:?: kąt ma być w granicach 55 na nagrzanym silnikubioły11 pisze: kąt wtrysku według temp paliwa ok .
mozesz sobie zwiekszyc do tych 15 jednostek.bioły11 pisze: dawka wdług tabelki powinna być 15-30 a ja mam 33. .
tylko gościu co mi wcześniej ustawiał dawkę mówił że już obrotami przebierał silnik jak chciał dać większą ... i teraz to nie wiemKrzysiek 84 pisze:mozesz sobie zwiekszyc do tych 15 jednostek.
na to musisz sobie odpowiedzieć sam lub zapytać tego kto wsadzał tam swoje łapska.Wcale bym się nie zdziwił jak ktoś chciał zrobić jakieś odcięcie by uniemożliwić odpalenie samochodu,tylko nie wiedział o jednej podstawowej sprawie - że w tym silniku to nic nie da <ok>czy to jest podgrzewanie świec dodatkowe ?
Ktoś sobie zrobił grzanie świec na przełącznik :shock:bioły11 pisze: i do tej niebieskiej kostki co jest czujnik mam podpięte dwa kabelki i te kabelki idą do wyłącznika w środku ... czy to jest podgrzewanie świec dodatkowe ?
Wedlug mnie ,kąt i dawkę masz o takich wartościach że nie powinno mieć to wpływu na kiepskie odpalanie ,a już na pewno ,przy obecnych ,dość wysokich jak na zime temperaturach ,nie mają tu praktycznie znaczenia świece żarowe :roll: to nie padaki 1,9 D ,czy TD ,z posrednim wtryskiem ,które bez grzania świec nie mogą się obyć ...ja bym sie skupił na cofajacym się paliwie ,bo zwykle to jest przyczyną ,jak paramerty typu dawka i kąt wtrysku są w normie .Nie mniej jednak ,na 100% to ja mogę być pewien, parametrów na vagu ,na deltascanie nie mam pewności ,bo nie wiem ,jak tam realizowane jest sprawdzanie kąta wtrysku statycznego ,czyli odpowiednik basic seting -nastaw podstawowych , w vag comie.Pewne jest to ,że świece żarowe możesz zostawić w spokoju ,a fachowiec który się ich uczepił ,jako przyczyny nieodpalania ,ma marne pojęcie o tym silniku ale ma za to ''specjalny przyrząd '' do ich sprawdzania gdzie normalnie ,żeby je sprawdzić ,wystarczy kawałek kabla :mrgreen: ech "fachowcy " specjalnej troski :mrgreen: ze "specjalnymi przyrządami " do sprawdzenia świec :roll: zostawcie świece żarowe ,spalone czy sprawne ,w tych autach w spokoju,poduczcie się i skupcie się na prawdziwych przyczynach trudnosci z odpalaniem ,bo zapewniam was ,że świece nie mają z tym nic wspólnego 8-)bioły11 pisze:no dobra będę coś działał z kątem i dawką paliwa .
Nie no ja wymiękam :roll: zaworek zwrotny na powrocie <uhh> ...wogóle to montowanie zaworków uważam za bezsensowne ,bo układ ma "trzymać " paliwo bez żadnych dodatkowych wynalazków ...jak nie tyrzyma ,to szukamy przyzczyny ,a nie zakładamy zaworek :roll: a jeszcze na powrocie :roll: w jakim celu ja się pytam :?:bioły11 pisze:a jest jakaś różnica w tym ??
Jest <ok> zasadniczabioły11 pisze:a jest jakaś różnica w tym ??