musisz wkleić plik tst (jest obok keygena) do katalogu z zainstalowanym programem, a potem robisz serial i aktywację <ok>kaszaklabs pisze: Chodzi o to, że w sekcji About-Lisence Info mam status "Not Tested" i komunikat: "Please test on a car before registering!". Potrzebuję mieć Serial Number.
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
UKI_XX:
Znalazłem VAG COM z plikiem tst.bin, testowane wcześniej były bez tego pliku. Zainstalowałem, skopiowałem plik do C:\Program Files\VAG COM, podłączyłem interface, uruchomiłem silnik, uruchomiłem program, Options->test (OK), Auto-Test, About->... nadal mam komunikat: "Please test on a car before registering!".
axel_gumis:
Podczas łaczena się programu np. z okienka Auto-Test nie mam możliwości przejścia do okna głównego. Możliwość taka pojawia się gdy dam "Go back".
Znalazłem VAG COM z plikiem tst.bin, testowane wcześniej były bez tego pliku. Zainstalowałem, skopiowałem plik do C:\Program Files\VAG COM, podłączyłem interface, uruchomiłem silnik, uruchomiłem program, Options->test (OK), Auto-Test, About->... nadal mam komunikat: "Please test on a car before registering!".
axel_gumis:
Podczas łaczena się programu np. z okienka Auto-Test nie mam możliwości przejścia do okna głównego. Możliwość taka pojawia się gdy dam "Go back".
W takim razie bardzo proszę.Jak Ci to nie pomoże pisz pw wyślę Ci moją wersję.
U mnie ten problem rozwiązywało tylko sczytanie błędów. Jak wrócę do domu to Ci wyślę wersję 3.11-N +keygenkaszaklabs pisze:Options->test (OK), Auto-Test, About->... nadal mam komunikat: "Please test on a car before registering!".
[ Dodano: 2011-05-19, 15:33 ]
Bo chyba innej możliwości nie ma :mrgreen:kaszaklabs pisze:Możliwość taka pojawia się gdy dam "Go back"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05
Wielkie dzieki axel_gumis za program. Dostosowałem się do Twoich instrukcji, skopiowałem przed pierwszym uruchomieniem plik tst.bin do kat. gdzie się zainstalował VAGCOM. Niestety nadal to samo . Nadal brak SN. Gdy klikam w About wyskakuje mi wpierw okienko, ze musze miec uprawnienia administratora by zarejestrować program. Dziwne to bo na koncie admina pracuje, poza tym zrobiłem dodatkowe konto admina i na nim też nie działa.
Mój komp to Dell D630 + winXp-sp3.
Mój komp to Dell D630 + winXp-sp3.
Ja nic nigdzie nie kopiowałemkaszaklabs pisze:skopiowałem przed pierwszym uruchomieniem plik tst.bin do kat.
Tutaj też mi nic nie wyskakiwałkaszaklabs pisze:About wyskakuje mi wpierw okienko, ze musze miec uprawnienia administratora by zarejestrować program.
Widocznie tak jak pisze UKI_XX, Twój problem stoi po stronie systemu.
Mi to działa na Vista Home Basic
Witajcie,
po zalaniu 40 litrów ON i przejechaniu na niej zaledwie 500 km (jakieś 8l/100 w mieście i trasie), postanowiłem zrobić testy.
Posiadam Audi 80 B4 1Z 94 rok Bosh
A więc kody błędów jakie mój silniczek pokazał wyglądają następująco:
4 Faults Found:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-00 - Signal to High
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-00 - Signal to High
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -
Logi statyczne
http://imageshack.us/photo/my-images/109/statyczne.jpg/
Logi dynamiczne
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... czner.jpg/
Prosze o wasza opinię
Pozdrawiam
KuanTi
po zalaniu 40 litrów ON i przejechaniu na niej zaledwie 500 km (jakieś 8l/100 w mieście i trasie), postanowiłem zrobić testy.
Posiadam Audi 80 B4 1Z 94 rok Bosh
A więc kody błędów jakie mój silniczek pokazał wyglądają następująco:
4 Faults Found:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-00 - Signal to High
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-00 - Signal to High
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -
Logi statyczne
http://imageshack.us/photo/my-images/109/statyczne.jpg/
Logi dynamiczne
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... czner.jpg/
Prosze o wasza opinię
Pozdrawiam
KuanTi
Prośba o analizę logów.
Witam.
Proszę o analizę logów dynamicznych.
000- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46815.html
003- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46816.html
004- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46817.html
008- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46818.html
010- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46819.html
011- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46820.html
Proszę o analizę logów dynamicznych.
000- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46815.html
003- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46816.html
004- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46817.html
008- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46818.html
010- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46819.html
011- http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46820.html
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Dodaję logi dynamiczne.
Proszę o analizę.
000 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46815.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46816.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46817.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46818.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46819.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46820.html
Proszę o analizę.
000 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46815.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46816.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46817.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46818.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46819.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_46820.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 17 kwie 2011, 10:41
Proszę o zbadanie
http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48156.html 003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48157.html 010-011
Ogółem auto ma muła do 2600 obr, dopiero po tych obrotach zaczyna turbina ciagnac, cieżka sprawa jeśli chodzi o jazde pod gorke lub wyprzedzanie. Stało się tak po wymianie pompy wtryskowej. Nie czaje tych logów wiec ratunku
http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48156.html 003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48157.html 010-011
Ogółem auto ma muła do 2600 obr, dopiero po tych obrotach zaczyna turbina ciagnac, cieżka sprawa jeśli chodzi o jazde pod gorke lub wyprzedzanie. Stało się tak po wymianie pompy wtryskowej. Nie czaje tych logów wiec ratunku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Może byćkowal pisze:Witam.
Proszę o analizę logów dynamicznych.
Albo masz nieszczelność między przepływką a dolotem ,albo przepływka niedomaga ,tnie ci dawkę paliwa wskutek zbyt małej masy zasysanego powietrza...krzysiek400244 pisze:Ogółem auto ma muła do 2600 obr, dopiero po tych obrotach zaczyna turbina ciagnac, cieżka sprawa jeśli chodzi o jazde pod gorke lub wyprzedzanie. Stało się tak po wymianie pompy wtryskowej. Nie czaje tych logów wiec ratunku