[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam.
Pacjent Passat B4 Tdi 1Z
Słabo zbiera się, nawet do 4 tyś ciężko jest rozpędzić.
Błąd wyrzuca: 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym
Logi dynamiczne:
Grupa 3 i 4 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_196411.html
Grupa 3 i 4 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_196412.html
Grupa 8 i 11 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_196413.html
Grupa 8 i 11 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_196414.html
BS grupa 0 : http://vaglog.pl/log_196418.html
MB grupa 0 : http://vaglog.pl/log_196416.html
Korekcje: http://vaglog.pl/log_196417.html
Pacjent Passat B4 Tdi 1Z
Słabo zbiera się, nawet do 4 tyś ciężko jest rozpędzić.
Błąd wyrzuca: 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym
Logi dynamiczne:
Grupa 3 i 4 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_196411.html
Grupa 3 i 4 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_196412.html
Grupa 8 i 11 na trzecim biegu: http://vaglog.pl/log_196413.html
Grupa 8 i 11 na czwartym biegu: http://vaglog.pl/log_196414.html
BS grupa 0 : http://vaglog.pl/log_196418.html
MB grupa 0 : http://vaglog.pl/log_196416.html
Korekcje: http://vaglog.pl/log_196417.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Do 2 tys obr ,i sporo powyżej to doładowanie słabiutko ,a bez tego nie ma jazdy Co ciekawe pużniej już przekracza 1 bara i powinien jechac <hmm> Było odpiąć wężyk z n75 do gruszki i sprawdzić jak bez upuszczania doładowania będzie się zbierał ...jak nie wiele lepiej ,to prawdopodobnie ktoś rozregulował cięgło klapki WG ...jak dużo lepiej to prawdopodobnie n75 do wymianyKrzysiek 84 pisze:Pacjent Passat B4 Tdi 1Z
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak jechaliśmy i było widać w logu ten 1 bar, ale wcale to nie szło jak 90 km.MUNIOR pisze: Co ciekawe pużniej już przekracza 1 bara i powinien jechac <hmm>
Jutro podmieni sobie kolega N75 z audi swojej i zobaczymy co napisze, pod maska widać jeszcze ori przewody niebieski i czerwony oraz ktoś przedłużał kabelki od wtyczki do N75.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No to ok. no byłem w ełku i nie odpinałem bo nie wiedziałem który. ale jede za tankować passka za godz to tak zrobię i odepnę niebieski przewód i będzie jasne <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>
[ Dodano: 2014-12-14, 11:05 ]
Jest trochę lepiej, ale czy aż taka wielka różnica to nie wiem. Audi i tak jakoś lepiej ciągnie, kupię ten zawór n75 i zobaczymy 8-)
[ Dodano: 2014-12-15, 15:21 ]
No i wszystko wiadomo, po wymianie n75 na nowy, pomogło, auto fajnie się wkręca na obroty, no i na 4 biegu to i prawie 160 km/h. idzie, dięki Krzychu i Munior za pomoc. <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>
[ Dodano: 2014-12-14, 11:05 ]
Jest trochę lepiej, ale czy aż taka wielka różnica to nie wiem. Audi i tak jakoś lepiej ciągnie, kupię ten zawór n75 i zobaczymy 8-)
[ Dodano: 2014-12-15, 15:21 ]
No i wszystko wiadomo, po wymianie n75 na nowy, pomogło, auto fajnie się wkręca na obroty, no i na 4 biegu to i prawie 160 km/h. idzie, dięki Krzychu i Munior za pomoc. <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kolejne Auto, tym razem Audi 80 1Z
Szarpie podczas jazdy,
bład nie dający skasować sie na vagu:
625 Sygnał prędkości własnej
Prędkości też nie pokazuje na vagu
Nawet sporo powietrza w paliwie.
Nastawnik zmieniany gdzieś ponad pół roku temu na czysty.
Jak sytuacja w logach wygląda :?:
Grupa 3 i4 http://vaglog.pl/log_196843.html
Grupa 8 i 11 http://vaglog.pl/log_196844.html
Grupa 3 i 11 na czwartym biegu http://vaglog.pl/log_196845.html
Szarpie podczas jazdy,
bład nie dający skasować sie na vagu:
625 Sygnał prędkości własnej
Prędkości też nie pokazuje na vagu
Nawet sporo powietrza w paliwie.
Nastawnik zmieniany gdzieś ponad pół roku temu na czysty.
Jak sytuacja w logach wygląda :?:
Grupa 3 i4 http://vaglog.pl/log_196843.html
Grupa 8 i 11 http://vaglog.pl/log_196844.html
Grupa 3 i 11 na czwartym biegu http://vaglog.pl/log_196845.html
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
ja tu widzę:Krzysiek 84 pisze:Kolejne Auto, tym razem Audi 80 1Z
Szarpie podczas jazdy,
bład nie dający skasować sie na vagu:
625 Sygnał prędkości własnej
Prędkości też nie pokazuje na vagu
Nawet sporo powietrza w paliwie.
Nastawnik zmieniany gdzieś ponad pół roku temu na czysty.
Jak sytuacja w logach wygląda :?:
Grupa 3 i4 http://vaglog.pl/log_196843.html
Grupa 8 i 11 http://vaglog.pl/log_196844.html
Grupa 3 i 11 na czwartym biegu http://vaglog.pl/log_196845.html
Niedomagający przepływomierz, z dynamicznym przestawianiem kąta wtrysku coś - pewnie od tego szarpania i wariujące doładowanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Lipa po całosci :roll: doładowanie faluje ,dynamiczny kąt skacze jak głupi ,przepływka oczywiscie w związku ze" skaczącym "doładowaniem ,również ma "skaczące" wartości :roll: Pierwsza rzecz to zrobić porządek z dynamicznym kątem ...prawdopodobnie zacina się kalibrowany zaworek powrotny na nastawniku(zwykle bez powodu to on się nie zaciera ,tylko od "suchego " paliwa ) ....wykręcić i pod sprezarkę z manometrem ...powinien zbierać ciśnienie do ok.4-4,5 bara i wtedy puszczać ...wszelkie inne zachowanie jest nieprawidłowe i kwalifikuje go do wymiany ....resztą można się zająć dopiero po zrobieniu z tym porządkuKrzysiek 84 pisze:Jak sytuacja w logach wygląda :?:
http://vaglog.pl/log_200985.html Grupa 003
http://vaglog.pl/log_200986.html Grupa 004
http://vaglog.pl/log_200987.html Grupa 008
http://vaglog.pl/log_200988.html Grupa 011
Proszę o ocenę logów Audi 80 1Z seria
http://vaglog.pl/log_200986.html Grupa 004
http://vaglog.pl/log_200987.html Grupa 008
http://vaglog.pl/log_200988.html Grupa 011
Proszę o ocenę logów Audi 80 1Z seria