[B4 1z] przerobka 1z na AFN
[B4 1z] przerobka 1z na AFN
Hej koledzy.
Mam zamiar przerobic swojego zetora na AFNa. Jest ktos na forum kto taka przerobe dokonywal?
Szukalem przez szukajke ale nie znalazlem takiej modyfikacji zeby ktos przeprowadzal?
Glownie chodzi mi o montaz turbiny VNT...mam zamiar ja zamontowac tak jak to jest w oryginale w 1z jest to wykonalne?
Mam zamiar przerobic swojego zetora na AFNa. Jest ktos na forum kto taka przerobe dokonywal?
Szukalem przez szukajke ale nie znalazlem takiej modyfikacji zeby ktos przeprowadzal?
Glownie chodzi mi o montaz turbiny VNT...mam zamiar ja zamontowac tak jak to jest w oryginale w 1z jest to wykonalne?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja tam wolę nasze t15 ,a VNT z AFN-a ze zmienną geometrią jest dość upierdliwa przez notorycznie zapiekające się kierownice spalin.Jak chcesz 110 koni to zrób sobie nowe mapki w kompie ,zmień wtryski na 0,205 jak w AFN i masz 110 koni ,a nawet więcej i nie trzeba zmieniać turbinymyster pisze:Mam zamiar przerobic swojego zetora na AFNa. Jest ktos na forum kto taka przerobe dokonywal?
Szukalem przez szukajke ale nie znalazlem takiej modyfikacji zeby ktos przeprowadzal?
Glownie chodzi mi o montaz turbiny VNT.
Ja juz mam ponad 120 koni we swojej. A graty jak turbawka od AFN zawor n75 zbiornik podcisnienia mam kompa tez bede mial za jakies 2 dni od kolegi kostrza z audi A4 po modach wiec klamka zapadla idzie pod klucz . Tylko teraz jak sprawa wyglada z montazem turbiny jesli sa gdzies na forum tematy zawierajace informacje na temat tej modyfikacji to prosze o linki:)
I Afn ma bardziel ladniejsza kulture pracy:) A co do zapiekajacych kierownic to sie nie zgodze po czesci masz racje ale jak ktos jezdzi jak dziadek albo tylko i wylacznie po miescie:)
I Afn ma bardziel ladniejsza kulture pracy:) A co do zapiekajacych kierownic to sie nie zgodze po czesci masz racje ale jak ktos jezdzi jak dziadek albo tylko i wylacznie po miescie:)
nie zgodze siemyster pisze:I Afn ma bardziel ladniejsza kulture pracy:) A co do zapiekajacych kierownic to sie nie zgodze po czesci masz racje ale jak ktos jezdzi jak dziadek albo tylko i wylacznie po miescie:)
kumpel w toledzie z motorkiem AFN z nogą cały czas w spodzie i samochód zapierd... i przes 80kkm 2 razy czyszczona była. tak wiec nie ma regóły
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak silnik zdrowy to i 1Z tak samo kulturalnie chodzi jak AFN ,bo to w zasadzie takie same silnikimyster pisze:I Afn ma bardziel ladniejsza kulture pracy:)
<ok>myster pisze:A co do zapiekajacych kierownic to sie nie zgodze po czesci masz racje ale jak ktos jezdzi jak dziadek albo tylko i wylacznie po miescie:)
kyjo pisze:kumpel w toledzie z motorkiem AFN z nogą cały czas w spodzie i samochód zapierd... i przes 80kkm 2 razy czyszczona była. tak wiec nie ma regóły
Pompa juz siedzi od afna jak i wtryski silnik mam w bardzo dobrej kondyscji. Koledzy chce to wsadzic do zeciora i koniec nie przekonujcie mnie bo i tak to zrobie:)Vision pisze:to szykuj $$$ na pompęmyster pisze:I Afn ma bardziel ladniejsza kulture pracy:) A
tylko prosze o jakies wskazowki jak ktos slyszal o takiej przerobce
[ Dodano: 2010-10-05, 08:35 ]
to ma cos nie halo lejace wtryski bierze olej itp Jak zdrowy silnik to nie ma opcji zeby kierownice sie zapiekly. jakos moi znajomi jezdza i nie maja z tym problemukyjo pisze: nie zgodze sie
kumpel w toledzie z motorkiem AFN z nogą cały czas w spodzie i samochód zapierd... i przes 80kkm 2 razy czyszczona była. tak wiec nie ma regóły
[ Dodano: 2010-10-05, 08:38 ]
Niby takie same a nie do konca pod samym obciazeniem juz w afnie nie wystepuje te burczenie na duzym biegu przy okolo 2tys obr a ja lubie jak mi nic nie burczy nic nie pierdzi i nie stuka:)MUNIOR pisze:Jak silnik zdrowy to i 1Z tak samo kulturalnie chodzi jak AFN ,bo to w zasadzie takie same silniki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
Powinno pomoc.
http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymian ... 728.0.html
AHU to taki 1Z a turbo w AWX dziala tak samo jak w AFN.
http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymian ... 728.0.html
AHU to taki 1Z a turbo w AWX dziala tak samo jak w AFN.
nie, VNT jest sterowane podciśnieniem a WG nadciśnieniem i to jest kolosalna różnicajanuszbin pisze:a co z regulacją ciśnienia doładowania ?.....w obu turbinach sterowanie jest za pomocą podciśnienia?
dokładnie, wystarczy do 1Z założyć wtryski od AFN i będzie identycznie pracowałMUNIOR pisze:Jak silnik zdrowy to i 1Z tak samo kulturalnie chodzi jak AFN ,bo to w zasadzie takie same silnikimyster pisze:I Afn ma bardziel ladniejsza kulture pracy:)
wsadź 1Z do budy B5 (Audi A4) albo załóż ori poduszki silnika i też nie będzie tego buczeniamyster pisze:Niby takie same a nie do konca pod samym obciazeniem juz w afnie nie wystepuje te burczenie na duzym biegu przy okolo 2tys obr a ja lubie jak mi nic nie burczy nic nie pierdzi i nie stuka:)
pod obciazeniem nie bedzie indentycznie pracowal na biegu jalowym owszem.UKI_XX pisze:dokładnie, wystarczy do 1Z założyć wtryski od AFN i będzie identycznie pracował
[ Dodano: 2010-10-05, 14:51 ]
mam wszystkie jeszcze orginalne poduszki silnikaUKI_XX pisze:wsadź 1Z do budy B5 (Audi A4) albo załóż ori poduszki silnika i też nie będzie tego buczenia