[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
Witam.
Zrobilem dzisiaj logi i prosił bym o ich analizę. wydaje mi sie że tnie dawkę paliwa. Czy to wina przeplywki czy moze zawór EGR jak byl zle podłączony moze sie zacioł i nie zamyka sie do końca podczas przyspieszania. Jak go sprawdzic czy jest sprawny, bo dużo jest postów o czyszczeniu go luz zatkaniu ale o sprawdzeniu na boschu nic nie znalazłem. Logi statyczne też zrobiłem w MS zamiast Bs, mam nadzieje ze to nie przeszkodzi.
logi statyczne MS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e8 ... 419f4.html
logi dynamiczne MS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fcf ... f2e7a.html
Jeżeli chodzi o kabel biało niebieski to jest okey od strony licznika więc będe dalej szukał usterki. pozdrawiam
Zrobilem dzisiaj logi i prosił bym o ich analizę. wydaje mi sie że tnie dawkę paliwa. Czy to wina przeplywki czy moze zawór EGR jak byl zle podłączony moze sie zacioł i nie zamyka sie do końca podczas przyspieszania. Jak go sprawdzic czy jest sprawny, bo dużo jest postów o czyszczeniu go luz zatkaniu ale o sprawdzeniu na boschu nic nie znalazłem. Logi statyczne też zrobiłem w MS zamiast Bs, mam nadzieje ze to nie przeszkodzi.
logi statyczne MS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e8 ... 419f4.html
logi dynamiczne MS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fcf ... f2e7a.html
Jeżeli chodzi o kabel biało niebieski to jest okey od strony licznika więc będe dalej szukał usterki. pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Cięzko tu bedzie o experta od dynamicznych na boschu ze statycznych wynika tyle że kąt i dawka może być ,choć dawka spora ,bo znacznie poniżej 4 mg .A zamiast tracić czas na zabawę z EGR ,zaślep ten niepotrzebny wynalazek i zapomnij o jego istnieniu 8-)gras pisze:Zrobilem dzisiaj logi i prosił bym o ich analizę. wydaje mi sie że tnie dawkę paliwa.
Witam!
Zakupiłem ostatnio coś takiego:
http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... 70248.html
oraz przejściówkę:
http://allegro.pl/adapter-z-gniazda-obd ... 41484.html
mój laptop to acer z windowsem 7 ultimate, doradźcie proszę jakiego programu szukać pod ten system, zależy mi na bezproblemowym działaniu byłbym bardzo wdzięczny za linki z programem do pobrania lub jeśli ktoś mógłby wysłać mi instalke na maila :roll: Jestem kompletnie zielony w temacie i to będą moje początki z diagnostyką <ok>
mail: damiangooo@o2.pl
Zakupiłem ostatnio coś takiego:
http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... 70248.html
oraz przejściówkę:
http://allegro.pl/adapter-z-gniazda-obd ... 41484.html
mój laptop to acer z windowsem 7 ultimate, doradźcie proszę jakiego programu szukać pod ten system, zależy mi na bezproblemowym działaniu byłbym bardzo wdzięczny za linki z programem do pobrania lub jeśli ktoś mógłby wysłać mi instalke na maila :roll: Jestem kompletnie zielony w temacie i to będą moje początki z diagnostyką <ok>
mail: damiangooo@o2.pl
Witam ponownie. Jeżeli nie ma fachowców od logów na boschu to może ktoś wstawi swoje logi dynamiczne dla porownania bo nie moge za bardzo znalesc nic do porównania swoich. Damiango jezeli chodzi o kabel jaki kupiłeś to ja mam też viakena ale z interfejsem na zewnątrz i jak podłanczam przez przejściówke na odbI to mi dziala a mam tez gole piny podlanczane do interfejsu i wszystko ladnie smiga z VAG-com 311 i deltascan 1z oto lnik do mojego fejsa http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.html Autko masz na boschu czy pierburgu.
