[B4 1Z TDI ] Pęcherze powietrza
[B4 1Z TDI ] Pęcherze powietrza
Siema. Cały czas ciągnie mi skądś powietrze w paliwie. Wziąłem odłączyłem dwa przewody od filtra i włożyłem je do bańki z ropą i nie było powietrza. Przewód który zasysa paliwo podłączyłem z tym metalowym który idzie do zbiornika paliwa i też nie ma powietrza a jak podłącze wszystko z filtrem paliwa to jest powietrze. Filtr paliwa nowy, auto zalane pod sam korek. Ten dekielek który przykręca się do filtra wygląda jak nowy. Denerwuje mnie to bo skur***** się zapowietrza po każdym dłuższym postoju...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To wyrzuć ten nowy filtr ,razem z tym ''dekielkiem" ,a raczej głowiczką ,do ktorej przykręcasz ten filtr ,i załóż taki filtr ,jaki pokazał na foto Krzysiek 84, bo tylko on gwarantuje święty spokój ...ile ja już razy słyszałem ''filtr nowy założyłem " ...i co z tego jak głowiczka ma przeszło 20 lat ,a to zwykle ona jest problemem ,a nie dokręcany do niej filtr :roll: choć pewnego razu ,sam ''nadziałem '' się na filtr z żle zrobinym gwintem ,uniemozliwiającym szczelne dokręcenie go do głowiczki ...ile mi napsuł krwi ,wiem tylko ja ...po tej przygodzie ,skresliłem ten badziew z listy wyposażenia auta ....i co prawda nie mam takiego jak na fotce ,ale mam dużo lepszy , z prawdziwym podgrzewaczem elektrycznym i wbudowanym termostatem, który tym podgrzewaczem steruje ,do którego najtańszy wkład kosztuje 17 złotych.Filtr z renówki dti ,dci i innych nowszych diesli ,można znależć na wiadomym portalu aukcyjnym ,za kwotę w granicach 50 zł_razor_ pisze:Filtr paliwa nowy, auto zalane pod sam korek. Ten dekielek który przykręca się do filtra wygląda jak nowy. Denerwuje mnie to bo skur***** się zapowietrza po każdym dłuższym postoju...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niestety nie , bo nie zwracam uwagi na takie szczegóły...po prostu zwykły filtr paliwa od renówki dci ,dti ,albo opla dti , i to w zupełności wystarczy żeby go znalezć...różną się tylko wyjsciami i do naszych 80 tek lepsze będą z opla nie z renówki ,bo mają wyjscia poziomo ,a z renówki jedno jest pionowo i jest trochę problem ,bo mało miejsca po zamknięciu maski ...kikut104 pisze:Możesz podać typ tego filtra z renówki?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żadnych wężyków nie nalezy wymieniać ,bo lepszych nie ma jak ori przezroczyste sztywne przewody ...poza tym ,nie one są tu problemem ,tylko badziewna głowiczka z jeszcze bardziej badziewnym pseudopodgrzewaczem ,dla którego bardziej własciwa nazwa to zapowietrzacz ,a nie podgrzewacz Prawdziwe podgrzewacze są elektryczne ,a to co siedzi ori w audi ,to zaraza , która powoduje 99% problemów z cofaniem się paliwa...autor tego poronionego wynalazku ,powinien sie zapaść pod ziemię ze wstyduAdaś pisze:Po wymianie filtra na nowy miałem to samo. Powymieniałem wężyki i przez jakiś czas było ok