Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 b3 1,6D JK] Kontrolka oleju + brzęczyk

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 25 wrz 2012, 22:15

Sprawdź kabelki przy czujnikach na filtrze oleju, pewnie są gdzieś przerwane i przy 2 czy 3 tys. obrotów brzęczy i piszczy kontrolka

artekK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:20

Post autor: artekK » 30 wrz 2012, 14:03

Marcin_89 pisze:Sprawdź kabelki przy czujnikach na filtrze oleju, pewnie są gdzieś przerwane i przy 2 czy 3 tys. obrotów brzęczy i piszczy kontrolka
Kabelki na wierzchu gdzie widać przy czujnikach przy filtrze są całe nie wiem jak w wiązce bo nie sprawdzałem czujniki ma 2 jeden brązowy drugi biały ten biały jest niżej filtra a brązowy wyżej. Gdy odpiąłem odpiąłem kabelki od obu czujników to kontrolka nadal przy większych obrotach świeci się piszczy natomiast na biegu jałowym gdy przycisnę pedał gazu do podłogi to nic się nie dzieje. Co może być przyczyną? Jak rozwiązać ten problem? Bardzo proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2012, 15:21

artekK pisze:Co może być przyczyną?
Padł pewnie czujnik wysokiego ciśnienia lub luty na MC.

artekK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:20

Post autor: artekK » 30 wrz 2012, 16:23

ale kontrolka się świeci i piszczy nawet jak przewody nie są podpięte pod czujniki

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2012, 17:22

artekK pisze:ale kontrolka się świeci i piszczy nawet jak przewody nie są podpięte pod czujniki
No to pewnie coś się dzieje z MC.

artekK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:20

Post autor: artekK » 30 wrz 2012, 17:29

a co to jest MC :?: i gdzie tego szykać :?: :-/

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2012, 17:37

W zegarach, ten element centralnie na środku (tam gdzie się kontrolka oleju świeci)
Mini check

artekK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:20

Post autor: artekK » 30 wrz 2012, 17:50

aha dzięki tam będę szukał

Awatar użytkownika
Byrto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 03 kwie 2012, 21:45
Lokalizacja: Chełm/Warszawa

Post autor: Byrto » 30 wrz 2012, 19:28

Za to odpowiada przekaźnik, który jest za zegarami i to on piszczy/ brzęczy, także zegary demontujemy. Ustaw te 2-3 tys obrotow, wkładasz ręke do środka no i niestety bedziesz musial tam wymacać go i wyciągnąć.

Kontrolka przestanie mrygać i denerwujący brzęczyk ucichnie na amen

artekK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 wrz 2012, 23:20

Post autor: artekK » 30 wrz 2012, 20:19

tak też zrobiłem kontrolka nie świeci i brzęczyk nie piszczy <ok> ale czy to w niczym nie zaszkodzi :?:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2012, 20:26

artekK pisze:ale czy to w niczym nie zaszkodzi :?:
Jak się będzie działo z olejem to nie będziesz o tym wiedział ;-)
Posprawdzaj luty na mini checku, czasami przelutowanie pomaga, lub szukaj używki.

Awatar użytkownika
Byrto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 03 kwie 2012, 21:45
Lokalizacja: Chełm/Warszawa

Post autor: Byrto » 01 paź 2012, 16:55

Stan mi pokazuje gdy jest go za mało . Jakies jeszcze są objawy ?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 01 paź 2012, 17:26

Byrto pisze:Jakies jeszcze są objawy ?
Jak pompa przestaje pompować to też jest pokazywane na desce.
Dlatego takie rozwiązanie to jest na krótką metę.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 18 paź 2012, 19:36

Witam,
ja również mam problem z kontrolką oleju/ładowania oraz z brzęczykiem.
Mianowicie wszystko grało dopóki nie wymianiałem bendixa w rozruszniku. Wyjąłem wtedy alternator, poskładałem wszystko, powpinałem tak jak było i przekręcam kluczyk a tu nie świeci kontrolka akumulatora, nie mrugają 2 kontrolki u góry i po paru sekundach zaczął brzęczyk piszczeć. Odpaliłem auto - chodzi. Jak kontrolka oleju zgaśnie po chwili to jest cisza.
Dodaje filmik jak sprawa wygląda. (mam drugi licznik i jest to samo)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 paź 2012, 12:44

Byrto pisze:Za to odpowiada przekaźnik, który jest za zegarami i to on piszczy/ brzęczy, także zegary demontujemy. Ustaw te 2-3 tys obrotow, wkładasz ręke do środka no i niestety bedziesz musial tam wymacać go i wyciągnąć.

Kontrolka przestanie mrygać i denerwujący brzęczyk ucichnie na amen
artekK pisze:tak też zrobiłem kontrolka nie świeci i brzęczyk nie piszczy <ok> ale czy to w niczym nie zaszkodzi :?:
Byrto pisze:Stan mi pokazuje gdy jest go za mało
Ja pier...co wypowiedż to lepsza :roll: ...szczęka opada .Najlepiej poodłączajcie sobie wszystkie czujniki i kontrolki, po kiego tam ma coś piszczeć czy mrugać,toż to zbędne gadżety ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl