
Ja miałem pukanie i okazało się, że to tylko tuleje stabilizatora, w obu samochodach miałem takie samo pukanie, w audicy leci po 10-15tyś, sworznie dobrej marki czy tuleje, w C-klasie od 2,5 roku tylko te tuleje wymieniłem...
tomastepa pisze:Wy się śmiejecie a ja jakieś 6 m-cy temu zrobiłem test u kumpla w nissanie.MUNIOR pisze:Ja bym jeszcze poprawił lakierem bezbarwnym ,co dwie warstwy to nie jedna :mrgreen:tomastepa pisze:Co powiecie na to by wszystkie tuleje metalowo-gumowe, np wahaczy, amorka, sanek itp przed i po montażu spryskiwać sylikonem w aerozolu np K2 Prawdopodobnie sylikon na pewien czas zabezpieczy przed czynnikami zewnętrznymi co wydłuży ich życie.
Zakładaliśmy wahacze na obie strony. Od pobocza spryskałem wszystkie tuleje mocno sylikonem a od kierowcy klasyczny montaż.
Na dzień dzisiejszy od pobocza gumy wyglądają ok. Od Kierowcy widać że gumy maja tendencję do pękania.
Nie były to oryginały ale fakt jest faktem.
Zobaczymy za rok w moim audi Robię spory remont za rozsądna kasę. Wszystkie gumy traktuje sylikonem (Lepiej taniej a kompletnie niż po jednym elemencie a oryginalnym) Będzie kasa mogę podmieniać.
[ Dodano: 2011-05-08, 10:49 ]Można też łatwo dorobić klucz (zeszlifować nakrętkę) zamiast majzlowaćGerB3 pisze:Dziękiskoti pisze:Tak to ten![]()
Wczoraj kupiłem ten klucz, dokręciłem nim te nakrętki od poduszki i ku mojemu zdziwieniu jest teraz zero luzu na kolumnie. Ale niestety jedna się lekko ukruszyła bo była wcześniej dokręcana "majzlem i młotkiem". Dlatego kupię nowe nakrętki w serwisie, cena nie duża ok 20zł za sztuke.
Wychodzi z tego ze za luz odpowiadały te odkręcające sie nakrętki, myślałem ze poduszki się już rozsypały, ale o dziwo są jeszcze wręcz w bardzo dobrym stanie.
[url=http://images40.fotosik.pl/833/38dcc492a1befb8fmed.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images37.fotosik.pl/805/2ab4d1bf8f19d254med.jpg]Obrazek[/URL]
djm111 pisze:U mnie już nie stuka
Wymieniłem:
-poduchy pod amorki,
-końcówki drążków kierowniczych,
-sworznie wahacza,
-łączniki stabilizatora,
-tuleje wahacza,
-gumki na których stabilizator jest przykręcony do sanek (nie wymieniane od nowości)
Koszt części: 850 zł (Lemforder i TWR) wymieniałem sam. Jak myślicie ile mechanik wziął by za takie coś?