Mam do Was gorącą prośbę o analizę logów w samochodzie mojego Wujka
1) Błąd 17964- Charger pressure control: negative deviation P1556- 35- 00
2) Sytuacja wyglądała tak: Jechał kilkanaście km po czym stracił moc. Po restarcie silnika przez jakiś czas jechał normalnie i znowu bum- nie jedzie. Pojechał do mechanika, który niby powymieniał wężyki przy N75 i już chciał turbinę targać
3) Oto logi przeprowadzone w dniu dzisiejszym. Niestety nie zrobiłem grupy 014 statyczne, bo VAG nic nie widział w tej grupie, a wg A4 Klub powinienem 014 zalogować, ale mniejsza z tym. Pozostałe logi kształtują się tak:
Normalne
000n

001n

003n

004n

007n

013n

018n

023n

Basic Setings
000bs

003bs

004bs- Wg A4 klub nie loguje się silników PD
011bs

Dynamiczne
000d

001d

003d

004d

008d

010d

011d

Na moje oko siada N75, a jeżeli magik popieprzył wężyki to już turbo w ogóle nie dmucha. Druga sprawa, jaką zauważyliśmy, tzn nie ja tylko Wujek, to podczas logowania 011BS był brak reakcji sztangi- niby, bo osobiście to pilnowałem laptopa hehe i