Rafal9h10 dzięki za tabelke jednak bardziej chodzilo mi o logi dynamiczne zrobione przez kogos kto jest pewien ze jego autko jest w 100% sprawne. W ten sposob mogłbym porównać ze swoimi logami. Podczas przyspieszania samochod dostaje mula jak by go cos trzymało. Nie zawsze sie tak dzieje i zastanawiam sie od czego zacząć szukać. Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-06-05, 17:15 ]
Witam nikt mi nie pomorze w sprawie logów. Tak siedziałem i myślałem a może mam za dużą dawkę autko jak się wciśnie mocniej gaz to autko zamuli się trochę bo za dużo ropy dostaje w stosunku do powietrza. Jak wiadomo to przepływka klapkowa zanim da odpowiednią dawkę powietrza to trochę czasu minie. Co o tym myślicie :?:
[ Dodano: 2012-06-05, 17:15 ]
Witam nikt mi nie pomorze w sprawie logów. Tak siedziałem i myślałem a może mam za dużą dawkę autko jak się wciśnie mocniej gaz to autko zamuli się trochę bo za dużo ropy dostaje w stosunku do powietrza. Jak wiadomo to przepływka klapkowa zanim da odpowiednią dawkę powietrza to trochę czasu minie. Co o tym myślicie :?:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Witam prosze o analize logow. Auto to audi 80 b4 1.9tdi na pierburgu. Nie wiedzialem zbytnio ktore grupy mam zlogowac bo podobno auto slabo jezdzi w porownaniu do tego co bylo kiedys.
oto logi: Log (0 - 004)
Log (1 - 011)
Log (2 - 010)
oto logi: Log (0 - 004)
Log (1 - 011)
Log (2 - 010)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z tych logów co zrobiłeś widać że dynamiczny kąt wtrysku przestawia prawidłowo ,doładowanie też jest ok...Reszty nie widać bo nie zrobiłeś Zrób jeszcze 003 z przepływką i statycznie 000 8-)Fighter001 pisze: prosze o analize logow. Auto to audi 80 b4 1.9tdi na pierburgu. Nie wiedzialem zbytnio ktore grupy mam zlogowac bo podobno auto slabo jezdzi w porownaniu do tego co bylo kiedys.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Dobra to i ja niestety wrzucam tutaj swoje logi z zetorka 95r. pierburg
Na pokładzie: komp 16bit (MUNIOR)+ soft kostrz dzięki panowie!
Przy tym: nowa przepływka od kolegi MUNIOR, zaworek n75 z alledrogo
Powody sprawdzenia:
1. Stracił nieco na mocy
2. Kopci niemiłosiernie
Błędów żadnych nie wykazało.
Statyczne normal:
Log (1 - 000)
Log (5 - 001)
Log (0 - 003)
Log (3 - 004)
Log (4 - 007)
Log (2 - 013)
Statyczne basic:
Log (1 - 000)
Log (0 - 003,003)
Log (2 - 004,004)
I to co tygryski lubią najbardziej DYNAMICZNE:
Log (4 - 000,000,000)
Log (3 - 003)
Log (1 - 004)
Log (2 - 008)
Log (5 - 010)
Log (0 - 011)
Z tego co ja swoim jeszcze nie fachowym okiem stwierdzam to, że przepływka jest ok doładowanie raczej też na poziomie 1,1-1,2bara Mam racje? Co jeszcze ciekawego widzicie w tych ciągach matrixa?
Na pokładzie: komp 16bit (MUNIOR)+ soft kostrz dzięki panowie!
Przy tym: nowa przepływka od kolegi MUNIOR, zaworek n75 z alledrogo
Powody sprawdzenia:
1. Stracił nieco na mocy
2. Kopci niemiłosiernie
Błędów żadnych nie wykazało.
Statyczne normal:
Log (1 - 000)
Log (5 - 001)
Log (0 - 003)
Log (3 - 004)
Log (4 - 007)
Log (2 - 013)
Statyczne basic:
Log (1 - 000)
Log (0 - 003,003)
Log (2 - 004,004)
I to co tygryski lubią najbardziej DYNAMICZNE:
Log (4 - 000,000,000)
Log (3 - 003)
Log (1 - 004)
Log (2 - 008)
Log (5 - 010)
Log (0 - 011)
Z tego co ja swoim jeszcze nie fachowym okiem stwierdzam to, że przepływka jest ok doładowanie raczej też na poziomie 1,1-1,2bara Mam racje? Co jeszcze ciekawego widzicie w tych ciągach matrixa?
Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 00:10 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 2 razy.
To i ja zamieszczę logi mojego B4 1Z '95. W okolicach 3,5 tyś obrotów jakby momentami słabnie, a za chwile moc wraca do normy. Ogólnie mam wrażenie, że nie ma pełnej mocy. To pierwsze logi tego B4, bardzo proszę zerknąć w jakiej kondycji jest pacjent.
Dynamiczne
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94018.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94021.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94017.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94016.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94019.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94020.html
Statyczne BS
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94024.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94023.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94022.html
Statyczne
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94030.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94027.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94029.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94025.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94026.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94028.html
Dynamiczne
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94018.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94021.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94017.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94016.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94019.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94020.html
Statyczne BS
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94024.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94023.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94022.html
Statyczne
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94030.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94027.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94029.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94025.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94026.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/km_94028.html
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin