Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B5 3bg TDI, AWX] Prośba o analizę logów- VW Passat B5 FL

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ronni10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 08 sie 2011, 07:44
Lokalizacja: Oleśnica

[B5 3bg TDI, AWX] Prośba o analizę logów- VW Passat B5 FL

Post autor: ronni10 » 27 lip 2017, 23:50

Dobry Wieczór Wszystkim <ok.> Jeżeli to nie miejsce na takie tematy i samochody to przepraszam i proszę Admina o skasowanie postu. Jeżeli jest ok., to dziękuję &#61514;
Mam do Was gorącą prośbę o analizę logów w samochodzie mojego Wujka :P Jest to, jak w temacie Passerati TDI 3bg 1,9 TDI, AWX, które nie idzie hehe :P
1) Błąd 17964- Charger pressure control: negative deviation P1556- 35- 00
2) Sytuacja wyglądała tak: Jechał kilkanaście km po czym stracił moc. Po restarcie silnika przez jakiś czas jechał normalnie i znowu bum- nie jedzie. Pojechał do mechanika, który niby powymieniał wężyki przy N75 i już chciał turbinę targać :D Po wymianie wężyków w ogóle nie jedzie nawet po setnym restarcie silnika :P Poprosiłem więc Wujka aby się wstrzymał kilka dni- wakacje nie zając, a pogody i tak nie ma &#61514;
3) Oto logi przeprowadzone w dniu dzisiejszym. Niestety nie zrobiłem grupy 014 statyczne, bo VAG nic nie widział w tej grupie, a wg A4 Klub powinienem 014 zalogować, ale mniejsza z tym. Pozostałe logi kształtują się tak:

Normalne
000n
Obrazek
001n
Obrazek
003n
Obrazek
004n
Obrazek
007n
Obrazek
013n
Obrazek
018n
Obrazek
023n
Obrazek

Basic Setings
000bs
Obrazek
003bs
Obrazek
004bs- Wg A4 klub nie loguje się silników PD
011bs
Obrazek

Dynamiczne
000d
Obrazek
001d
Obrazek
003d
Obrazek
004d
Obrazek
008d
Obrazek
010d
Obrazek
011d
Obrazek

Na moje oko siada N75, a jeżeli magik popieprzył wężyki to już turbo w ogóle nie dmucha. Druga sprawa, jaką zauważyliśmy, tzn nie ja tylko Wujek, to podczas logowania 011BS był brak reakcji sztangi- niby, bo osobiście to pilnowałem laptopa hehe i <piwo>. Nie wiem też, co ze zmienną geometrią, bo dolotu nie demontowaliśmy, bo było już późno. Jeżeli wyciągnąłem zły wniosek to przepraszam, ale ze mnie diagnosta jak&#8230; ;P Jeżeli to n75/ MAF, to czy była by możliwość podmiany z A4 B6 AVF? 130 km 6b 2003r Pozdrawiam, i dziękuję za pochylenie się nad tematem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lip 2017, 17:44

Co prawda z PD praktycznie nie mam do czynienia ,ale z tego co widzę ,to praktycznie brak cisnienia doładowania w dolocie ...a bez doładowania te auta po prostu nie pojadą normalnie. W PD lubią się wypinać węże cienieniowe w dolocie ,bo nie ma opasek na wężach jak w starszych autach ,tylko węże są wciskane na " zatrzaski "

Awatar użytkownika
ronni10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 08 sie 2011, 07:44
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: ronni10 » 12 sie 2017, 20:20

Dzień Dobry.
No posprawdzać układ trzeba będzie. Dodatkowo wszystkie wężyki podciśnienia, bo mechanik chcac dobrze wymienił wężyki i teraz w ogóle nie ładuje. Wcześniej to chociarz po po ownym odpaleniu potrafił załapać. Dziękuję za pomoc.

[ Dodano: 2017-08-12, 20:20 ]
Temat rozwiązany. Winą był uszkodzony zawór n239 jak dobrze zrozumiałem. Ale na pewno nie n75. Temat do zamknięcia. piwoa80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl