Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 08 gru 2014, 20:27

ok czyli zacząć od klapki upustowej ok

[ Dodano: 2014-12-09, 15:57 ]
spawdziłem i klapka upustowa ręką ciężko poruszać to chyba dobrze wyregulowana (żeby poruszać sztangą założyłem kluczyk za nakrętke )

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 gru 2014, 22:32

spawdziłem i klapka upustowa ręką ciężko poruszać to chyba dobrze wyregulowana (żeby poruszać sztangą założyłem kluczyk za nakrętke )
No i tak ma byc 8-) ma się uchylać z bardzo dużym oporem.

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 09 gru 2014, 23:28

Munior tak też jest

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 gru 2014, 16:34

Witam.
Pacjent Passat B4 Tdi 1Z
Słabo zbiera się, nawet do 4 tyś ciężko jest rozpędzić.
Błąd wyrzuca: 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym
Logi dynamiczne:
Grupa 3 i 4 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_196411.html
Grupa 3 i 4 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_196412.html
Grupa 8 i 11 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_196413.html
Grupa 8 i 11 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_196414.html

BS grupa 0 : http://vaglog.pl/log_196418.html
MB grupa 0 : http://vaglog.pl/log_196416.html
Korekcje: http://vaglog.pl/log_196417.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 gru 2014, 21:31

Krzysiek 84 pisze:Pacjent Passat B4 Tdi 1Z
Do 2 tys obr ,i sporo powyżej to doładowanie słabiutko ,a bez tego nie ma jazdy ;-) Co ciekawe pużniej już przekracza 1 bara i powinien jechac <hmm> Było odpiąć wężyk z n75 do gruszki i sprawdzić jak bez upuszczania doładowania będzie się zbierał ...jak nie wiele lepiej ,to prawdopodobnie ktoś rozregulował cięgło klapki WG ...jak dużo lepiej to prawdopodobnie n75 do wymiany ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 gru 2014, 21:41

MUNIOR pisze: Co ciekawe pużniej już przekracza 1 bara i powinien jechac <hmm>
Jak jechaliśmy i było widać w logu ten 1 bar, ale wcale to nie szło jak 90 km.
Jutro podmieni sobie kolega N75 z audi swojej i zobaczymy co napisze, pod maska widać jeszcze ori przewody niebieski i czerwony oraz ktoś przedłużał kabelki od wtyczki do N75.

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 13 gru 2014, 10:05

Dzisiaj zobaczę z tym zaworem coś podziałam , najpierw odepnę wężyk z n75 do gruszki, jak będzie efekt to odrazu kupuje zaworek. :roll:

[ Dodano: 2014-12-13, 10:20 ]
Tak dla pewności , to jaki kolor wężyka mam odpiąć :roll:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 gru 2014, 10:29

Marcin11 pisze: Tak dla pewności , to jaki kolor wężyka mam odpiąć :roll:
Niebieski, ten co jest podłączony do gruszki WG

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 13 gru 2014, 15:39

No to ok. no byłem w ełku i nie odpinałem bo nie wiedziałem który. ale jede za tankować passka za godz to tak zrobię i odepnę niebieski przewód i będzie jasne <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>

[ Dodano: 2014-12-14, 11:05 ]
Jest trochę lepiej, ale czy aż taka wielka różnica to nie wiem. Audi i tak jakoś lepiej ciągnie, kupię ten zawór n75 i zobaczymy 8-)

[ Dodano: 2014-12-15, 15:21 ]
No i wszystko wiadomo, po wymianie n75 na nowy, pomogło, auto fajnie się wkręca na obroty, no i na 4 biegu to i prawie 160 km/h. idzie, dięki Krzychu i Munior za pomoc. <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 gru 2014, 17:21

Kolejne Auto, tym razem Audi 80 1Z
Szarpie podczas jazdy,
bład nie dający skasować sie na vagu:
625 Sygnał prędkości własnej
Prędkości też nie pokazuje na vagu
Nawet sporo powietrza w paliwie.
Nastawnik zmieniany gdzieś ponad pół roku temu na czysty.
Jak sytuacja w logach wygląda :?:

Grupa 3 i4 http://vaglog.pl/log_196843.html

Grupa 8 i 11 http://vaglog.pl/log_196844.html

Grupa 3 i 11 na czwartym biegu http://vaglog.pl/log_196845.html

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 15 gru 2014, 17:29

Krzysiek 84 pisze:Kolejne Auto, tym razem Audi 80 1Z
Szarpie podczas jazdy,
bład nie dający skasować sie na vagu:
625 Sygnał prędkości własnej
Prędkości też nie pokazuje na vagu
Nawet sporo powietrza w paliwie.
Nastawnik zmieniany gdzieś ponad pół roku temu na czysty.
Jak sytuacja w logach wygląda :?:

Grupa 3 i4 http://vaglog.pl/log_196843.html

Grupa 8 i 11 http://vaglog.pl/log_196844.html

Grupa 3 i 11 na czwartym biegu http://vaglog.pl/log_196845.html
ja tu widzę:
Niedomagający przepływomierz, z dynamicznym przestawianiem kąta wtrysku coś - pewnie od tego szarpania i wariujące doładowanie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 gru 2014, 18:43

Krzysiek 84 pisze:Jak sytuacja w logach wygląda :?:
Lipa po całosci :roll: doładowanie faluje ,dynamiczny kąt skacze jak głupi ,przepływka oczywiscie w związku ze" skaczącym "doładowaniem ,również ma "skaczące" wartości :roll: Pierwsza rzecz to zrobić porządek z dynamicznym kątem ...prawdopodobnie zacina się kalibrowany zaworek powrotny na nastawniku(zwykle bez powodu to on się nie zaciera ,tylko od "suchego " paliwa ;-) ) ....wykręcić i pod sprezarkę z manometrem ...powinien zbierać ciśnienie do ok.4-4,5 bara i wtedy puszczać ...wszelkie inne zachowanie jest nieprawidłowe i kwalifikuje go do wymiany ....resztą można się zająć dopiero po zrobieniu z tym porządku

1arek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 09 sie 2011, 00:20
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: 1arek12 » 13 sty 2015, 21:08

Podziękowania dla kolegi DaMaGe za podesłanie VAGa :-)

Davidenis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2013, 21:19
Lokalizacja: Zabrze Śląsk

Post autor: Davidenis » 23 sty 2015, 11:02


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2015, 17:30

Davidenis pisze:Proszę o ocenę logów Audi 80 1Z seria
Przepływka bardzo delikatnie zaniża ...wypłukanie w benzynie powinno pomóc ...doładowanie dość pużno wstaje i tu albo rozregulowane cięgło gruszki ,albo n75 fiksuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl