Czy mogło by być lepiej :?:MUNIOR pisze:Może być
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jedyne czego mozna by się czepić to twoja przepływka zaczyna "przycinać "już przy ok.3 tys ...trochę za wczesnie ,zerknij na moje http://vaglog.rtnet.pl/munior_45802.html co prawda na sterowniku 16 bitowym ale to bez znaczenia ,zaczyna lekko ciąć dopiero ok.3,5 tys .przepływka 100% sprawna.Logi zrobiłem jako wzorcowe na ori sterowniku ,bo wszystko u mnie jest jak najbardziej ok.Po tym jak robiłem logi znalazłem pęknięcie w wężu łaczącym ic z dolotem ,którym na 100 % uciekało doładowanie ,ale na wskazania przepływki nie miało to wpływukowal pisze:Czy mogło by być lepiej
Czyszczenie pomoże czy szukać drugiej :?:MUNIOR pisze:Jedyne czego mozna by się czepić to twoja przepływka zaczyna "przycinać "już przy ok.3 tys ...trochę za wczesnie ,zerknij na moje http://vaglog.rtnet.pl/munior_45802.html co prawda na sterowniku 16 bitowym ale to bez znaczenia ,zaczyna lekko ciąć dopiero ok.3,5 tys .przepływka 100% sprawna.Logi zrobiłem jako wzorcowe na ori sterowniku ,bo wszystko u mnie jest jak najbardziej ok.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 22 paź 2010, 12:04
WItam
Prosze o zbadanie logow, silnik 1Z na boshu.
statyczny Log (0 - 000)
dynamiczny Log (0 - 000)
Autko ostatnio stracilo zupelnie na mocy, turbo nie ciagnie wcale. Dymi strasznie na czarno, za soba pozostawia czarna chmure. Brak bledow, pali na dotyk. Wtryski sprawdzone i sa ok. Dolot szczelny, tak powiedzial mechanik. Na odpalonym silniku odpial gumowa rure co idzie do filtra powietrza i zatkal, auto zgaslo. Czy to wina turbiny ze tak kopci i juz jest do wymiany?
Pzdr.
Prosze o zbadanie logow, silnik 1Z na boshu.
statyczny Log (0 - 000)
dynamiczny Log (0 - 000)
Autko ostatnio stracilo zupelnie na mocy, turbo nie ciagnie wcale. Dymi strasznie na czarno, za soba pozostawia czarna chmure. Brak bledow, pali na dotyk. Wtryski sprawdzone i sa ok. Dolot szczelny, tak powiedzial mechanik. Na odpalonym silniku odpial gumowa rure co idzie do filtra powietrza i zatkal, auto zgaslo. Czy to wina turbiny ze tak kopci i juz jest do wymiany?
Pzdr.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak widzisz nikt nic nie pisze bo logi z boscha trzeba rozszyfrowywać , a mało komu się chce :mrgreen: ,niestety nie są one w żadnych "normalnych" jednostkach i jedynie kąt wtrysku i położenie pedału gazu jest w normalnychconrad.ksz pisze:Prosze o zbadanie logow, silnik 1Z na boshu.
statyczny Log (0 - 000)
dynamiczny Log (0 - 000)
Jak ma wirnik w swoim miejscu to pompuje ,a że nie czuć ,bo gdzieś ucieka ,to już inna historiaconrad.ksz pisze:Autko ostatnio stracilo zupelnie na mocy, turbo nie ciagnie wcale.
podepnij manometr mechaniczny i zmierz doładowanie ,a metoda sprawdzania szczelności zrobiona przez mechanika jest marna ,jedyna skuteczna metoda to rozebranie dolotu i przejrzenie jego elementów ze szczególnym wskazaniem na gumowe węże ,które lubią pękać tak że nie widacconrad.ksz pisze:Dymi strasznie na czarno, za soba pozostawia czarna chmure. Brak bledow, pali na dotyk. Wtryski sprawdzone i sa ok. Dolot szczelny, tak powiedzial mechanik. Na odpalonym silniku odpial gumowa rure co idzie do filtra powietrza i zatkal, auto zgaslo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 22 paź 2010, 12:04
Dzis mam chwile czasu to jak pogoda pozwoli biore sie za sprawdzenie wezykow podcisnienia, zrobie bajpasa N75, gruchy od turba i sprobuje przeczyscic kolektor ssacy. EGR mam nie zatkany to myslisz ze lepiej teraz bedzie go zatkac?
Zauwazylem ze nie ma wezyka co powinien isc od mapsensora u gory po prawej tam gdzie pisze ATM do filtra. Jest on bardzo wazny? Wylamany jest ten plastykowy krociec na ATM i nie ma jak weza zalozyc.
Zauwazylem ze nie ma wezyka co powinien isc od mapsensora u gory po prawej tam gdzie pisze ATM do filtra. Jest on bardzo wazny? Wylamany jest ten plastykowy krociec na ATM i nie ma jak weza zalozyc.
Czy manometr do mierzenia cisnienia plynu chlodniczego bedzie odpowiedni?podepnij manometr mechaniczny i zmierz doładowanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie jest ważnyconrad.ksz pisze:Zauwazylem ze nie ma wezyka co powinien isc od mapsensora u gory po prawej tam gdzie pisze ATM do filtra. Jest on bardzo wazny?
:shock: Ale takiego manometru nie ma w żadnym aucie :mrgreen: Manometr od pompki,albo jakiś ze skalą do 1-2 barów ,igła lekarska 1mm w wężyk i jedziesz ,trójka gaz w podłogę i patrzysz ile tam pokazuje ...bez igły nic nie zobaczysz prócz latającej jak głupia wskazówki :mrgreen:conrad.ksz pisze:Czy manometr do mierzenia cisnienia plynu chlodniczego bedzie odpowiedni?
Miałem wrazenie, ze podczas powolnej jazdy np w korku na 2 biegu 1500 obr czy na 3 1700 obr jest za małe doładowanie. Przy deptaniu na maxa wskaznik doladowania pnie sie do 1.3 bara czyli max programu. Nie ma kopcenia wiec raczej nie ma dziury w dolocie. Podejrzenie pada na sztangę - jak uważacie ? oto log 11 zrobiłem go robiąc powolną rundę po osiedlu...
Log (0 - 011)
Log (0 - 011)
w tym wcześniejszym logu dynamicznym nie miałeś gazu w podłodze,w 3 kolumnie powinno być 255,a ty masz 237 więc logi do poprawy,i nawet już przy niedociśniętym gazie przepływomierz zaczyna ciąć w górnym zakresie orotów,zrób logi pojedyńczo wszystkich grup jak trzeba,bo to nie tylko turbina decyduje o zbieraniu się auta.
Panowie jakieś rady co do podłączenia audi b4 na boshu ??
Próbowałem wszystkiego chyba, w komputerze wszystko ustawione, w innych autach działa.. Byłem u człowieka co się tym zajmuje, nie połączył się, kazał przewody posprawdzać, chciałem zrobić nowe ale po pajęczynie przy wtyczke ecu odpuszczam, ten temat..
Jak się z nią połączyć ?? :roll:
Próbowałem wszystkiego chyba, w komputerze wszystko ustawione, w innych autach działa.. Byłem u człowieka co się tym zajmuje, nie połączył się, kazał przewody posprawdzać, chciałem zrobić nowe ale po pajęczynie przy wtyczke ecu odpuszczam, ten temat..
Jak się z nią połączyć ?? :roll:
Hmm mi się udało pod win7. Konieczne były zmiany w ustawieniach portu. Ja miałem pod COM - RS232. Bufory FIFO mam wyłączone. Licz bitów na sec - 300, bity danych 8, parzystość - brak, bity stopu 1, Sterowanie przepływem - brak. Ustawiłem zgodność programu z Win98 i uruchamianie w trybie administratora.
Też się z tym męczyłem, ale na tych ustawieniach mi działa.
Też się z tym męczyłem, ale na tych ustawieniach mi działa.