No i prawidłowo ,znaczy że działa 8-) Nie wiem czy diagnozujesz go bo coś jest nie tak ,czy tak z ciekawości ...ale jak szukasz brakujacych koników ,to zwykle nie tu jest problem gdzie szukasz .Wbrew powszechnej opini o niej ,ta przepływka bardzo rzadko pada sama z siebie ,i zwykle dzieje się to po tym ,jak ktoś niefachowo próbował w niej grzebać .Bo faktem jest że mozna ja łatwo tuningować ,przez zwolnienie naciągu spręzyny Zwykle brak mocy spowodowany jest zbyt niskim doładowaniem i szwankujacym nastawnikiem ...choć nawet jak wszystko jest sprawne i ustawione jak nalezy ,to na ori osprzecie szału nie będzie o czym nie raz i nie dwa ,miałem okazję się przekonać osobiscie 8-) Zaczyna to to dopiero jechać ,po zmianie map w sterowniku ,bo ori są mocno okrojone ,a fabrycznie podana moc 90 koni ,w tych pierwszych 80 tkach tdi ,jest mocno naciąganaDaMaGe pisze:narazie jedyne co z nim robiłem to odpinałem wtyczkę od niego, przez co samochód na obroty bardzo niechętnie wchodził
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
u mnie siedzi delikatny chip kostrzowy i AFNy, wywalony katalizator i zaślepiony EGR, zrobiony dodatkowy dolot powietrza ... no właśnie problem z doładowaniem, bo czegoś brakuje, turbo pompowało w zeszłym roku do 1.1-1.2 ( mam wpięty manometr ), pompuje teraz do 0.7 ( w porywach do 0.8 ), podmieniałem/wymieniałem N75 na sprawny, nie znalazłem nigdzie nieszczelności, dociągnięta klapka WG i szukam przyczyny ... jedzie jak zwykły TD, pomimo tego, że jakoś do tych 180 się kula na prostej, to brakuje tego kopa jak minie 1800-2000 obrotów ... a całkiem niedawno jechał jeszcze OK, więc coś zaszwankowało, tylko szukam co, a że to bosch to logi ubogie ...MUNIOR pisze:No i prawidłowo ,znaczy że działa 8-) Nie wiem czy diagnozujesz go bo coś jest nie tak ,czy tak z ciekawości ...ale jak szukasz brakujacych koników ,to zwykle nie tu jest problem gdzie szukasz .Wbrew powszechnej opini o niej ,ta przepływka bardzo rzadko pada .Zwykle brak mocy spowodowany jest zbyt niskim doładowaniem i szwankujacym nastawnikiem ...choć nawet jak wszystko jest sprawne i ustawione jak nalezy ,to na ori osprzecie szału nie będzie o czym nie raz i nie dwa ,miałem okazję się przekonać osobiscie 8-)DaMaGe pisze:narazie jedyne co z nim robiłem to odpinałem wtyczkę od niego, przez co samochód na obroty bardzo niechętnie wchodził
jak jechał fajnie to logi wyglądały tak:
http://vaglog.pl/log_195558.html
Ja osobiscie probowalem na win7 64bit i mi sie nie udalo, raz mi sie udalo polaczyc poprzez virtualna maszyne (virtualbox), ale nie moglem tego powtorzyc, jedyne 100% pewne rozwiazanie to instalacja windows xp (tinyXP robi robote). WinXP mozna wrzucic na osobna partycje, tylko po instalacji trzeba naprawic bootloader tak aby widzial oba systemy, jesli nie wiesz jak to zrobic to najpewniej zaorasz bootsector i tylko winxp bedzie Ci dzialal.
Najwygodniejsze bylo by zainstalowanie XP na pendrive, fakt system bedzie dlugo startowal, ale mozesz to odpalic na kazdym notebooku, bez obaw o nadpisanie bootsectora.
Najwygodniejsze bylo by zainstalowanie XP na pendrive, fakt system bedzie dlugo startowal, ale mozesz to odpalic na kazdym notebooku, bez obaw o nadpisanie bootsectora.
Czyli jak rozumie kolego to wrzucam płytę z xp do napędu i instaluje go na pendrive? A potem montuje to do mojego laptopa i odpalam system z pendrive i działa mi xp? Nie będzie żadnej komplikacji po między systemami?oOo pisze:Ja osobiscie probowalem na win7 64bit i mi sie nie udalo, raz mi sie udalo polaczyc poprzez virtualna maszyne (virtualbox), ale nie moglem tego powtorzyc, jedyne 100% pewne rozwiazanie to instalacja windows xp (tinyXP robi robote). WinXP mozna wrzucic na osobna partycje, tylko po instalacji trzeba naprawic bootloader tak aby widzial oba systemy, jesli nie wiesz jak to zrobic to najpewniej zaorasz bootsector i tylko winxp bedzie Ci dzialal.
Najwygodniejsze bylo by zainstalowanie XP na pendrive, fakt system bedzie dlugo startowal, ale mozesz to odpalic na kazdym notebooku, bez obaw o nadpisanie bootsectora.
Niestety nie da sie tak prosto tego zrobic, trzeba by poszukac po internetach troche jak to dokladnie wyglada bo wiem ze jest mozliwe. Jesli juz sie uda to nie powinno byc problemow pomiedzy systemami. Roboty z tym moze byc sporo i pewnie trzeba sprawdzic kilka metod zanim sie uda... Duzo prostszym rozwiazaniem bylo by kupienie za grosze uzywanego dysku 20GB+ i na nim zainstalowanie xp.kamsta pisze: Czyli jak rozumie kolego to wrzucam płytę z xp do napędu i instaluje go na pendrive? A potem montuje to do mojego laptopa i odpalam system z pendrive i działa mi xp? Nie będzie żadnej komplikacji po między systemami?
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
VCDS na win 7 x64 chodzi sprawdzone i potwierdzone. Ale weź i go znajdź w wersji z crackiem :p Mi osobiście się nie udało. Nie mówimy oczywiście o wersji lite, która raczej nic nie daje.kamsta pisze:Jak to jest z tym windows 7 64 bit? Ktoś napisał że vcds pójdzie czy to prawda? Czy już lepiej postawić xp na virtual? I jakiś działający link by się przydał jak to zrobić?
na virtual boxie działa sprawdzałem osobiście ale takie rozwiązanie nie przypadło mi do gustu chociażby ze względu na rozdzielenie partycji na wirtualne i fizyczne, które mamy pod 7.oOo pisze:Ja osobiscie probowalem na win7 64bit i mi sie nie udalo, raz mi sie udalo polaczyc poprzez virtualna maszyne (virtualbox), ale nie moglem tego powtorzyc, jedyne 100% pewne rozwiazanie to instalacja windows xp (tinyXP robi robote). WinXP mozna wrzucic na osobna partycje, tylko po instalacji trzeba naprawic bootloader tak aby widzial oba systemy, jesli nie wiesz jak to zrobic to najpewniej zaorasz bootsector i tylko winxp bedzie Ci dzialal.
Najwygodniejsze bylo by zainstalowanie XP na pendrive, fakt system bedzie dlugo startowal, ale mozesz to odpalic na kazdym notebooku, bez obaw o nadpisanie bootsectora.
Instalowanie dodatkowo win xp aby pod to jest bez sensu - zaśmiecanie dysku drugim systemem.
Reasumując - jeżeli masz win 7 w wersji Professional, Enterprise lub Ultimate to możesz wykorzystać windows xp mode
Kod: Zaznacz cały
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/install-and-use-windows-xp-mode-in-windows-7
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dobrehej pisze:kąt wtrysku i dawka paliwa dobre nie za małe ?
Vagiem już raczej nichej pisze:co mogę jeszcze sprawdzić ?
Doładowanie sprawdż ,ale normalnie manometremhej pisze:auto trochę bardzo dymi i jakby trochę mułowate na 3i 4 biegu
Odpuść sobie ,bo z tym sterownikiem nic przydatnego w logach dynamicznych nie zobaczysz ...widać tylko wartości osiągane ,brak wartości żądanych ,do tego wszystko w nienormalnych jednostkach ... szkoda na to czasuhej pisze:a dynamiczne jak zrobić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przy króćcu kolo EGR masz gotowe,zwykle zaślepione wejście na wężyk .Cisnienie do manometru musi być ustabilizowane zwężką ,bo bez tego pulsuje i nic nie zobaczysz prucz latającej wskazówki ...Cisnienie powinno dochodzić do ok.0.8-0,9 bara, przy obrotach ok.2,5 tys na 4 biegu ...zwykle jak dymi i się słabo zbiera ,nie przekracza 0,5- 0,6 bara i trzeba sie pobawić w dociągnięcie klapki upustowej ,skracając ciągło gruszkihej pisze:czyli manometr do turbiny