Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B5 3bg TDI, AWX] Prośba o analizę logów- VW Passat B5 FL

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ronni10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 08 sie 2011, 07:44
Lokalizacja: Oleśnica

[B5 3bg TDI, AWX] Prośba o analizę logów- VW Passat B5 FL

Post autor: ronni10 » 27 lip 2017, 23:50

Dobry Wieczór Wszystkim <ok.> Jeżeli to nie miejsce na takie tematy i samochody to przepraszam i proszę Admina o skasowanie postu. Jeżeli jest ok., to dziękuję &#61514;
Mam do Was gorącą prośbę o analizę logów w samochodzie mojego Wujka :P Jest to, jak w temacie Passerati TDI 3bg 1,9 TDI, AWX, które nie idzie hehe :P
1) Błąd 17964- Charger pressure control: negative deviation P1556- 35- 00
2) Sytuacja wyglądała tak: Jechał kilkanaście km po czym stracił moc. Po restarcie silnika przez jakiś czas jechał normalnie i znowu bum- nie jedzie. Pojechał do mechanika, który niby powymieniał wężyki przy N75 i już chciał turbinę targać :D Po wymianie wężyków w ogóle nie jedzie nawet po setnym restarcie silnika :P Poprosiłem więc Wujka aby się wstrzymał kilka dni- wakacje nie zając, a pogody i tak nie ma &#61514;
3) Oto logi przeprowadzone w dniu dzisiejszym. Niestety nie zrobiłem grupy 014 statyczne, bo VAG nic nie widział w tej grupie, a wg A4 Klub powinienem 014 zalogować, ale mniejsza z tym. Pozostałe logi kształtują się tak:

Normalne
000n
Obrazek
001n
Obrazek
003n
Obrazek
004n
Obrazek
007n
Obrazek
013n
Obrazek
018n
Obrazek
023n
Obrazek

Basic Setings
000bs
Obrazek
003bs
Obrazek
004bs- Wg A4 klub nie loguje się silników PD
011bs
Obrazek

Dynamiczne
000d
Obrazek
001d
Obrazek
003d
Obrazek
004d
Obrazek
008d
Obrazek
010d
Obrazek
011d
Obrazek

Na moje oko siada N75, a jeżeli magik popieprzył wężyki to już turbo w ogóle nie dmucha. Druga sprawa, jaką zauważyliśmy, tzn nie ja tylko Wujek, to podczas logowania 011BS był brak reakcji sztangi- niby, bo osobiście to pilnowałem laptopa hehe i <piwo>. Nie wiem też, co ze zmienną geometrią, bo dolotu nie demontowaliśmy, bo było już późno. Jeżeli wyciągnąłem zły wniosek to przepraszam, ale ze mnie diagnosta jak&#8230; ;P Jeżeli to n75/ MAF, to czy była by możliwość podmiany z A4 B6 AVF? 130 km 6b 2003r Pozdrawiam, i dziękuję za pochylenie się nad tematem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lip 2017, 17:44

Co prawda z PD praktycznie nie mam do czynienia ,ale z tego co widzę ,to praktycznie brak cisnienia doładowania w dolocie ...a bez doładowania te auta po prostu nie pojadą normalnie. W PD lubią się wypinać węże cienieniowe w dolocie ,bo nie ma opasek na wężach jak w starszych autach ,tylko węże są wciskane na " zatrzaski "

Awatar użytkownika
ronni10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 08 sie 2011, 07:44
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: ronni10 » 12 sie 2017, 20:20

Dzień Dobry.
No posprawdzać układ trzeba będzie. Dodatkowo wszystkie wężyki podciśnienia, bo mechanik chcac dobrze wymienił wężyki i teraz w ogóle nie ładuje. Wcześniej to chociarz po po ownym odpaleniu potrafił załapać. Dziękuję za pomoc.

[ Dodano: 2017-08-12, 20:20 ]
Temat rozwiązany. Winą był uszkodzony zawór n239 jak dobrze zrozumiałem. Ale na pewno nie n75. Temat do zamknięcia. piwoa80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl