Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 09 cze 2011, 18:11

[ Dodano: 2011-06-09, 18:51 ]
MUNIOR pisze:Może być
Czy mogło by być lepiej :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 cze 2011, 20:56

kowal pisze:Czy mogło by być lepiej
Jedyne czego mozna by się czepić to twoja przepływka zaczyna "przycinać "już przy ok.3 tys ...trochę za wczesnie ,zerknij na moje http://vaglog.rtnet.pl/munior_45802.html co prawda na sterowniku 16 bitowym ale to bez znaczenia ,zaczyna lekko ciąć dopiero ok.3,5 tys .przepływka 100% sprawna.Logi zrobiłem jako wzorcowe na ori sterowniku ,bo wszystko u mnie jest jak najbardziej ok.Po tym jak robiłem logi znalazłem pęknięcie w wężu łaczącym ic z dolotem ,którym na 100 % uciekało doładowanie ,ale na wskazania przepływki nie miało to wpływu

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 10 cze 2011, 21:21

MUNIOR pisze:Jedyne czego mozna by się czepić to twoja przepływka zaczyna "przycinać "już przy ok.3 tys ...trochę za wczesnie ,zerknij na moje http://vaglog.rtnet.pl/munior_45802.html co prawda na sterowniku 16 bitowym ale to bez znaczenia ,zaczyna lekko ciąć dopiero ok.3,5 tys .przepływka 100% sprawna.Logi zrobiłem jako wzorcowe na ori sterowniku ,bo wszystko u mnie jest jak najbardziej ok.
Czyszczenie pomoże czy szukać drugiej :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 cze 2011, 22:26

kowal pisze:Czyszczenie pomoże czy szukać drugiej
Trudno zgadnąc ,jak wyciągniesz i będzie zasyfiony w środku ,to czyszczenie może pomóc .Jak po wymontowaniu będzie widać że jest czysto w przepływce ,to wątpię żeby czyszczenie pomogło :-/

conrad.ksz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:04

Post autor: conrad.ksz » 15 lip 2011, 16:02

WItam
Prosze o zbadanie logow, silnik 1Z na boshu.
statyczny Log (0 - 000)
dynamiczny Log (0 - 000)

Autko ostatnio stracilo zupelnie na mocy, turbo nie ciagnie wcale. Dymi strasznie na czarno, za soba pozostawia czarna chmure. Brak bledow, pali na dotyk. Wtryski sprawdzone i sa ok. Dolot szczelny, tak powiedzial mechanik. Na odpalonym silniku odpial gumowa rure co idzie do filtra powietrza i zatkal, auto zgaslo. Czy to wina turbiny ze tak kopci i juz jest do wymiany?

Pzdr.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lip 2011, 20:20

conrad.ksz pisze:Prosze o zbadanie logow, silnik 1Z na boshu.
statyczny Log (0 - 000)
dynamiczny Log (0 - 000)
Jak widzisz nikt nic nie pisze :-/ bo logi z boscha trzeba rozszyfrowywać , a mało komu się chce :mrgreen: ,niestety nie są one w żadnych "normalnych" jednostkach i jedynie kąt wtrysku i położenie pedału gazu jest w normalnych
conrad.ksz pisze:Autko ostatnio stracilo zupelnie na mocy, turbo nie ciagnie wcale.
Jak ma wirnik w swoim miejscu to pompuje ,a że nie czuć ,bo gdzieś ucieka ,to już inna historia
conrad.ksz pisze:Dymi strasznie na czarno, za soba pozostawia czarna chmure. Brak bledow, pali na dotyk. Wtryski sprawdzone i sa ok. Dolot szczelny, tak powiedzial mechanik. Na odpalonym silniku odpial gumowa rure co idzie do filtra powietrza i zatkal, auto zgaslo.
podepnij manometr mechaniczny i zmierz doładowanie ,a metoda sprawdzania szczelności zrobiona przez mechanika jest marna ,jedyna skuteczna metoda to rozebranie dolotu i przejrzenie jego elementów ze szczególnym wskazaniem na gumowe węże ,które lubią pękać tak że nie widac ;-)

conrad.ksz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:04

Post autor: conrad.ksz » 18 lip 2011, 06:37

Dzis mam chwile czasu to jak pogoda pozwoli biore sie za sprawdzenie wezykow podcisnienia, zrobie bajpasa N75, gruchy od turba i sprobuje przeczyscic kolektor ssacy. EGR mam nie zatkany to myslisz ze lepiej teraz bedzie go zatkac?
Zauwazylem ze nie ma wezyka co powinien isc od mapsensora u gory po prawej tam gdzie pisze ATM do filtra. Jest on bardzo wazny? Wylamany jest ten plastykowy krociec na ATM i nie ma jak weza zalozyc.
podepnij manometr mechaniczny i zmierz doładowanie
Czy manometr do mierzenia cisnienia plynu chlodniczego bedzie odpowiedni?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lip 2011, 20:01

conrad.ksz pisze:Zauwazylem ze nie ma wezyka co powinien isc od mapsensora u gory po prawej tam gdzie pisze ATM do filtra. Jest on bardzo wazny?
Nie jest ważny
conrad.ksz pisze:Czy manometr do mierzenia cisnienia plynu chlodniczego bedzie odpowiedni?
:shock: Ale takiego manometru nie ma w żadnym aucie :mrgreen: Manometr od pompki,albo jakiś ze skalą do 1-2 barów ,igła lekarska 1mm w wężyk i jedziesz ,trójka gaz w podłogę i patrzysz ile tam pokazuje ...bez igły nic nie zobaczysz prócz latającej jak głupia wskazówki :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 06 sie 2011, 22:18

Miałem wrazenie, ze podczas powolnej jazdy np w korku na 2 biegu 1500 obr czy na 3 1700 obr jest za małe doładowanie. Przy deptaniu na maxa wskaznik doladowania pnie sie do 1.3 bara czyli max programu. Nie ma kopcenia wiec raczej nie ma dziury w dolocie. Podejrzenie pada na sztangę - jak uważacie ? oto log 11 zrobiłem go robiąc powolną rundę po osiedlu...
Log (0 - 011)

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 07 sie 2011, 17:35

w tym wcześniejszym logu dynamicznym nie miałeś gazu w podłodze,w 3 kolumnie powinno być 255,a ty masz 237 więc logi do poprawy,i nawet już przy niedociśniętym gazie przepływomierz zaczyna ciąć w górnym zakresie orotów,zrób logi pojedyńczo wszystkich grup jak trzeba,bo to nie tylko turbina decyduje o zbieraniu się auta.

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 09 sie 2011, 20:39

Panowie jakieś rady co do podłączenia audi b4 na boshu ??

Próbowałem wszystkiego chyba, w komputerze wszystko ustawione, w innych autach działa.. Byłem u człowieka co się tym zajmuje, nie połączył się, kazał przewody posprawdzać, chciałem zrobić nowe ale po pajęczynie przy wtyczke ecu odpuszczam, ten temat..
Jak się z nią połączyć ?? :roll:

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 10 sie 2011, 18:06

zmienić start baud na 240 <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 sie 2011, 08:15

To może powiedz co robisz :-)
Start Baud nie jest jedyną opcją.

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 14 sie 2011, 11:31

co zrobić żeby vag odpalił na win7 wcześniej chodził na xp

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 14 sie 2011, 15:22

Hmm mi się udało pod win7. Konieczne były zmiany w ustawieniach portu. Ja miałem pod COM - RS232. Bufory FIFO mam wyłączone. Licz bitów na sec - 300, bity danych 8, parzystość - brak, bity stopu 1, Sterowanie przepływem - brak. Ustawiłem zgodność programu z Win98 i uruchamianie w trybie administratora.
Też się z tym męczyłem, ale na tych ustawieniach mi działa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl