Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 18 maja 2011, 19:59

kaszaklabs pisze: Chodzi o to, że w sekcji About-Lisence Info mam status "Not Tested" i komunikat: "Please test on a car before registering!". Potrzebuję mieć Serial Number.
musisz wkleić plik tst (jest obok keygena) do katalogu z zainstalowanym programem, a potem robisz serial i aktywację <ok>

kaszaklabs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05

Post autor: kaszaklabs » 19 maja 2011, 07:45

UKI_XX:
Znalazłem VAG COM z plikiem tst.bin, testowane wcześniej były bez tego pliku. Zainstalowałem, skopiowałem plik do C:\Program Files\VAG COM, podłączyłem interface, uruchomiłem silnik, uruchomiłem program, Options->test (OK), Auto-Test, About->... nadal mam komunikat: "Please test on a car before registering!".

axel_gumis:
Podczas łaczena się programu np. z okienka Auto-Test nie mam możliwości przejścia do okna głównego. Możliwość taka pojawia się gdy dam "Go back".
Jak Ci to nie pomoże pisz pw wyślę Ci moją wersję.
W takim razie bardzo proszę.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 19 maja 2011, 13:50

kaszaklabs pisze:Options->test (OK), Auto-Test, About->... nadal mam komunikat: "Please test on a car before registering!".
U mnie ten problem rozwiązywało tylko sczytanie błędów. Jak wrócę do domu to Ci wyślę wersję 3.11-N +keygen

[ Dodano: 2011-05-19, 15:33 ]
kaszaklabs pisze:Możliwość taka pojawia się gdy dam "Go back"
Bo chyba innej możliwości nie ma :mrgreen:

kaszaklabs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05

Post autor: kaszaklabs » 19 maja 2011, 21:30

Wielkie dzieki axel_gumis za program. Dostosowałem się do Twoich instrukcji, skopiowałem przed pierwszym uruchomieniem plik tst.bin do kat. gdzie się zainstalował VAGCOM. Niestety nadal to samo :-( . Nadal brak SN. Gdy klikam w About wyskakuje mi wpierw okienko, ze musze miec uprawnienia administratora by zarejestrować program. Dziwne to bo na koncie admina pracuje, poza tym zrobiłem dodatkowe konto admina i na nim też nie działa.

Mój komp to Dell D630 + winXp-sp3.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 19 maja 2011, 22:01

jaka dokładnie wersja XP :?: pro czy home :?: poza tym masz coś nie tak z winxp bo na home nie można zrobić activate ale reszta działa normalnie

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 maja 2011, 06:03

kaszaklabs pisze:skopiowałem przed pierwszym uruchomieniem plik tst.bin do kat.
Ja nic nigdzie nie kopiowałem
kaszaklabs pisze:About wyskakuje mi wpierw okienko, ze musze miec uprawnienia administratora by zarejestrować program.
Tutaj też mi nic nie wyskakiwał
Widocznie tak jak pisze UKI_XX, Twój problem stoi po stronie systemu.
Mi to działa na Vista Home Basic

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 22 maja 2011, 22:30

Kolego kaszaklabs powiedz jaki masz system??

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 24 maja 2011, 14:02

Witajcie,
po zalaniu 40 litrów ON i przejechaniu na niej zaledwie 500 km (jakieś 8l/100 w mieście i trasie), postanowiłem zrobić testy.
Posiadam Audi 80 B4 1Z 94 rok Bosh

A więc kody błędów jakie mój silniczek pokazał wyglądają następująco:

4 Faults Found:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-00 - Signal to High
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-00 - Signal to High
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -


Logi statyczne
http://imageshack.us/photo/my-images/109/statyczne.jpg/

Logi dynamiczne
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... czner.jpg/

Prosze o wasza opinię
Pozdrawiam
KuanTi

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 24 maja 2011, 14:18

00527 Czujnik temperatury powietrza wejściowego &#8211; G72
00522 Czujnik temperatury chłodziwa silnika &#8211; G62
00000 Nie rozpoznano DTC
Kont wtrysku do delikatnej korekcji
Masz strasznie małą dawkę paliwa ustawioną, powinno być ok 16-20, ty masz 28


Pako90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 04 cze 2007, 13:38
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Pako90 » 28 maja 2011, 17:41

To ja mam pytanie przy okazji dynamicznej próby.
Wiem jak zrobić na manualu (o tym wszędzie pisze) a może mi ktoś powiedzieć jak zrobić w 1,9 tdi automacie 4-biegowym?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 28 maja 2011, 18:45

Dodajesz gazu na 2 lub 3 biegu stanowczo lecz bez kick downa. I logujesz.


krzysiek400244
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 kwie 2011, 10:41

Post autor: krzysiek400244 » 09 cze 2011, 16:31

Proszę o zbadanie :)

http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48156.html 003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48157.html 010-011

Ogółem auto ma muła do 2600 obr, dopiero po tych obrotach zaczyna turbina ciagnac, cieżka sprawa jeśli chodzi o jazde pod gorke lub wyprzedzanie. Stało się tak po wymianie pompy wtryskowej. Nie czaje tych logów wiec ratunku :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 cze 2011, 18:07

kowal pisze:Witam.
Proszę o analizę logów dynamicznych.
Może być
krzysiek400244 pisze:Ogółem auto ma muła do 2600 obr, dopiero po tych obrotach zaczyna turbina ciagnac, cieżka sprawa jeśli chodzi o jazde pod gorke lub wyprzedzanie. Stało się tak po wymianie pompy wtryskowej. Nie czaje tych logów wiec ratunku
Albo masz nieszczelność między przepływką a dolotem ,albo przepływka niedomaga ,tnie ci dawkę paliwa wskutek zbyt małej masy zasysanego powietrza...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl