[B4 2.0E] Drgania w czasie jazdy - co jeszcze sprawdzić
- yellow2008
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 17 cze 2008, 14:10
[B4 2.0E] Drgania w czasie jazdy - co jeszcze sprawdzić
Mam audi 80 ponad rok i niestety źle trafiłem. Mam drgania na kierownicy przy prędkościach 90-130 km/h wolniej to prawie nie czuć, szybciej to drgania się zlewają.
-podejrzewałem że to drobiazg i wyważałem koła, zamieniałem koła bez rezultatu
-wymieniłem wszystkie elementy met-gumowe gałki, drążki (naprawdę wszystkie) i nic
-zmiana przekładni kierowniczej bez rezultatu
-za każdym razem ustawiałem zbieżność
-do zrobienia wymiana półosi napedowych
-wymiana zwrotnic z piastami
-wymiana wachaczy
Pytanie czy to jeszcze coś da ????
Bo już tracę cierpliwość i pieniądze.
-podejrzewałem że to drobiazg i wyważałem koła, zamieniałem koła bez rezultatu
-wymieniłem wszystkie elementy met-gumowe gałki, drążki (naprawdę wszystkie) i nic
-zmiana przekładni kierowniczej bez rezultatu
-za każdym razem ustawiałem zbieżność
-do zrobienia wymiana półosi napedowych
-wymiana zwrotnic z piastami
-wymiana wachaczy
Pytanie czy to jeszcze coś da ????
Bo już tracę cierpliwość i pieniądze.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Koledzy, ja mam podobny problem. Dodatkowo słychać u mnie piski w prawym przednim kole, które nasilają się przy skręcaniu w prawo, a ustają przy naciśnięciu na hamulec. Co do drgań kierownicy, to wyczuwalne są najbardziej przy większych prędkościach na zakrętach. Dochodzi wtedy taki dźwięk jakbym najechał na budzeniówki... Koła mam wyważone. Wina opon też odpadła, bo sprawdziłem. Zawieszenie mam wymienione całe. Wina łożyska to chyba też nie jest, bo łożysko raczej by szumiało, a zakłócenia występowałyby w każdym zakresie prędkości...
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
percevalle, rozumiem, że to będzie przyczyną pisku w kole. Co natomiast będzie przyczyną drgań kierownicy?
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Panowie to może być tez wina sworznia na wahaczach bo on w naszych niuniach odpowiada za wyłapywanie szumów wystarczy lekki luz i juz mamy wyczuwalne drganie. Do tego radziłbym sprawdzić tulejki które siedzą w ławie często o nich zapominamy przy wymianie zawieszenia. sprawdź to i napisz w jakim jest stanie.
dadek1985, powiedz mi proszę jak domowym sposobem sprawdzić ten sforzeń?
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ja mam podobny problem...
najlepsze jest to ze jak zmienilem letnie opony na alu na stalowe zimówki to ustało??
niby nic dziwnego ale alu mam proste, opony nowe, wszystko wywazone, na stacji bylem 0 luzów??
jeden wulkanizator powiedzial ze moze byc to wina śrub??
teraz jezdze juz na zimówkach i na wiosne bede kombinowal:))
pozdr!
najlepsze jest to ze jak zmienilem letnie opony na alu na stalowe zimówki to ustało??
niby nic dziwnego ale alu mam proste, opony nowe, wszystko wywazone, na stacji bylem 0 luzów??
jeden wulkanizator powiedzial ze moze byc to wina śrub??
teraz jezdze juz na zimówkach i na wiosne bede kombinowal:))
pozdr!
Michu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga