[B3 1y] Problem niedogrzanego silnika.
[B3 1y] Problem niedogrzanego silnika.
Witam,
Posiadam Audi 80 B3 1.9D 1Y. Mam kilka problemów:
1. Auto nie może osiągnąć temperatury 90 stopni, (zawsze utrzymywało temp.92) stopni(a teraz utrzymuje się powyżej 80) mimo częściowo przysłoniętej chłodnicy. Rok temu w zimie nie było takich problemów. Wymieniłem termostat, ale problem nie ustał do końca. Przez co ogrzewanie słabiej grzeje, wieje ciepłe powietrze.
2. Czemu w moim silniku znajduję się dodatkowa elektryczna pompka wody, skoro nie ma turbiny i niema ona co chłodzić. A może ma jakis związek ze słabym ogrzewaniem
Dziękuje i pozdrawiam
Wesołych Świąt.
Posiadam Audi 80 B3 1.9D 1Y. Mam kilka problemów:
1. Auto nie może osiągnąć temperatury 90 stopni, (zawsze utrzymywało temp.92) stopni(a teraz utrzymuje się powyżej 80) mimo częściowo przysłoniętej chłodnicy. Rok temu w zimie nie było takich problemów. Wymieniłem termostat, ale problem nie ustał do końca. Przez co ogrzewanie słabiej grzeje, wieje ciepłe powietrze.
2. Czemu w moim silniku znajduję się dodatkowa elektryczna pompka wody, skoro nie ma turbiny i niema ona co chłodzić. A może ma jakis związek ze słabym ogrzewaniem
Dziękuje i pozdrawiam
Wesołych Świąt.
Czym mierzysz temperaturę? Termostat w pierwszej fazie jest zamknięty?
Czy dolny wąż od chłodnicy robi się ciepły zanim silnik osiągnie temp roboczą?
Może termostat się nie zamyka. Po jakim czasie stwierdzasz, że powinien mieć już 90?
Może czujnik wprowadza cię w błąd.
Czy dolny wąż od chłodnicy robi się ciepły zanim silnik osiągnie temp roboczą?
Może termostat się nie zamyka. Po jakim czasie stwierdzasz, że powinien mieć już 90?
Może czujnik wprowadza cię w błąd.
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no właśnie nie, przynajmniej ja tak kiedyś miałem. Po prostu auto zapowietrzone nie ma odpowiedniego obiegu płynu, hmm przynajmniej mi się tak wydaje, no ale mogą się mylić.k3llys pisze:ale jeśli byłby zapowietrzony to nie powinien w tedy się właśnie szybko grzać?
A mi chodziło o zapowietrzenie nagrzewnicy a nie całego układu.
A poza tym nikt tu nic nie pisał o tym że auto się szybko czy też wolno nagrzewa.
a to prawdopodobnie oszukuje Cię licznik lub czujnik w króćcu.audi80d pisze:ale czemu silnik nie może osiągnąć <90stopni ?
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Słyszałem o tej pompce. Jest coś napisane w jakimśacie na forum. Niestety nie pamiętam w którym. Ja miałem 1y, ale bez tej pompki. Wydaje mi się, że chodzi tutaj o klimat i ta pompka jest albo nie ma.
Sprzedam nowe tulejki wózka, listwa w zderzak bez halogenu prawa, pompa wtryskowa bez nastawnika, tuleja belki tylnej LEM, zaciski hamulcowe. Kontakt PW.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4081
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
tu masz parę tematów http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie musisz sprawdzać ,bo odpowiedż jest znana i oczywista 8-) ta pomka ze słabym grzaniem ,na pewno nie ma nic wspólnego ...a to że przy temp.ok.80 stopni słabo ci grzeje ,swiadczy tylko o tym że masz coś nie tak z nagrzewnicą ,ewentualnie z klapami przy nagrzewnicy 8-)audi80d pisze:wnioskuje, że ta pompka wspomaga obieg cieczy w nagrzewnicy. Być może jest uszkodzona i dlatego słabo grzeje w samochodzie . Sprawdzę i dam odpowiedź
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga