Dobry Wieczór Wszystkim <ok.> Jeżeli to nie miejsce na takie tematy i samochody to przepraszam i proszę Admina o skasowanie postu. Jeżeli jest ok., to dziękuję 
Mam do Was gorącą prośbę o analizę logów w samochodzie mojego Wujka Jest to, jak w temacie Passerati TDI 3bg 1,9 TDI, AWX, które nie idzie hehe
1) Błąd 17964- Charger pressure control: negative deviation P1556- 35- 00
2) Sytuacja wyglądała tak: Jechał kilkanaście km po czym stracił moc. Po restarcie silnika przez jakiś czas jechał normalnie i znowu bum- nie jedzie. Pojechał do mechanika, który niby powymieniał wężyki przy N75 i już chciał turbinę targać Po wymianie wężyków w ogóle nie jedzie nawet po setnym restarcie silnika Poprosiłem więc Wujka aby się wstrzymał kilka dni- wakacje nie zając, a pogody i tak nie ma 
3) Oto logi przeprowadzone w dniu dzisiejszym. Niestety nie zrobiłem grupy 014 statyczne, bo VAG nic nie widział w tej grupie, a wg A4 Klub powinienem 014 zalogować, ale mniejsza z tym. Pozostałe logi kształtują się tak:
Normalne
000n
001n
003n
004n
007n
013n
018n
023n
Basic Setings
000bs
003bs
004bs- Wg A4 klub nie loguje się silników PD
011bs
Dynamiczne
000d
001d
003d
004d
008d
010d
011d
Na moje oko siada N75, a jeżeli magik popieprzył wężyki to już turbo w ogóle nie dmucha. Druga sprawa, jaką zauważyliśmy, tzn nie ja tylko Wujek, to podczas logowania 011BS był brak reakcji sztangi- niby, bo osobiście to pilnowałem laptopa hehe i . Nie wiem też, co ze zmienną geometrią, bo dolotu nie demontowaliśmy, bo było już późno. Jeżeli wyciągnąłem zły wniosek to przepraszam, ale ze mnie diagnosta jak… ;P Jeżeli to n75/ MAF, to czy była by możliwość podmiany z A4 B6 AVF? 130 km 6b 2003r Pozdrawiam, i dziękuję za pochylenie się nad tematem.
[B5 3bg TDI, AWX] Prośba o analizę logów- VW Passat B5 FL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Co prawda z PD praktycznie nie mam do czynienia ,ale z tego co widzę ,to praktycznie brak cisnienia doładowania w dolocie ...a bez doładowania te auta po prostu nie pojadą normalnie. W PD lubią się wypinać węże cienieniowe w dolocie ,bo nie ma opasek na wężach jak w starszych autach ,tylko węże są wciskane na " zatrzaski "
Dzień Dobry.
No posprawdzać układ trzeba będzie. Dodatkowo wszystkie wężyki podciśnienia, bo mechanik chcac dobrze wymienił wężyki i teraz w ogóle nie ładuje. Wcześniej to chociarz po po ownym odpaleniu potrafił załapać. Dziękuję za pomoc.
[ Dodano: 2017-08-12, 20:20 ]
Temat rozwiązany. Winą był uszkodzony zawór n239 jak dobrze zrozumiałem. Ale na pewno nie n75. Temat do zamknięcia.
No posprawdzać układ trzeba będzie. Dodatkowo wszystkie wężyki podciśnienia, bo mechanik chcac dobrze wymienił wężyki i teraz w ogóle nie ładuje. Wcześniej to chociarz po po ownym odpaleniu potrafił załapać. Dziękuję za pomoc.
[ Dodano: 2017-08-12, 20:20 ]
Temat rozwiązany. Winą był uszkodzony zawór n239 jak dobrze zrozumiałem. Ale na pewno nie n75. Temat do zamknięcia.