Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI 1Z] wibracje przodu

ODPOWIEDZ
hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

[B4 1,9 TDI 1Z] wibracje przodu

Post autor: hej » 16 paź 2010, 06:49

Mam problem podczas jazdy powyżej 80 km/h zaczynając hamować trzepie przodem może ktoś już miał taki problem i mi pomoże koła i tarcze są na pewno ok

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 16 paź 2010, 07:00

sprecyzuj słowo "trzepanie" :D moim zdaniem jest to spowodowane albo krzywymi alumfelgami lub krzywe tarcze jesli chodzi o nadwozie... opisz dokładnie co sie dzieje podczas hamowania, czy kierownica drży czy cała buda telepie co było zmieniane...

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 16 paź 2010, 08:15

jak kierownica drży to na pewno tarcze

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 16 paź 2010, 18:49

skąd wiesz że są na :?: pewno ok jak jest złej jakości tarcza to wystarczy że wpadniesz w kałuże i już jest krzywa

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 paź 2010, 20:15

hej pisze:Mam problem podczas jazdy powyżej 80 km/h zaczynając hamować trzepie przodem może ktoś już miał taki problem
Ja miałem .
hej pisze:koła i tarcze są na pewno ok
Też tak myślałem bo tarcze były nowe ,ale niestety lipne bo ani razu nie zahamowałem gwałtownie,ani tym bardziej nie wjechałem w kałużę .... po 500km znowu biła kiera przy hamowaniu .... się ten schit sam z siebie skrzywił .Żeby ktoś nie kupił tego schitu to przestrzegam i podaję nazwę RACCER ,było to jakieś 3 latka temu .Obecnie mam tarcze mikody i zadne cuda się nie dzieją

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 16 paź 2010, 20:33

Nie wentylowane jak są marnej jakości to nawet nie trza w kałuże wjechać, są raczej dwa powody trzepania kierownicą podczas hamowania nie wyważone koła i krzywe tarcze, no jeszcze przy nowych tarczach błędy w montażu

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 26 paź 2010, 23:33

Panowie zapomnieliście o wahaczach jak mają straszne luzy też będzie telepotać ale obstawiam na tarcze

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 paź 2010, 12:14

DYZIO pisze:Panowie zapomnieliście o wahaczach jak mają straszne luzy też będzie telepotać
Nie zapomnieliśmy ;-) ,ale luzy na tulejach wachacza telepią zupełnie inaczej ,i w takim przypadku objawy są takie że auto ewidentnie zmienia kierunek jazdy przy dodawaniu lub puszczaniu gazu

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 27 paź 2010, 12:42

tak jak napisał kolega munior tuleje na wachaczach beda nosiły auto przy przyspieszaniu i jezdzie na drodze powiedzmy powyzej 90km/h.
Jesli chodzi o bicie przy hamowaniu moze powodować tarcza, wiadomo duzo osob zakłada nowe tarcze twierdząc ze napewno są ok bo ostatnio zmieniali. Tarcze trzeba docierać czyli powiedzmy przez 300km hamować delikatnie i uważać na przegrzanie. Pozniej już można normalnie deptać po hamulcu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 paź 2010, 20:27

levis1991 pisze:Tarcze trzeba docierać czyli powiedzmy przez 300km hamować delikatnie i uważać na przegrzanie.
Moje szajsowate nówki raccer były już krzywe z chwilą wyjscia z fabryki ,bo nawet razu na nich mocniej nie zahamowałem i biły :evil: A ten ćwok w sklepie tak zachwalał ,że niemiał żadnych reklamacji i dałem się nabrać :evil:

hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

Post autor: hej » 30 paź 2010, 08:43

tuleje na wahaczach robiłem ze twa miesiące temu

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 04 lis 2010, 16:31

MUNIOR pisze:w takim przypadku objawy są takie że auto ewidentnie zmienia kierunek jazdy przy dodawaniu lub puszczaniu gazu
I tu się nie zgodzę miałem u siebie tuleje tak wyrobione że wahaczem ruszałem do tyłu i przodu i co dziwne samochód jechał jak strzała i hamowałem też prosto nie wiem dlaczego wiem że to wbrew logice ale tak było jedynie opony cierpiały na tym i było bicie kierownicy
Więc dlatego o tym napisałem ;-)
Ale tez popieram ze to tarcze <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl