu
ciekawe jaka to była regeneracja bo widziałem przypadki gdzie po regeneracji turbo było w gorszym stanie jak moja stara w aucie po 850 tys km. Lepiej używki sprawna założyć niż jakieś pseudo regeneracje a potem o auto nie jedzie itpmarek58235 pisze:turbina jest po regeneracji mam szukać nieszczelnasci i jaki testy
[/u]
[ Dodano: 2016-11-22, 19:32 ]
+1duczus pisze:chłopie zrób logowania każdego osobno i dość długie a nie tylko parę linijek daj grupe 3 ,4,8,10,11
ale długie logowania ! i wtedy będziemy wnioskować co dalej bo po tym co dodałeś to auto ledwo w parametry wchodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 lut 2013, 21:16
- Lokalizacja: Sanok
Zrobiłem logi dynamiczne prosze o analizę http://vaglog.pl/log-001_003_004_Debe0.html http://vaglog.pl/log-008_010_011_eR01tM.html
szczerze powiedziawszy wszystko masz oko jak i pompa tak i doladowanie dziwnie pompa steruje kątem bo az na ujemne wartosci dziwne . zaloguj jeszcze temperatury czujnikiw to tylko zrob zdjecia i potem jak bedzie cieply . temp cisnienia doladowania .paliwa cieczy po pozostawieniu na dworze auta wszystkie pominny byc zblizone do sb .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Może jutro jak zdążejeszcze przed pracą , to wykręce zaworek i sprawdzę oring czy w miarę elastyczny jest.
Zaworek zmieniony na drugi , dziś udało zrobić mi sie logi
http://vaglog.pl/log-004_011_5F3Svb.html
do momentu Time STAMP :22,80 / 4473 obr jest zrobione na 4 biegu , dalej już nic nie ma ciekawego
Nadal brakuje wysterowania, pewnie bez wyjęcia i rozbiórki pompy nie obędzie się.
Zaworek zmieniony na drugi , dziś udało zrobić mi sie logi
http://vaglog.pl/log-004_011_5F3Svb.html
do momentu Time STAMP :22,80 / 4473 obr jest zrobione na 4 biegu , dalej już nic nie ma ciekawego
Nadal brakuje wysterowania, pewnie bez wyjęcia i rozbiórki pompy nie obędzie się.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No niestety jest dobrze tak jak mówisz do ok.3200 obr ,puzniej dynamiczny kat już nie wyrabia i zostaje poniżej specyfikacji . Dolny mały oring na zaworku wymieniłeś ? ,bo to zwykle on jak stwardnieje przepuszcza cisnienie . Skoro zmieniłeś to w zasadzie wszystkie potencjalne przyczyny ,które mozna sprawdzić z zewnątrz zostały wyczerpane ...teraz pozostaje tylko szukać przyczyny wewnątrz pompy .W sumie to jak nie jest zatkane sitko na n108 ,to nie ma zbytnio sensu dalej szukac i najlepiej bylo by wymienic cały dół pompy ,bo winna jest albo pompka wstępna ,albo przepuszcza tloczek timingu ...pompkę wstępną mozna jeszcze wymienić ,ale tłoczka raczej się nie wymienia ,bo pracuje i zuzywa się razem z aluminiowym korpusem pompy ,więc lepiej wymienic cały korpus.Zdaje mi się ze masz dobry korpus z AFN -a ,wiec tu nie ma się co zastanawiać ,tylko trzeba przełozyć twój tłokorozdzielacz 11mm i nastawnik i powinno przestawianie kąta hulać jak należyKrzysiek 84 pisze:Zaworek zmieniony na drugi , dziś udało zrobić mi sie logi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
bartek
ja mam pytanie do pana mistrza Muniora mam od pana pompę , program od pana kostrza i mam taki obaw, że w granicy 4 tys obrotów auto jakby się przycina traci moc i zaczyna dymić na czarno i jak na razie nikt sb z tym nie poradził . Dodam pompa sprawdzona wsio jak się da , pompa afn czysta , wtryski 216, turbo t2 i najbardziej dzieje się tak jak jest zimno ale jak się zagrzeje też to wystepuje i zawsze przy granicy 4 tys obr .
kąt wyrabia tylko jakby tnie dawkę i teraz trzeba dowiedzieć się dlaczego , jedynie co zauważyłem to około 4 tys obr spada mi doładowanie byc moze turbo ma jużądość i teraz nasuwa się pytanie jest to możliwe że komputer obcina dawkę i auto tak jakby ma odcięcie ? wtryski wymieniane nic to nie dało :p
logi :
http://vaglog.pl/log-008_011_rZywbf.html
http://vaglog.pl/log-004_P24G87.html
http://vaglog.pl/log-004_FI2232.html
http://vaglog.pl/log-004_68hYEV.html
jak widać kąt wrabia a tnie dawke dodam że testy były robione nawet bezpośrednio z karnistra i objaw dalej ten sam
może ktoś się wypowie na ten temat i nakieruje mnie proszę pytać bo generalnie pompy ogarniam i resztę tez ale już nie wiem dlaczego tak jest jeżdże już tak jakiś czas i dodam , że przed zmianą pompy objaw był ten sam
kąt wyrabia tylko jakby tnie dawkę i teraz trzeba dowiedzieć się dlaczego , jedynie co zauważyłem to około 4 tys obr spada mi doładowanie byc moze turbo ma jużądość i teraz nasuwa się pytanie jest to możliwe że komputer obcina dawkę i auto tak jakby ma odcięcie ? wtryski wymieniane nic to nie dało :p
logi :
http://vaglog.pl/log-008_011_rZywbf.html
http://vaglog.pl/log-004_P24G87.html
http://vaglog.pl/log-004_FI2232.html
http://vaglog.pl/log-004_68hYEV.html
jak widać kąt wrabia a tnie dawke dodam że testy były robione nawet bezpośrednio z karnistra i objaw dalej ten sam
może ktoś się wypowie na ten temat i nakieruje mnie proszę pytać bo generalnie pompy ogarniam i resztę tez ale już nie wiem dlaczego tak jest jeżdże już tak jakiś czas i dodam , że przed zmianą pompy objaw był ten sam
Ostatnio zmieniony 25 gru 2016, 22:27 przez duczus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dawkę zwykle tnie większość przepływomierzy już ok.3,5 tys obr , a że mało kto jezdząc na codzień kręci silnik tak wysoko to i mało kto to zauważy . Zrób loga 003 to będzie widać jak przy ok.3 ,5 tys wartości z przepływki zaczynają spadać .Zapnij sobie na próbę diodę zamiast przepływki ,wtedy wartość z przeplywki jest max na stałe i wskazania z przepływki nie ograniczają osiągów...doładowanie też ci lekko nie "dobija" do wartości żądanejduczus pisze:jak widać kąt wrabia a tnie dawke
panie mariuszu dodam teraz loga 003 i nie widać tutaj żeby coś drastycznie cieło
http://vaglog.pl/log-003_gtcE2U.html
co dalej szukać no jak nie dobija jak w momencie przeładowuje i potem ustawia się na właściwie a potem już jakby nie domaga
niby święta są ale mogę zrobić jeszcze dziś logi co i jak pisać co chcecie zobaczyć ew gruchę podciągnąć 1 obrót ale nie chcę za bardzo bo przeładuje za bardzo . bardzo dziwna sytuacja u mnie .
nawet widać w grupie 11 co dodałem wcześniej jak drastycznie spadnie w granicy 4 tys obr doładowanie i widać to i wtedy było coś przycięte .
http://vaglog.pl/log-003_gtcE2U.html
co dalej szukać no jak nie dobija jak w momencie przeładowuje i potem ustawia się na właściwie a potem już jakby nie domaga
niby święta są ale mogę zrobić jeszcze dziś logi co i jak pisać co chcecie zobaczyć ew gruchę podciągnąć 1 obrót ale nie chcę za bardzo bo przeładuje za bardzo . bardzo dziwna sytuacja u mnie .
nawet widać w grupie 11 co dodałem wcześniej jak drastycznie spadnie w granicy 4 tys obr doładowanie i widać to i wtedy było coś przycięte .