[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 16 mar 2007, 20:36
- Lokalizacja: Lublin
Panowie, a co do tych amortyzatorów Kayaba, to czy przed tym czasem, kiedy zaczęło się stukanie, nie słyszeliście nic innego dziwnego? Ja sobie przypominam, że słychać było na początku taki odgłos, jak przy siadaniu na starą wersalkę.... dopiero jakieś 2000 km później zaczęły się "kartofelki"... Nie było tak u Was?
mi tez tak piszcza, jakby stare zawiasy czy cos... i od poczatku tak bylo, myslalem ze minie ale jednak nie. co ciekawe jak jest zimno to mniej to slysze, jak cieplej to bardziejHauptwerke pisze:Panowie, a co do tych amortyzatorów Kayaba, to czy przed tym czasem, kiedy zaczęło się stukanie, nie słyszeliście nic innego dziwnego? Ja sobie przypominam, że słychać było na początku taki odgłos, jak przy siadaniu na starą wersalkę.... dopiero jakieś 2000 km później zaczęły się "kartofelki"... Nie było tak u Was?
już nie pamiętam kiedy się te kartofelki pojawiły,Hauptwerke pisze:Panowie, a co do tych amortyzatorów Kayaba, to czy przed tym czasem, kiedy zaczęło się stukanie, nie słyszeliście nic innego dziwnego? Ja sobie przypominam, że słychać było na początku taki odgłos, jak przy siadaniu na starą wersalkę.... dopiero jakieś 2000 km później zaczęły się "kartofelki"... Nie było tak u Was?
ta stara wersalka to mogą być odboje, powinny się rozchodzić z czasem
Tego niestety nie wiem-pierwszy raz spotkalem sie z takim rozwiazaniemSłonik pisze:kazdy fabryczny amortyzator mozna tak na nowo napelnic olejem :?:
Cala operacja jest bardzo prosta. Wpierw nalezy powoli wyciagnac tloczysko z zaworkiem i wylac stary olej. Potem do wnetrza wlac 0.3 litra nowego oleju i zlozyc wszystko razem. Za pierwszym razem dosyc troche sie nagimnastykowalem zeby wlozyc tloczek ale sie udalo Nastepnie kilkanascie razy scisnac i rozciagnac amortyzator - z kazdym razem powinien wzrastac opor co swiadczy o odpowietrzeniu. Ostatnim krokiem jest montaz w kolumnie w miejsce poprzedniego.Słonik pisze:napisz dokladnie co i jak rozkrecic jak nalac i jak skrecic i jak odpowietrzyc
ja widzialem wklad od amortyzatora przedniego i nie dalo go rady rozebrac a jak tłoczysko jest porysowane ma wzery to taki zabieg jest na krótka mete, ja np wywiercalem dziure w amortyzatorze i wlewalem strzykawka olej ale to regenerowalem tak tylne amortyzatory w starym vw passacie bez rozbierania i wyciagania amortyzatoraszarpi pisze:Tego niestety nie wiem-pierwszy raz spotkalem sie z takim rozwiazaniemSłonik pisze:kazdy fabryczny amortyzator mozna tak na nowo napelnic olejem :?:
Cala operacja jest bardzo prosta. Wpierw nalezy powoli wyciagnac tloczysko z zaworkiem i wylac stary olej. Potem do wnetrza wlac 0.3 litra nowego oleju i zlozyc wszystko razem. Za pierwszym razem dosyc troche sie nagimnastykowalem zeby wlozyc tloczek ale sie udalo Nastepnie kilkanascie razy scisnac i rozciagnac amortyzator - z kazdym razem powinien wzrastac opor co swiadczy o odpowietrzeniu. Ostatnim krokiem jest montaz w kolumnie w miejsce poprzedniego.Słonik pisze:napisz dokladnie co i jak rozkrecic jak nalac i jak skrecic i jak odpowietrzyc
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec